راهنمای خرید دوربین مداربسته برای پارکینگ

برای پارکینگ ها دو نوع دوربین مدار بسته امنیتی وجود دارد. مدل قدیمی تر دوربین مناسب برای پارکینگ ها سیستم آنالوگ است. در حال حاضر بسیاری از کمپانی ها این نوع دوربین را تولید می کنند. مدل جدید دوربین ها از نوع تحت شبکه می باشد. در این مقاله قصد داریم راجع به راهنمای خرید دوربین مداربسته برای پارکینگ بیشتر شرح دهیم.
برای پارکینگ ها دو نوع دوربین مدار بسته امنیتی وجود دارد. مدل قدیمی تر دوربین مناسب برای پارکینگ ها سیستم آنالوگ است. در حال حاضر بسیاری از کمپانی ها این نوع دوربین را تولید می کنند. مدل جدید دوربین ها از نوع تحت شبکه می باشد. در این مقاله قصد داریم راجع به راهنمای خرید دوربین مداربسته برای پارکینگ بیشتر شرح دهیم.
کد خبر: ۱۴۰۶۰۴۶

برندهای معروف دوربین مدار بسته در بازار

دوربین های مدار بسته که امروزه در بازار موجود هستند در برندهای متفاوتی عرضه می شوند در نظر داشته باشید که دوربین تیاندی یک برند چینی است که توانسته در مدتی کوتاه در جهان بسیار محبوب شود. لازم است برای نصب دوربین تحت شبکه تیاندی از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید. البته باید گفت قیمت دوربین تیاندی نسبت به سایر دوربین های آی پی مناسب تر می باشد.

 قیمت نصب دوربین مداربسته توسط شرکت های معتبر مشخص و مناسب است. از دیگر دوربین های مورد اعتماد با کارایی و کیفیت بالا، دوربین مدار بسته تحت برند داهوا است. داهوا با توجه به عملکرد مناسبی که دارد قیمت مناسبی دارد. انواع دوربین های داهوا با توجه به نوع تکنولوژی در بازار موجود هستند.

 شما می توانید با نظر کارشناسان بهترین مارک از دوربین های داهوا را با توجه به شرایط محیطی برای مکان خود انتخاب نمایید. لیست قیمت داهوا با توجه به نوع تکنولوژی به کار رفته در آن متفاوت است.

راهنمای خرید دوربین مداربسته برای پارکینگ

انواع دوربین مدار بسته برای پارکینگ

همان طور که پیش از این اشاره کردیم دو نوع دوربین برای پارکینگ موجود است. یکی دوربین های آنالوگ هستند که سیگنال های دوربین را به دستگاه رکورد مثل دی وی ار ارسال می کنند. بعد از ارسال، دوربین ویدئوها را به چند کانال روی دی وی ار می فرستد. سپس شما می توانید از راه یکی از کانال های موجود که تعداد آن ها ممکن است از 4 تا 16 کانال باشد همه رویدادها را مشاهده نمایید.

 در نظر داشته باشید که این دوربین ها به کنترل مداوم و مستمر شما احتیاج دارند. اما باید بدانید یک سری از دوربین ها نیز وجود دارند که از دستگاه های دی وی ار و ان وی ار جدا هستند. این مدل از دوربین ها تمام دیتاها را بر روی حافظه جانبی سیو می کنند و شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن دوربین، فیلم های مورد نیاز را مشاهده کنید.

مدل دیگر دوربین های مناسب برای پارکینگ ها دوربین مدار بسته تحت شبکه هستند که با نام IP شناخته می شوند. دوربین تحت شبکه، فیلم ها را به یک سیستم ضبط کننده ویدئو می فرستد.

 توجه داشته باشید که این ضبط کننده به شبکه ای موسوم به اترنت وصل است. برق در دوربین از راه کابل اطلاعات عبور می کند. لذا جهت نصب و پیده سازی نیاز به کابل های کمتری است. سیستم ان وی ار 4 تا 16 کانال برای دیدن ویدئوهای ضبط شده دارد.

 در این وضعیت می توانید فیلم های پارکینگ را از طریق موبایل هوشمند که به اینترنت وصل است ببینید. بنابراین این امکا ن برای شما وجود دارد که تمام رویدادهای پارکینگ را در لحظه مشاهده نمایید. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد.

دوربین مدار بسته خوب برای پارکینگ

 برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته برای پارکینگ باید به یک سری فاکتورها توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که پارکینگ ها بهترین محل برای انجام هر گونه سرقت توسط سارقین هستند.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

·         توانایی دید درشب

دوربینی که برای پارکینگ انتخاب می کنید باید قابلیت دید در شب داشته باشد. اگر در هنگام شب پارکینگ شما بسیار شلوغ است این مساله اهمیت بیشتری پیدا می کند. معمولا همه پارکینگ ها به دوربینی نیاز دارند که بتواند توانایی دید در شب خوبی داشته باشد. تنها مورد استثنا پارکینگ های مربوط به املاک تجاری است که ممکن است به این قابلیت در دوربین نیازی نداشته باشند.

 راهنمای خرید دوربین مدار بسته برای پارکینگ برای هر مشتری که قصد دارد بهترین دوربین را در این مکان نصب نماید بسیار لازم است.

دوربین های مدار بسته با قابلیت دید در شب مجهز به LED IR هستند. این تکنولوژی در دوربین ها این امکان را برای بیننده فراهم می کند که فیلم ها در نور کم را ببینند. اما باید بدانید که این نوع دوربین را در درون اتاق جهت کنترل از راه پنجره نصب نکنید. زیرا این کار سبب می شود تا دید شما بسته شود و تصویرهای کدر دریافت دارید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته برای پارکینگ

·         خاصیت ضد آب بودن دوربین ها

به علت این که دوربین مدار بسته برای پارکینگ ها در فضایی باز است بهتر است که دارای خاصیت ضد آب باشد. بنابراین لازم است که دوربین های محکم را انتخاب کنید تا بتوانند در شرایط جوی ناسالم مقاومت خوبی داشته باشند.

در نظر داشته باشید که دوربین ها بایستی به راحتی خراب نشوند. دوربین هایی که در پارکینگ ها نصب می شوند نباید به راحتی شکسته شوند و یا بتوان به راحتی آن ها را برداشت. اگر کار نصب دوربین ها به صورت حرفه ای انجام شده باشد ایمنی دوربین ها بهتر تضمین می شود.

·         نصب و اجرا

هر مدل دوربین مدار بسته برای پارکینگ ممکن است نیاز به نصب تخصصی و متفاوتی داشته باشد. امکان دارد بخواهید دوربین را جلوی درب پارکینگ نصب کنید اما ابعاد آن مناسب نباشد. بنابراین شما می توانید قبل از انتخاب بهترین مدل از شرکت های حرفه ای در این امر بهره بگیرید.

باید مطمئن شوید که برای امنیت کل ساختمان این دوربین کافی است. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که هر چع مکان نصب دوربین در ارتفاع بالاتری باشد به لحاظ ایمنی بهتر است. بنابراین محل نصب دوربین در پارکینگ بسیار مهم است.

راهنمای خرید دوربین مداربسته برای پارکینگ

·         دیجیتال یا آنالوگ

همان طور که می دانید دوربین های آنالوگ و دیجیتال توانایی یکسان ندارند. دوربین های مداربسته از نوع آنالوگ برای دید در مکان بهتر هستند. زیرا ظرفیت رکورد برای حجم های بالا را دارند.

این در حالی است که دوربین های دیجیتال تحت شبکه دارای این قابلیت هستند که به شما امکان این را می دهند که بتوانید از راهی دور ویدئوها را از طریق گوشی هوشمند خود ببینید. باید بدانید که وضوح تصاویر در این مدل از دوربین ها در قیاس با مدل آنالوگ بیشتر است.

 همچنین دوربین های تحت شبکه بی سیم هستند. بنابراین شما می توانید آن ها را در هر نقطه ای از پارکینگ قرار بدهید. امتیاز دیگر دوربین های تحت شبکه این است که فضای دید بیشتری دارند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها