اعلام نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما

«نون‌ خ» در نوروز اول شد

نوروز، رمضان و مناسبت‌هایی از این دست که معمولا زمان طلایی برای دیده‌شدن آثار تلویزیونی به حساب می‌آیند به همان اندازه هم فضای رقابت میان سریال‌ها و برنامه‌ها را برای جذب مخاطبان بیشتر داغ می‌کنند.
نوروز، رمضان و مناسبت‌هایی از این دست که معمولا زمان طلایی برای دیده‌شدن آثار تلویزیونی به حساب می‌آیند به همان اندازه هم فضای رقابت میان سریال‌ها و برنامه‌ها را برای جذب مخاطبان بیشتر داغ می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۰۴۳۲۶
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه

امسال هم با روی آنتن‌رفتن سریال‌ ها و برنامه‌ های نوروزی شاهد این فضا بودیم و شاید برای بسیاری از علاقه‌مندان آثار پخش‌شده جالب باشد که کدام‌یک از این آثار توانستند مخاطبان بیشتری را با خود همراه کنند.

به تازگی آمار بینندگان این آثار نوروزی و رمضانی در تلوبیون منتشر شده بود و امروز نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما درباره میزان بینندگان برنامه‌های تحویل سال صداوسیما در نوروز۱۴۰۲ منتشر شد.

باید منتظر نتایج بعدی ماند و دید دیگر برنامه‌های نوروزی هم در این بازه زمانی بیننده داشته و تا چه اندازه توانستند رضایت مخاطبان را جلب کنند.

در ادامه نتایج این نظرسنجی را مرور کردیم و با آهنگساز سریال پرمخاطب سیما گپ زدیم. امسال در میان مجموعه‌های تلویزیونی، دو سریال شاخص راهی آنتن نوروزی سیما شد.

یکی فصل چهارم سریال نون‌خ با شخصیت‌های آشنا و جدید که داستان‌های جدیدی را از سر گذراندند و دیگری سریال آتش و باد با حضور چهره‌های شناخته‌شده و متعدد، با قصه‌ای در بستر تاریخ که بسیاری منتظر پخش آن بودند.

طبق این نظرسنجی، سریال نون‌خ۴ که از شبکه یک سیما پخش می‌شود با ۸۳.۵درصد بیننده و ۷۸.۶درصد رضایت در میان مخاطبان سریال‌ها در صدر قرار دارد و سریال آتش و باد که سریال شبکه سه سیما است نیز با ۴۸.۳درصد بیننده و ۷۶.۳درصد رضایت در رتبه دوم قرار دارد.

در میان ویژه‌برنامه‌های تحویل سال هم که معمولا با دعوت از چهره‌های حوزه‌های مختلف فضای شادی را برای مخاطبان ایجاد می‌کند نوروز۱۴۰۲ برنامه «سال نو» شبکه سه با ۴۹.۳درصد در صدر قرار گرفت.

«کودک‌ شو» شبکه نسیم با ۳۷.۶درصد و «نوروز دوست‌داشتنی» شبکه یک با ۳۴.۴درصد در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

درصد بیننده
نون خ۴ ۸۳.۵درصد بیننده
آتش‌وباد ۴۸.۳درصد بیننده

رضایت بیننده
نون خ۴ ۷۸.۶درصد رضایت
آتش‌وباد ۷۶.۳درصد رضایت

بینندگان برنامه‌های تحویل سال
سال نو ۴۹.۳ درصد
کودک‌شو ۳۷.۶درصد
نوروز دوست‌داشتنی ۳۴.۴ درصد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها