رئیس پلیس فتا استان کرمان اعلام کرد:

دانلود نرم افزار جعلی بانک ۷۰۰ میلیون آب خورد

رئیس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به کشف یک پرونده برداشت غیرمجاز ازحساب از طریق همراه بانک جعلی گفت:سایت اصلی بانک مطمئن ترین راه برای دانلود و نصب نرم‌افزار همراه بانک است.
کد خبر: ۱۴۱۱۲۸۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ"رضایی"افزود:مراجعه یک شهروند مبنی بر برداشت غیر مجاز ۷۰۰میلیون ریال از حساب بانکی وی،رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان اين پلیس قرار گرفت.

وی افزود:پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی پرونده به صورت ناآگاه یک نرم افزار همراه بانک جعلی را از بستر اینترنت دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کرده که با این اقدام در دام سارقان اینترنتی گرفتار شده و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال ازحسابش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

سرهنگ رضایی،ادامه داد:کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و پس از انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و پرونده تحویل مقام قضایی شد.

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد:با توجه به شیوه‌های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه؛هموطنان به این موضوع توجه داشته باشندکه دانلود نرم‌افزار همراه بانک را تنها ازسایت اصلی بانک انجام دهند و به هیچ‌وجه برای خرید شارژ،انتقال وجه،دانلود نرم‌افزار بانکی یا هرگونه تراکنش مالی از جست‌وجو در سایت گوگل یا سایر موتورهای جست‌وجوگر استفاده نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها