اسپیدی گنزالس
خاطرات کاغذی

اسپیدی گنزالس

خاطرات کاغذی

نجات دهندگان

موشی به‌ نام «بیانکا» از اعضای انجمن نجات موش‌ها - انجمنی واقع در زیرزمین ساختمان سازمان ملل متحد - داوطلب می‌شود تا دخترک یتیمی به‌نام «پنی» که پیام درخواست کمکش در یک بطری در سواحل منهتن پیدا شده را نجات دهد.
کد خبر: ۱۴۱۸۲۸۴
نویسنده مریم فلاح

یکی دیگر از اعضای انجمن که موشی خجالتی به‌ نام «برنارد» است، او را در این مسیرهمراهی می‌کند. در یتیم‌خانه ، گربه‌ای پیر به‌نام «روفوس» به آنها می‌گوید که دخترک ناپدید شده و شاید این کار زنی بدجنس به‌ نام «مادام مدوزا» در مرداب شیطان باشد.

موش‌ها می‌فهمند که «پنی» از خانه قایقی «مدوزا» فرار کرده پس به کمک مرغ‌دریایی به‌نام «اورویل» که عضو اداره حمل و نقل هوایی مرغان دریایی است، به مرداب رفته و از ساکنان آنجا، به‌خصوص سنجاقکی به‌نام «اوین‌رود»، کمک می‌گیرند.

تمساح‌های دست‌آموزِ «مدوزا»، دخترک را دستگیر می‌کنند و «برنارد» و «بیانکا» متوجه می‌شنوند که مادام می‌خواهد از «پنی» برای به چنگ آوردن الماسی گران‌بها به‌ اسم «چشم شیطان» که در غاری زیر آب پنهان است ،استفاده کند و...

«نجات‌دهندگان»، (به انگلیسی: The Rescuers) یک انیمیشن آمریکایی است که  سال ۱۹۷۷ به تهیه‌کنندگی شرکت والت دیزنی تولید شد.کارگردانی این اثر را به طور مشترک «ولفگانگ رایترمن»، «جان لانزبری» و«آرت استیونز» برعهده داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها