سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام عنوان کرد:

برگزاری راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری در ۳۵ نقطه ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد:

اعزام یک هزار ایلامی به حرم مطهر امام خمینی (ره)

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت در آیین های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به تهران اعزام می شوند.
کد خبر: ۱۴۰۸۹۱۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛حجت الاسلام علی چراغی پور  در نشست هماهنگی برگزاری آیین های سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: نقش امام راحل (ره) در شکل گیری و هدایت انقلاب ملت ایران در سال ۵۷ بی بدیل است و بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری جبهه اعتراضی علیه حکومت پهلوی و سرنگونی طاغوت به یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های تاریخ و بویژه قرن بیستم تبدیل شدند.


وی افزود: امام خمینی (ره) با شعار نه شرقی و نه غربی نظم نوینی را در معادلات بین المللی بر اساس تعالیم الهی و انسانی رقم زدند که تاثیر آنرا در اقصی نقاط عالم و شکل گیری نهضت های آزادیبخش علیه کشورهای مستکبر بخوبی می توان مشاهده کرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: ابعاد مختلف این شخصیت کم نظیر همچنان ناشناخته باقی مانده و نتواسته ایم ایشان را بخصوص برای نسل جدید معرفی و تبیین کنیم.


حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به برنامه های تدوین شده برای سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) تاکید کرد: تبلیغ سیره رفتاری و عملی ، تبیین جایگاه زنان در جامعه از دیدگاه امام راحل ، رابطه بین دین ، سیاست و اقتصاد از منظر بنیانگذار نظام اسلامی ، جلوگیری از هویت زدایی ضد انقلاب ، ممانعت از کمرنگ شدن یاد امام و تحریف شخصیت ایشان از رویکردهای مراسمات امسال است.


وی غبارروبی مزار شهدا ، سیاه پوش کردن بازار و ادارات ، برگزاری محافل انس با قرآن بویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها ، نواختن زنگ ۱۵ خرداد در مدارس ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، اعزام یک هزار نفر از مردم استان به حرم مطهر امام راحل (ره) ، برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه کتاب آثار امام خمینی (ره) اعزام طلاب و روحانیان به نقاط محروم ، برگزاری و اعزام تیم های مختلف ورزشی ، اجرای برنامه با عنوان جوانان و امام از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها