استاندار کرمان گفت:آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در اجرای طرح ملی جهاد تبیین در اولویت قرار دارند.
کد خبر: ۱۴۰۵۰۶۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدمهدی فداکار،در نشست طرح ملی جهاد تبیین که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان،فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل دفتر امام جمعه کرمان برگزارشد،اظهارداشت:آموزش وپرورش و دانشگاه در اجرای این طرح در اولویت هستند،بیش از نیمی از کارمندان کشور در آموزش و پرورش هستند و از سویی اثرگذاری که معلم می‌تواند داشته باشدازهمه دستگاه‌های دیگر بیشتر است. 

استاندار کرمان،اولویت‌بندی آموزش و اجرای این طرح درمناطق را مهم دانست وگفت:ابتدا باید گروه‌های هدف رابشناسیم وبراساس آن پیش رویم تاموازی کاری نشود،از این رو آموزش و پرورش دراولویت بوده و در مرحله بعد دانشگاه‌ها هستند.

فداکار،درادامه با تاکیدبر اینکه راه‌اندازی و ادامه کار در دبیرخانه بایدپیگیری شود،گفت:دبیرخانه قرارگاه عملیاتی و اجرایی جهاد تبیین و کارگروه‌های آن در قالب شبکه‌ای بتواند تولید محتوا و گزارش‌گیری را انجام داده و با رصد دائم ضعف‌ها را در این طرح کاهش دهد. 

سردارمحمدعلی نظری،فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در بحث جهاد تبیین و با توجه به هجمه دشمن و جنگ ترکیبی و شناحتی که در فضای حقیقی و مجازی در حال انجام است،گفت:با همکاری نهادریاست جمهوری،سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران،دستور العمل جدی طرح ملی تبیین و اهداف آن که درسه سطح کشوری،استانی و شهرستانی ابلاغ شد. 

وی در راستای دستور العمل طرح ملی تبیین و اهداف آن گفت:یکی از کارهای دشمن در بحث جنگ ترکیبی و شناختی،القای ناامیدی و ناکارامدی است که نقاط قوت را به نقطه ضعف تبدیل می‌کندو دستاوردها را عنوان نمی‌کند،لذا هدف اصلی این قرارگاه عملیاتی،امید‌آفرینی و نشاط مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها