معاون سیاسی فرمانداری کرمان خبر داد:

کاهش نرخ خودکشی در شهرستان کرمان

فرماندارکرمان،در نشست با رؤسای ستاد کاندیداهای ریاست‌جمهوری در کرمان گفت: مشارکت مردم مهر تأییدی است بر نظام جمهوری اسلامی و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی و خون شهیدان و همین مشارکت باعث خواهد شد تجربه متفاوتی را روز بعد از انتخابات در کشور مشاهده کنیم
کد خبر: ۱۳۲۰۴۱۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی بابایی افزود:درخصوص تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع مشارکت حداکثری حرکت‌های خوبی انجام شده با فعالین فضای مجازی جلسه گذاشتیم و از ظرفیت آنها برای این کار کمک گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد:معاندین دست‌به‌دست هم داده‌،هم‌افزایی می کنندکه وحدت ما را به‌هم بزنند؛ دشمنان نظام در بحث ایجاد ناامنی روانی، تبلیغات منفی و ایجاد نارضایتی عمومی بیشتر از ما وقت می‌گذارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم و مشارکت در حد اعلا است و با هر روحیه و نگرش و دیدگاه سیاسی تفاوتی ندارد افزود: اولویت ما رعایت اصل بی‌طرفی است،تاکید ما بر این بوده وامانت‌داری آراء مردم از خط‌قرمزهای ماست.

وی گفت: اکیپ های گشت کیته حقوقی و پیشگیری تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف شهری مستقر بوده و هر شب به طور مرتب تبلیغات کاندیاها در سطح شهر را رصد می کنند و بنرهایی که در محل هایی غیر از ستادهای کاندیداها نصب شده باشد را جمع آوری می کنند،لذا ضروری است کاندیداها آدرس ستادهای اصلی و شماره تماس آنها را هرچه سریعتر به فرمانداری اعلام نمایند.

بابایی، با اشاره به تفاوت قانون تبلیغات درانتخابات ریاست‌جمهوری وشوراهای اسلامی گفت:اندازه بنرها، مدت وتاحدی نوع تبلیغات در این دومتفاوت است؛در بخش ریاست‌جمهوری کارآسان‌تر است و بیشتر توسط صداوسیماودرسطح کلان صورت می‌گیرد،ولی درمورد شوراهاحجم کار درشهرستانها بالاتر است.

وی ادامه داد: مردم انقلابی و ولایتمدار ما همیشه به ندای رهبرشان لبیک گفته اند ودر این دوره هم قطعاً حساسیت را درک کرده و مدبرانه بهتر از گذشته وارد عرصه انتخابات می شوند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات ابرازداشت:یکی ازتفاوت‌های انتخابات این دوره این است  که شبکه‌های معاندقبلاً باهم اختلافاتی داشتند، ولی این دوره به نوعی تجمیع داشته‌اند.
 
وی افزود:البته انتخابات همیشه حساس بوده‌، ولی این‌ باربرخی مشکلات مثل کمبودها ومشکلات معیشتی و... وجود داردکه نارضایتی‌هایی را سبب شده است.

وی گفت:در جنگ تحمیلی همه آمدند پای کار،خانم‌ها در بحث پشتیبانی و مردها در نبرد بودند، ولی در جنگ اقتصادی تحریم ها و برخی سوءمدیریت‌ها و سوء اجراها مشکلاتی را به وجود آورد.

وی اظهار داشت: برای برگزاری تجمعات و سخنرانی های سیاسی در شهر کرمان سه ورزشگاه امام علی(ع)، ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا و ورزشگاه شهید کیانی در نظر گرفته شده است تا تجمع در فضای باز و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شود، زیراسلامت مردم امروز اهمیت فوق‌العاده دارد.

بابایی افزود:در کرمان ۳۳۰ شعبه داریم که ۴۸ شعبه نسبت‌به انتخابات گذشته افزوده شده‌است و تک‌تک شعبه‌ها توسط هیئت‌های اجرایی بازدید شده، همه شعبه‌ها رابط بهداشتی و مواد ضدعفونی دارند.
وی ادامه داد:10 شعبه سیار هم آماده داریم که  هر جا نیاز شد اعزام می‌کنیم، ضمن اینکه تعرفه رأی بسیار بیشتر از نیاز شعب و انتخابات های گذشته آماده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها