معاون سیاسی فرمانداری کرمان خبر داد:

کاهش نرخ خودکشی در شهرستان کرمان

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کرمان در جلسه سلامت روان شهرستان گفت:خوشبختانه نرخ خود کشی شهرستان کرمان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۴۱۳۰۵۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضانصیری،اظهار داشت:درچند سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات اقتصادی و اجتماعی در سطح جامعه سلامت روان افراد در معرض خطر جدی قرار گرفته که البته با پایان شیوع بیماری مذکور و اقداماتی که در زمینه بهبودمسائل اقتصادی و اجتماعی صورت گرفته از مرحله بحران عبور نموده ایم،اما قطعا تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

نصیری،در این جلسه ضمن تقدیر از نهادهای متولی بهبود سلامت روان افزود:کاردرحوزه سلامت روان از سلامت جسم بسیارسخت تر و پیچیده تربوده و نیازمند هم افزایی بین دستگاههای مختلف می باشدولازم است پایگاه داده ای درزمینه سلامت روان و آسیب های مربوطه موردتایید همه مراجع امر بوده و از تصمیم گیری جزیره ای و موازی کاری پرهیز گردد.

وی افزود:امروزه لزوم ترویج فرهنگ استفاده ازمشاورین مجرب و تسهیل دسترسی به آنها توسط نهادهای متولی سلامت روان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.ما نیازمند سرمایه گذاری ویژه در این بخش هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها