معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا درخصوص استفاده از خدمات مسافربرهای شخصی و به مردم هشدار داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا درخصوص استفاده از خدمات مسافربرهای شخصی و به مردم هشدار داد.
کد خبر: ۱۴۱۱۰۱۸

سرهنگ محمد شریفی دراین‌ باره گفت:‌ لازم است شهروندان هنگام برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز هوشیار باشند. این خودروها بدون آن‌که مشخصات‌شان در سامانه‌های ذی‌ربط ثبت شده باشد، اقدام به تردد و جابه‌جایی مسافر می‌کنند.
وی با بیان این‌که فعالیت برخی مسافربرهای شخصی در سطح شهر، زمینه‌ساز جرایم مختلف می‌شود، به گزارشی دراین خصوص اشاره کرد و افزود: در پی افزایش سرقت‌های‌به عنف تحت عنوان مسافربر توسط سرنشینان دو دستگاه خودروی پژو روا و پراید در سطح شهر مقدس مشهد، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان این استان با انجام اقدامات فنی، طی عملیاتی یکی از سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی به همدستی با هفت سارق و دو مالخر دیگر نیز معترف شد.
شریفی با بیان این‌که تمامی متهمان در یک عملیات پلیسی به صورت همزمان دستگیر شدند، توضیح داد: پلیس در تحقیقات به عمل آمده و همچنین مواجهه حضوری متهمان با مالباختگان تاکنون ۵۸ فقره از سرقت‌ها را کشف کرده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان به خصوص بانوان هشدار داد برای حفظ امنیت خود در هیچ شرایطی به تنهایی سوار بر خودروهای مسافربر شخصی نشوند و چنانچه در شرایط اضطرار قصد استفاده از این وسایل را دارند بهتر است، مشخصات خودرو را به بستگان خود اطلاع داده و به محض مشاهده هرگونه رفتار مشکوک یا تغییر ناگهانی مسیر؛ مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.
براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، شریفی خاطرنشان کرد: مجرمانی که در پوشش مسافربر قصد سرقت دارند، بدانند کارآگاهان پلیس آگاهی در برخورد با این گونه جرایم قاطعانه برخورد کرده و با بهره‌گیری از آخرین روش‌های کشف علمی، جرم آنها را شناسایی و در کمترین زمان ممکن دستگیر خواهندکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها