بررسی انواع میگلرد و قیمت روز میلگرد آجدار و عوامل موثر بر روی قیمت میلگرد و تمامی مقاطع فولادی.
بررسی انواع میگلرد و قیمت روز میلگرد آجدار و عوامل موثر بر روی قیمت میلگرد و تمامی مقاطع فولادی.
کد خبر: ۱۴۰۰۳۷۰

قیمت روز انواع میلگرد که یکی از اصلی ترین و مهم ترین مقاطع فولادی است که در اموری همانند ساخت و ساز همیشه مورد استفاده قرار می گیرد و دانستن قیمت روز از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد همچنین لازم به ذکر است که برآورد هزینه های ساخت و ساز یک سازه به قیمت های میلگرد و همچنین حجم میلگرد مورد نیاز آن پروژه وابسته می باشد.

میلگرد آجدار در کل جهان آمار بسیار بالایی را از آن خود کرده است. و در صنایع فولاد و آهن آلات از اهمیت فراوانی برخوردار می باشند .

برای دانستن قیمت روز انواع میلگرد و آهن ، قبل از خرید میلگرد بایستی که کلیه مراکزی که در زمینه فروش میلگرد و به خصوص میلگرد آجدار و آهن آلات فعالیت دارند را شناسایی کنید. پس از آن تعرفه و قیمت های کارخانه تولید کننده میلگرد اجدار و سایر مقاطع آلات را باهم با بررسی کنید.

 با توجه به مزایای هر کارخانه تولیدی که برای محصولات و باتوجه به آب و هوایی که پروژه در آن مکان قرار است که ساخته شود و مشخصاتی که از میلگرد کسب می کنید ، اقدام به خرید کنید.

اگر قصد خرید میلگرد آجدار به ویژه میلگرد ظفر بناب را دارید می توانید به صورت مستقیم از کارخانه ها اقدام به خرید کنید. اما این نکته را باید بدانید که کارخانه های تولید کننده محصولات خود را تنها به صورت تناژ بالا به فروش می رسانند. و اگر فاکتور شما از تناژ کمی برخوردار باشد نیاز است ک با بنگاه های آهن در ارتباط باشید.
اما این نکته را خوب است بدانید که قیمت بنگاه های آهن از کارخانه گران تر می باشد، چرا که به صورت واسطه بین کارخانه و مشتری فعالیت دارند . 
 
مجموعه آهن لند این مشکل را برای شما عزیزان حل کرده است و با هر تناژی که مد نظر شماست می توانید خرید خود را با قیمت کارخانه تولید کننده به سرانجام برسانید .

هم چنین با مراجعه به وبسایت آهن لند و کانال تلگرامی و یا حتی اکانت های ما در سوشال مدیا به ویژه اینستاگرام می توانید از جدید ترین قیمت های بروز تمامی مقاطع فولادی با خبر شوید.

همچنین با مشاهده تحلیل های هفتگی و ماهانه مجموعه آهن لند می توانید خرید موفقی داشته باشید .

این نکته را بدانید که بعضی از میلگرد ها ، کارخانه تولیدکننده آن ها ، قیمت را اعلام نمی کند و با عبارت “تماس بگیرید” جایگزین می شود. که در این صورت با تماس با کارشناسان فروش مجموعه ما استعلام قیمت میلگرد مورد نظر خود را بگیرید .


تفاوت قیمت میلگرد در کارخانه های سراسر کشور 


قیمت میلگرد آجدار ارزان  به عوامل بسیاری بستگی دارد. این عوامل شامل متریال ساخت، کیفیت میلگرد ، قیمت سازه و رشد آن ها در صنایع گوناگون بر قیمت کلی میلگرد اثر می گذارند.

در صورتی که هر کدام از عواملی که ذکر کردیم نوسان داشته باشد، قیمت میلگرد آجدار نیز تغییر خواهد کرد. که این تغییرات می توانند جزیی و تنها در برخی سایز ها رخ دهند و یا گاهی شامل تغییرات کلی می شوند.

این نکته نیز لازم به ذکر است که استاندارد های میلگرد آجدار ، نوع پوشش مقاطع فولادی ، آلیاژهایی که در ساخت این نوع محصولات به کار گرفته می شوند و دلایل متفاوت دیگری که سبب می شوند قیمت های پایه آهن آلات و میلگرد آجدار دچار تغییراتی بشوند . 

فولاد ظفر بناب یکی از میلگرد هایی می باشد که کارخانه تولید کننده آن روزانه قیمتی متفاوت با روز قبل دارد. یا گاهی حتی به صورت لحظه ای شامل تغییراتی می شود و شرکت آهن لند به عنوان نماینده این شرکت در فروش مقاطع فولادی و میلگرد آجدار قیمتی همسان با قیمت کارخانه و بدون واسطه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد . 
 

معرفی برترین کارخانه های تولید آهن آلات جهت استعلام قیمت 

 

قیمت روز میلگرد در آهن لند

با گسترش شهر نشینی نیاز به ساخت و ساز نیز بیشتر می شود و میلگرد آجدار به عنوان یک مقطع مهم و پر کاربرد در پروژه های ساختمانی که اطلاع از قیمت آن بسیار اهمیت دارد. چرا که بر بودجه کلی پروژه تاثیر بسزایی دارد .
همچنین اطلاع از کیفیت ساخت میلگرد بسیار مهم است چرا که کارخانجات مختلف متریال و استاندارد های گوناگونی دارند برای مثال میلگرد ظفر بناب که یکی از کارخانجات معروفی است و تمامی محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند همچنین میلگرد آجدار این کارخانه در میان مشتریان بسیار پرطرفدار می باشد.


در ادامه به معرفی چند کارخانه دیگر پرداختیم.

 

  •  کارخانه ذوب آهن اصفهان
  •    کارخانه کویر کاشان
  •    کارخانه ابرکوه یزد
  •    کارخانه بافق یزد
  •    کارخانه بردسیر کرمان
  •    کارخانه روهینا دزفول (جنوب)
  •    کارخانه صبا فولاد زاگرس
  •    کارخانه کاوه اروند خرمشهر
  •    کارخانه کوثر اهواز (گروه ملی)


این کارخانجات محصولات خود را ، با مناسب ترین نرخ موجود در بازار و ارزان تر از سایر کارخانه ها ارائه می کنند.


میلگرد آجدار و عوامل موثر بر قیمت میلگرد 


عوامل متعددی بر قیمت کلی میلگرد آجدار این کارخانه ها تاثیر گذار است از جمله میزان عرضه و تقاضا محصول فولادی ، نرخ تورم در کشور، نرخ دلار روزانه ، قیمت مواد اولیه آهن ، تغییرات فصلی حاکم بر بازار، بازارهای جهانی، نیاز های صنایع وابسته، بورس کالا، هزینه های حمل بار و ... اشاره کرد.
یکی از عوامل موثر و تعیین کننده در نرخ میلگرد ضخامت، طول و وزن هر شاخه آن است. به همین دلیل نیاز می باشد پیش از خرید نسبت به اطلاعات و مشخصات میلگرد مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب نمایید و محصول مناسب را برای پروژه خود انتخاب نمایید. این کار سبب می شود از صرف هزینه های اضافی خودداری شود.
وزن میلگرد ظفر بناب نیز بر اساس سایز آن ها مشخص می شود، همان طور که می دانید به طور استاندارد هر شاخه میلگرد 12 متر است. فروش میلگرد ظفر بناب از درب کارخانه با این متراژ بارگیری می شود. در ادامه به بررسی وزن هر کدام از سایزهای این میلگرد می پردازیم:

 

  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 8 دارای وزن 5 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 10 دارای وزن 7.5 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 12 دارای وزن 11 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 14 دارای وزن 15 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 16 دارای وزن 20 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 18 دارای وزن 25 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 20 دارای وزن 30 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 22 دارای وزن 37 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 25 دارای وزن 47 کیلوگرم می باشد.
  •    شاخه 12 متری میلگرد ظفربناب 28 دارای وزن 58 کیلوگرم می باشد.

 

قیمت تمامی محصولات و سایزهای مختلف میلگرد ظفر بناب در سایت آهن لند روزانه درج و بروزرسانی می شود. هم چنین توصیه می شود برای اطمینان بیشتر از قیمت نهایی میلگرد ظفر بناب با شماره های 02191010666 و 06153222100 در سایت تماس بگیرید. قیمت دقیق در همان لحظه را از کارشناسان فنی آهن لند جویا شوید.

نمودار قیمت آهن در یک‌سال اخیر به چه صورت بوده است؟
با بررسی نمودار قیمت تمامی آهن آلات در یک ‌سال اخیر، نشان دهنده این است که تمامی قیمت ها یک روند ر نمودار در پیش گرفتند .
هر چند که در ماه های اولیه سال 1401 شاهد ثبات قیمت ها بودیم ولی رویه قیمت گذاری آهن آلات به ویژه میلگرد آجدار و تیر آهن روند صعودی در پیش گرفت در حدی که روزانه هر کارخانه امکان دارد که سه و یا حتی 5 قیمت متفاوت ارائه دهد. 
که همین مسئله افزایش سرسام آور قیمت مسکن در کشور شده است و امکان پیش بینی دقیق برای زمان ثبات قیمت ها وجود ندارد .


 نحوه اطلاع از قیمت آهن آلات 

 

قیمت روز میلگرد فولاد ظفر بناب
قیمت روز میلگرد آجدار، میلگرد ساده ، پروفیل ، تیر آهن و دیگر مقاطع فولادی به صورت روزانه متغییر است و به همین سبب برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت ‌ها به ویژه قیمت های ویژه باید منابع به روز فعال در این حوزه را بشناسید. مجموعه آهن لند از طریق وبسایت خود ، کانال تلگرامی و همچنین اینستاگرام این مجموعه ، قیمت های بروز مقاطع فولادی و آهن آلات را با آخرین تغییرات در اختیار کاربران و خریداران آهن قرار داده می دهد. یکی از بهترین روش ‌ها برای اطلاع از قیمت های بروز و دریافت قیمت آن ها ، مراجعه به وبسایت مجموعه آهن لند (www.Ahanlands.com) است، شما می توانید با سرچ کردن تمامی محصولات فولادی و مقاطع آهن ، در وبسایت این مجموعه از قیمت تمامی کارخانه های سراسر کشور به قیمت روز میلگرد ظفر بناب مطلع می شوید که میتوانید از همانجا به صورت مستقیم خرید خود را از طریق سبد خرید موجود در سایت تکمیل کنید .
همچنین با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه آهن لند می توانید از قیمت های بروز و لحظه ای مطلع شوید.
علاوه بر آن که از قیمت آهن مطلع می شوید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه آهن لند از خبر های مرتبط با بورس و همچنین خبر های روز مرتبط با حوزه فولاد مطلع می شویذ .
که با وجود تیم خبره ای که در مجموعه آهن لند فعالیت دارند با خیال راحت می توانید از قیمت های بروز و ارزان تر از هر جای دیگر مطلع شوید و خریدی بدون واسطه و همسان با قیمت خرید کارخانه را انجام دهید .

منبع : www.ahanlands.com

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها