سرپرست شرکت پست خراسان شمالی ؛ 

پلاک هوشمند پستی دراستان نصب می‌شود

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل انتقال خون استان: ۱۴هزار و ۷۸۱ نفر از مردم نوع دوست استان در نیمه نخست امسال موفق به اهدای خون شدند
کد خبر: ۱۴۲۵۰۲۸

مدیرکل انتقال خون خراسان‌شمالی اظهار داشت : ۱۴هزار و ۷۸۱ نفر از مردم نوعدوست استان در۶ ماهه نخست سال جاری موفق به اهدای خون شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال  ۱۷ درصد افزایش یافت.


دکتر هادی نوری گفت : در نیمه نخست امسال ۱۸ هزار و ۶۹ نفر به مراکز اهدای خون خراسان شمالی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.


وی ادامه داد : این در حالی است که مدت مشابه پارسال ۱۴ هزار و ۹۴۱ نفر از مردم استان به مراکز خونگیری مراجعه کردند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۵ نفر موفق به اهدای خون شدند.


نوری با اشاره به رشد ۱۴ درصدی اهدای خون بانوان استان ، گفت: نیمه نخست سال جاری هزار و ۱۱۸ نفر از بانوان  استان خون اهدا کردند.
مدیرکل انتقال خون خراسان‌شمالی تصریح کرد: همچنین سه هزار و ۶۳ نفر برای نخستین بار برای اهدای خون به مراکز خونگیری استان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش دارد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها