در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان یزد؛

موکب‌داران اربعین در یزد تجلیل شدند

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:

پرهیز از موازی کاری در امور مساجد

یزد- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در زمینه امور مساجد با هم افزایی میان بخش های مختلف، از اقدامات پراکنده و جزیره‌ای یا اجرای برنامه های مشابه توسط دستگاه های مختلف باید جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۴۲۵۲۷۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، آیت الله محمدرضا ناصری  در هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد با تاکید بر معرفی و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ فضاهای فرهنگی جامعه اظهار داشت: هنوز در زمینه استفاده از فضاهایی مانند مدرسه و مسجد اقدامات موثر و فراگیری در حوزه رسانه‌ای صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر افزایش ارتباط رو در روی فعالان حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی با جوانان و خانواده ها یادآور شد: در مقابل اقدامات دشمن که به دنبال تقویت و ترویج سبک زندگی غربی است، ما نیز در مقابل از ظرفیت پایگاه‌هایی مانند مسجد و مدرسه برای تبلیغ اسلام، گشایش کار مردم و فرهنگ سازی باید بیشتر استفاده کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تصریح کرد: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات ، بسیج هم اکنون در زمینه ترویج فرهنگ محله اسلامی وارد عمل شده‌اند و برنامه هایی را در دست اجرا دارند که در این زمینه با هم افزایی میان بخش های مختلف از اقدامات پراکنده و جزیره‌ای یا اجرای برنامه های مشابه توسط دستگاه های مختلف باید جلوگیری شود.

آیت الله ناصری ادامه داد: اقدامات اجتماعی و فرهنگی دستگاه‌های مختلف باید همه در یک راستا و به صورت منسجم انجام شود تا اثربخشی بیشتری داشته باشد و در کنار مسجدمحوری باید حتما به مدرسه محوری هم بپردازیم تا رابطه جوانان با مسجد تقویت شود.

وی گفت: امام جماعت مساجد با خانواده ها ارتباط خود را تقویت کنند و در کار فرهنگی و اجتماعی جدیت بیشتری داشته باشند تا بیشترین بهره وری از فضاهای فرهنگی و دینی برای جامعه حاصل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها