اگر بخواهیم یکی از بهترین برنامه‌های مترجم متن را به شما معرفی کنیم، قطعا گوگل ترنسلیت به عنوان نخستین انتخاب خواهد بود. مترجم گوگل دارای قابلیت‌های گسترده‌ای بوده و یکی از آنها را می‌توان ترجمه تصاویر دانست. در این مطلب قصد داریم روش ترجمه عکس در گوگل ترنسلیت را به شما آموزش دهیم.
کد خبر: ۱۴۲۴۴۹۸

در صورتی که گوشی اندروید یا iOS دارید، بهتر است برنامه گوگل ترنسلیت را از گوگل پلی یا اپ‌استور دانلود و نصب کنید. هنگامی که کار نصب اپلیکیشن را انجام دادید، کافی است وارد برنامه شوید تا بتوانید سایر مراحل ترجمه متن از روی عکس را به سادگی انجام دهید:

برنامه گوگل ترنسلیت را در گوشی اندروید، تبلت، آیفون یا آیپد خود باز کنید.

در ادامه کار باید زبان منبع را که قصد دارید مترجم گوگل با عکس آن را ترجمه کند، تعیین کنید. سپس باید زبان خروجی را هم در بخش موردنظر انتخاب کرده تا به این ترتیب، همه پیش‌نیازها فراهم شود.
هم اکنون باید روی دوربین ضربه زده تا بتوانید متن موردنظر را انتخاب کنید. برای انجام ترجمه متن از روی عکس باید سنسور دوربین را در مقابل متن گرفته و روی گزینهInstant ضربه بزنید. شما می‌توانید برای گرفتن و ترجمه یک متن در تصویر روی گزینه اسکن ضربه زده و از انگشت خود برای برجسته کردن متن موردنظر استفاده کنید. بد نیست بدانید که امکان انتخاب یک تصویر از گالری با انتخاب گزینه افزودن(Import) وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها