معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

رسانه‌هادر جهت آگاهی بخشی به جامعه،روشنگری و افزایش سواد رسانه‌ای مردم اقدام کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت:رسانه‌ها باید با هماهنگی بیشتری در جهت آگاهی بخشی به جامعه،روشنگری و افزایش سواد رسانه‌ای مردم اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۸۴۸۵۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رحمان جلالی،درجلسه شورای اطلاع رسانی استان که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و جمعی از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد،بر ضرورت اطلاع‌رسانی اخبار توسط رسانه‌های داخلی تأکیدکردو گفت:برگزاری جلسات در حوزه اطلاع رسانی باید جدی گرفته شود و رسانه‌ها با هماهنگی بیشتری نقش خود را در جهت آگاهی بخشی به جامعه،روشنگری و افزایش سواد رسانه‌ای مردم ایفا کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی در ادامه گفت:در خصوص اتفاقات اخیر نگاه‌های متفاوتی وجود دارد که بهترین نگاه،نگاه واقع‌بینانه‌ای بود که در بیانات مقام معظم رهبری به آن رسیدیم.

وی با بیان اینکه این اتفاقات بهانه‌ای برای دشمن بود تا اهداف خود را پیش ببرد،به قدرت رسانه وابزار عملیات روانی اشاره کردوگفت: ضرورت دارد رسانه‌های داخلی در جنگ روایت‌ها به صورت جدی‌تر ورود کنند.

جلالی،بابیان اینکه خلاءرصددررسانه‌های استان وجودندارد،گفت:باید سیاستگذاری وراهبرد رسانه‌ای،رسانه‌ها مشخص شود و به تولید محتوای عالمانه،محترمانه و مبتکرانه بپردازند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید از افراد نخبه و یا کسانیکه مورد پذیرش آحاد ملت هستند برای روشنگری افکار عمومی استفاده کنند گفت:رسانه‌ها مناسبت‌های پیش رو را در نظر بگیرند و از آن رویدادها برای تحلیل وقایع و استکبارستیزی در قالب‌های مختلف خبری تولید ات داشته و متناسب با مخاطبان خود منتشر کنند.

دراین جلسه اصحاب رسانه راهکارها و پیشنهادات خود را برای اطلاع رسانی و روشنگری افکار عمومی ارایه و برای اجرایی شدن طرح ها بحث و گفتگو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها