ببینید | خاطرات کاغذی | جزیره اسرار آمیز

سروان"هاردینگ"وخدمتکارش "نب" که برده ای سیاه پوست بود،"جک"ملوان و پسر خوانده اش"هربرت"و روزنامه نگاری به نام "گیدی آن" در خلال جنگ‌های داخلی آمریکا(۱۸۶۵) با یک بالن از زندانی در شهر ریچموند ایالت ویرجینیای آمریکا فرار کرده و هفت هزار مایل به کمک طوفانی سهمگین بر فراز اقیانوس آرام پیش می‌روند.درآخرین لحظات متلاشی شدن بالن،در جزیره ای ناشناخته فرود می‌آیند.
کد خبر: ۱۴۰۵۱۸۱
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 32

 پیش از رسیدن به خشکی،مهندس اسمیت به دریا سقوط می‌کند اما به طرز مشکوکی نجات داده می‌شود.در جزیره حوادث غیرمنتظره ای برای آنها اتفاق می‌افتاد.مثلا ملاقات با "تام" جزیره نشین ،به یکباره ناپدید شدن دزدان دریایی،پیدا کردن جعبه دارو و صندوقی پر از ابزارنجاری، شنیدن صدایی شبیه جریان شدید الکتریسیته و... جمله تکراری "گیدی آن"روزنامه نگار بعد از یادداشت برداری از این غافلگیری ها،هنوز در گوشمان است."خواننده هایم اصلا باور نمی کنند"! اماغافلگیری اصلی زمانی بود که چشمشان به کاپیتان "نمو" -از شخصیت‌هایی کتاب 20 هزار فرسنگ زیر دریا- و زیر دریایی اش ناتیلوس روشن شد! درنهایت زمانی که آتشفشان جزیره در شرف فوران ‌بود،با سر رسیدن کشتی "دانکن"همگی نجات پیدا کردند به جز کاپیتان "نمو" که به خواست خودش در زیردریایی اش تنها گذاشته شد.
این انیمیشن بلند داستانی بر اساس رمان "جزیره اسرارآمیز" نویسنده فرانسوی " ژول ورن "تولید شده است.
"جزیره اسرار آمیز"،(با نام اصلی:The Mysterious Island) که محصول استرالیا است، سال1975 به کارگردانی "گرام لایف" و بر اساس متنی از "جان پالمر"،ساخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها