به گزارش جام جم آنلاین، آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز تیمهای پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان برگزار شد و در این مسابقه پرسپولیس با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.
در این مسابقه که از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت وحید کاظمی آغاز شد، مهدی ترابی (۳۱- پنالتی) و عیسی آل کثیر (۱+۴۵) برای پرسپولیس و رضا شکاری (۵۷) گلزنی کردند.
پرسپولیس که پیش از این ون پارس و سپاهان اصفهان را حذف کرده بود، با پشت سر گذاشتن گل گهر راهی مرحله نیمه نهایی شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند