بررسی نقشه راه انتخابات ۱۴۰۲ استان کرمان

در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان که صبح امروز ۲۱خرداد ماه برگزار گردید،نقشه راه انتخابات ۱۴۰۲ استان درسه محور راهبردی،اجرایی و فناوری بررسی شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۵۱۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رحمان جلالی،رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در این جلسه گفت:مجریان برگزاری انتخابات فارغ از هرگونه دیدگاه و گرایش سیاسی به دنبال مشارکت حداکثری هستند،در بحث اجرایی توجهمان به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر حفظ رای مردم است و در تمام فرآیند انتخابات به این نکته دقت داشته باشیم.

وی با اشاره به طراحی دو نقشه عملیاتی ویژه اعضای ستاد انتخابات استان در محور راهبردی عنوان کرد: درموضوع مشارکت و رقابت،قرارگاه رسانه‌ای استان طی مصوبه شورای فضای مجازی استان راه‌اندازی می‌شود.
 
جلالی افزود:نسبت به موضوع سلامت و امنیت انتخابات نیز براساس بانک اطلاعاتی و اطلس شعب اخذ رای که برای اولین بار در سطح کشور با پایلوت استان کرمان طراحی و اجرا شده،مدیریت امنیتی و زیرساختی شعب اخذ رای صورت می‌گیرد.
 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارکرمان تصریح کرد:آموزش عوامل و مجریان انتخابات درسراسر استان به صورت عمومی و اختصاصی،بودجه و امکانات و منابع انسانی نیز در محور اجرایی دنبال می‌شود.
 
جلالی ادامه داد:در محور اساسی فناوری نیز،زیرساخت‌های فناورانه استان اعم از فیبرنوری و ارتباطات که قرار است در سامانه‌های احراز هویت،پایش و رصد انتخابات،صورت جلسات و غیره انجام شود،توسط کمیته فناوری ستاد انتخابات استان بررسی و نقشه راه تدوین می‌گردد.

گفتنی است،دبیر و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان کرمان نیز در این جلسه الزامات و مسائل مرتبط با برگزاری هرچه باشکوه‌تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را بیان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها