پسر جوان که به اتهام ربودن و سرقت اموال زنی دستگیر شده‌، در بازجویی‌ها ادعای عجیبی را مطرح کرد.
پسر جوان که به اتهام ربودن و سرقت اموال زنی دستگیر شده‌، در بازجویی‌ها ادعای عجیبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۴۱۰۹۶۱

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، اوایل اردیبهشت امسال‌ زن جوانی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران‌ از مردی به اتهام‌ آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار شکایت کرد‌. با دستور بازپرس جنایی، پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت‌: شب حادثه از محل کارم بیرون آمدم تا راهی خانه شوم‌. سوار خودروی پژویی شدم که راننده تغییر مسیر داد‌. وقتی به او اعتراض کردم با تهدید چاقو‌، گوشی تلفن همراه و پول‌هایم را سرقت کرد. وقتی سرعت ماشین در یک میدان کم شد، خودم را بیرون انداختم و راننده هم از ترس فرار کرد. ماموران در محل بیرون پریدن زن جوان از خودرو و در بازبینی دوربین‌های مداربسته آنجا توانستند بخشی از پلاک خودرو و چهره آدمربای فراری‌ را به دست آورند. آنها سرانجام توانستند رد متهم فراری را دو روز پیش به دست آورند و با توقیف خودرو‌، او را بازداشت کنند‌. متهم برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که در بازجویی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت‌: هر وقت شیشه می‌کشیدم، چهره زنی مقابلم ظاهر می‌شد‌ که تعقیبم می‌کرد و قصد کشتن مرا داشت. شب حادثه که شیشه مصرف کردم این توهم دوباره سراغم آمد. شاکی را ‌به طور اتفاقی در خیابان دیدم که چهره‌اش شبیه همان زنی بود که تعقیبم می‌کرد. می‌خواستم او را بکشم تا از این کابوس‌ها رها شوم. به همین دلیل او را سوار کردم و قصد جانش را داشتم که فرار کرد. غلامحسین صادق‌زاده‌، ‌بازپرس شعبه هفتم دادسرای‌ جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌:‌ با ادعای عجیب متهم پرونده، تحقیقات از او همچنان ادامه‌ دارد‌.

بخشش قاتل بعد از ۷سال
مردی که هفت سال قبل دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده بود، توانست رضایت بگیرد و بخشیده شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه بیست‌و‌نهم بهمن سال ۹۴ یکی از پاکبان‌های شهرداری در محله یوسف‌آباد تهران یک کیسه زباله مشکی که نوارچسب و بسته‌بندی شده بود را در سطل زباله یافت‌. وقتی آن را بازکرد، داخلش با بقایای جسد زنی رو‌به‌رو شد‌. ماموران پرونده‌های افراد گمشده را بررسی کرده و به خانواده‌ای رسیدند که دخترشان ناپدید شده بود. این خانواده به پزشکی قانونی معرفی شدند و از روی ناخن‌های مقتول، جسد دخترشان را شناسایی کردند. با شناسایی هویت مقتول مشخص شد، آخرین‌بار با پسر مورد علاقه‌اش به نام شهاب بوده است. این مهندس جوان بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. متهم پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. والدین مقتول برایش قصاص خواستند. شهاب در جلسه محاکمه گفت: چند سال بود با دختر جوان دوست بودم اما شرایط ازدواج‌مان جور نمی‌شد. آن روز با هم به طباخی رفته و صبحانه خوردیم. موقع بازگشت در خودرویم نشسته بود . دعوای‌مان شد و به مادرم فحاشی کرد عصبانی شدم و با دستانم خفه‌اش کردم. بعد جسد را در صندوق عقب انداختم و به استان سمنان بردم و در حمام آپارتمانم تکه‌تکه کردم. با انداختن در نایلون زباله به تهران آوردم و در سطل‌های زباله رها کردم. متهم حکم قصاص گرفت و با تایید حکمش، پرونده به شعبه دوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال و شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شد.
کیوانی، قاضی شعبه دوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: با گذشت هفت سال از این ماجرا قرار بود حکم قصاص مرد زندانی به مرحله اجرا در بیاید که تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران سرانجام نتیجه داد و والدین مقتول به شرط دریافت دیه قاتل دخترشان را بخشیدند. قرار شد بخشی از این دیه را برای شادی روح فرزندشان در کارهای خیر و کمک به نیازمندان صرف کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها