خاطرات کاغذی

اسپیدی گنزالس

«اسپیدی گنزالس»، سریع‌ترین موش در مکزیک که زبان انگلیسی را با لهجه اسپانیایی مکزیکی حرف می زد و تسلط کامل به زبان اسپانیایی داشت.
«اسپیدی گنزالس»، سریع‌ترین موش در مکزیک که زبان انگلیسی را با لهجه اسپانیایی مکزیکی حرف می زد و تسلط کامل به زبان اسپانیایی داشت.
کد خبر: ۱۴۱۸۴۳۹
نویسنده مریم فلاح

او معمولاً یک سمبررو زرد رنگ - کلاه معروف مکزیکی- به سر داشت با بلوز و شلوار سفید و دستمال گردن قرمز. ماجراهای او همیشه در فضای کمیک فانتزی گونه و خیالی می گذشت.

این موش کوچولو و پرسرعت ،کاراکتر فرعی بیش از ۴۶ کارتون مختلف بوده است.

اسپیدی گنزالس، در سری انیمیشن‌های لونی تونزدر کنار شخصیت های کارتونی چون دافی داگ، پُرگی پگ، توییتی پرنده، سیلوستر گربه و دکتر جَکِل، خاطرات زیادی را برای کودکان ساخته است. یکی دیگر از شخصیت های خاطرات انگیزی که در کنار گنزالس می دیدیم پسرعمویش اسلوپوک رودریگز بود.

اسپیدی گنزالس،(به انگلیسی: Speedy Gonzales) یک شخصیت پویانمایی برای شرکت برادران وارنرلونی تونز است. نخستین حضوراسپیدی گنزالس در قالب فیلم سال ۱۹۵۵ رقم خورد.مجموعه انیمیشن‌های کوتاه لونی تونز از سال 1930 کار خود را شروع کردند که ابتدا به شکل سیاه و سفید پخش می‌شد اما بعد از گذشت چند دهه به شکل رنگی خود تغییر یافتند.

استودیوی برادران وارنر طی سال های گذشته به مرور سری انیمیشن‌های طلایی خود متعلق به  سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۹ را بازسازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها