دردسر سفر با اسکلت به عراق

دو مرد که قصد داشتند اسکلت زن و مردی را برای دفن به کربلا منتقل کنند، در مرز چذابه شناسایی شده و در تحقیقات مدعی شدند، این کار براساس وصیت آنها انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۵۸۸

به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز پنج شنبه هفته گذشته ماموران پلیس در مرز چذابه به دو مرد مشکوک شدند که قصد خروج از مرز را داشتند. رفتار و استرس آنها باعث شک بیشتر ماموران شد و به همین خاطر سراغ‌شان رفته و از آنها خواستند محتویات کوله‌پشتی‌شان را خالی کنند. آنها با این ادعا که فقط لوازم ضروری سفر دارند، سعی کردند ماموران را متقاعد کنند که از بازرسی کوله خودداری کنند اما با اصرار ماموران، کوله‌های خود را خالی کردند. داخل کوله این دو مرد، اسکلت‌های دو انسان قرار داشت. آنها این اسلکت‌ها را در میان پارچه‌ای شبیه کفن پیچیده و قصد داشتند به سمت عراق ببرند. 
این دو مرد تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شده و تحقیقات از آنها آغاز شد. «اسکلت‌ها مربوط به دو نفر از اقوام نزدیک ماست. یکی از آنها زنی بود که ۲۸ سال قبل فوت کرده و دومین اسکلت هم متعلق به مردی است که پنج سال قبل فوت شده است. آنها دوست داشتند در کربلا دفن شوند اما شرایط برای اجرای وصیتنامه‌شان فراهم نبود، به همین خاطر آنها را در قبرستان محل زندگی‌مان دفن کردیم. پس از گذشت چند سال تصمیم گرفتیم به وصیت آنها عمل کنیم. حس می‌کردیم این‌طوری روح‌شان در آرامش بیشتری خواهد بود. به‌همین‌خاطر با نبش قبر، اسکلت آنها را بیرون کشیده و در میان پارچه‌ای سفید گذاشته، قصد داشتیم به عراق ببریم تا طبق وصیت، آنجا دفن کنیم اما ماموران شک کردند و دستگیر شدیم.»
سرهنگ احمد سعیدیان، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی دراین‌باره گفت: «با هماهنگی قضایی دادستان سوسنگرد و عدم ارائه مجوز قانونی از سوی متهمان، آنها تحت‌نظر قرار گرفتند تا پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی شوند.»

newsQrCode
برچسب ها: مرز چذابه متهم قتل

نیازمندی ها