مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان:

۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در هرمزگان پرداخت شد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۴۸۰ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۴۸۰ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۹۰۲۲
هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۴۸۰ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. مهدی جهان‌نجاتی، در نشستی خبری اظهار کرد: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار حائز اهمیت است، چراکه هیچ جامعه ای بدون آگاهی و توانایی تحلیل، توسعه نخواهد یافت و این امر جز با کمک خبرنگاران محقق نخواهد شد. وی افزود: طبق ماده‌ای قانونی که به تازگی تصویب شده بنا شد بهره‌برداران بخش کشاورزی و شیلات که از حوادث قهری دچار خسارت شده بودند، اصل مبلغ تسهیلات و ۶ درصد جرایم خود را بپردازند و پرداخت سود آن به عهده دولت باشد. وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتباری که برای شعب بانک کشاورزی استان در نظر گرفته شده ۱۹۰ میلیارد ریال است، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۴۸۰ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است. با توجه به زلزله سال گذشته بیش از ۷۸۰ فقره تسهیلات به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به آسیب‌دیدگان این زلزله پرداخت کرده‌ایم. مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان بیان کرد: از محل تسهیلات ازدواج نیز از ابتدای سال تا کنون ۳۴۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۹۰ میلیارد ریال و در بخش کشاورزی هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها