میلگرد یا آرماتور، یک میله ، شبکه یا کابل فولادی است که به منظور تقویت مقاومت سازه‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد ، در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع میلگرد ، سیم خاردار و آهن آلات آشنا شوید .
میلگرد یا آرماتور، یک میله ، شبکه یا کابل فولادی است که به منظور تقویت مقاومت سازه‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد ، در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع میلگرد ، سیم خاردار و آهن آلات آشنا شوید .
کد خبر: ۱۴۰۵۳۴۷

میلگرد یک محصول فولادی به شکل میله، مش یا کابل است که به منظور تقویت مقاومت کششی در سازه‌ها یا عضوهای بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته، موادی نظیر الیاف پلیمری و دیگر فلزات نیز در ساخت میلگردها به کار می‌روند اما متداول‌ترین نوع میلگرد، فولادی است .

 

قیمت میلگرد

میلگرد از جمله رایج‌ترین محصولات نهایی خط نورد گرم است که در ساختمان وظیفه مهمی را بر عهده دارد. ایمنی و استحکام سازه‌های بتنی بیش از همه به کاربرد انواع میلگرد در این حوزه مربوط می‌شود. چرا که مقاومت کششی پایین بتن بارها موجب فروپاشی ساختمان پس از وقوع حوادث مخربی چون زلزله شده است .

میلگرد یکی از محصولات فولادی پرکاربرد در صنایع مختلف، به ویژه صنعت ساختمان سازی است به طوری که می توان گفت میلگرد پرکاربردترین مقطع در ساختمان سازی می باشد. میلگرد در حالت کلی به دو دسته ساده و  آجدار تقسیم بندی می شوند و می توان آن را به دو صورت شاخه و کلاف در بازار تهیه کرد. علاوه بر تقسیم میلگرد به دو دسته ساده و آجدار، انواع میلگرد را می توان از جنبه های گونان دسته بندی کرد مانند استاندارد تولید، شکل ظاهری، جنس و غیره .

برای استعلام قیمت دقیق و لحظه ای انواع میلگرد می توانید با کارشناسان فروش فولادین در تماس باشید : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

از مقاطع فولادی پرکاربرد در اکثر صنایع علی‌الخصوص صنعت ساختمان‌سازی، میلگرد، است که بخاطر کاربرد زیادی که دارد؛ باعث استحکام بتن در سازه و بالابردن ضریب امینت بنا می‌شود؛ به‌همین‌علت، قیمت میلگرد برای تمامی فعالین حوزه‌های ساخت‌وساز و پیمانکاران و مجریان عمرانی، اهمیت بالایی دارد. در ادامه به بررسی پارامترهای موثر بر تغییرات قیمت میلگرد امروز، برندهای مختلف در بازار آهن آلات کشور می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید .

 

خرید میلگرد آجدار و ساده با بهترین قیمت از فولادین / قیمت میلگرد

قیمت میلگرد ساده

در مورد میلگرد ساده باید گفتهمان‌طور که از نامش پیداست، میلگردی است که سطح آن بدون برآمدگی و آج است. ظاهر صاف و سطح صیقلی میلگرد ساده، در مقایسه با ظاهر برجسته‌ی سایر میلگردها، راحت‌ترین روش برای شناخت این نوع میلگرد‌ می‌باشد .

البته باید به این نکته توجه کرد که کاربرد میلگرد ساده تفاوت زیادی با میلگرد آجدار دارد و هر کدام  ویژگی‌های خاصی خود را دارند،  به همین علت نمی‌توان از یکی به جای دیگری استفاده کرد .

میلگردهای ساده دارای مقاومت کششی 350 نیوتن بر میلی متر مربع هستند. از طرفی مقاومت تسلیم آن‌ها نیز 240 نیوتن بر متر مربع است. حداکثر نیرویی که بدون ایجاد تغییر شکل به میلگرد وارد می‌شود، تنش تسلیم میلگرد می‌گویند .

لازم به ذکر است در صورت وارد شدن میزان تنش بیش از حد به میلگرد، این سازه تغییر یافته و دیگر به حالت اول بر نمی‌گردد. در هنگام خرید میلگرد لازم است به این ویژگی میلگرد ساده توجه کنید. یعنی میزان تنش تسلیم میلگرد را در نظر بگیرید . قیمت میلگرد ساده به صورت روزانه در وبسایت فولادین به روز رسانی می شود ، همچنین برای استعلام قیمت دقیق و لحظه ای میلگرد ساده می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

 

خرید میلگرد آجدار و ساده با بهترین قیمت از فولادین / قیمت میلگرد

قیمت میلگرد آجدار

میلگرد آجدار یکی از مهم ترین مقاطع آهنی می باشد که در بسیاری از صنایع از جمله صنعت ساختمان کاربرد دارد. میلگردهای آجدار در انواع متفاوتی تولید می شوند که تفاوت آن ها در میزان آج روی میلگرد ها می باشد. میلگرد های A3 و A4 بیشترین میزان آج را دارا هستند که اغلب در ساخت تیرچه بتی، اسکلت فلزی، ساخت فوندانسیون و... استفاده می شود. این میلگرد ها بدلیل مقاومت بالا و خشک بودن، قابلیت خمکاری و جوشکاری ندارند .

کارخانه های ذوب اهن اصفهان، میلگرد امیرکبیرخزر، کارخانه ظفربناب، کارخانه سیادن ابهر، میلگرد شاهرود و... همگی تولید کننده میلگرد های آجدار بوده که اغلب A2 و A3 تولید می کنند. کارخانه کویر کاشان یکی از تولید کنندگانی است که همه انواع میلگرد را در خط تولید خود دارد .

 

 

خرید اینترنتی انواع آهن آلات از فولادین

برای استعلام قیمت و لحظه ای انواع میلگرد ، محصولات مفتولی ، تیرآهن و دیگر محصولات فولادی و آهن آلات می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

FULADIN.COMخرید آنلان آهن آلات از

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها