مدیرعامل شرکت گاز استان همدان؛

پوشش صددرصدی شهرهای همدان از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه همدان، اولین استان سبز کشور است، گفت: نرخ خانوار شهری بهره مند از گاز طبیعی 100 درصد است و 31 شهر همدان همگی دارای گاز هستند.
کد خبر: ۱۳۹۷۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمدصادق محبی‌نظر، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۹۹.۸ درصد از جمعیت روستایی استان همدان گازدار شده است و ۲۲۴ هزار و ۸۶۱ خانوار روستایی استان همدان از نعمت گاز برخوردار می باشند.
وی بیان کرد: از یک هزار و 75 روستای استان به ۱۰۴۴ روستا گازرسانی شده است و روستاهای و اگر به روستایی گاز رسانی نشده است، کمتر از 10 خانوار در آنجا سکونت دارد.
محبی‌نظر با بیان اینکه امسال روستای نادرآباد و حیدرآباد در شهرستان اسدآباد گازرسانی شده است، ادامه داد: گازرسانی به ۵۸ واحد تولیدی و دو روستای نادرآباد و حیدرآباد با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان اعتبار، پروژه هایی هستند که در دهه فجر افتتاح می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همچنین عملیات گازرسانی به چهار روستای دمورچی، آقچه لوچه، قشلاق پیرحیات و چشمه ولد در ایام دهه فجر آغاز می شود.
وی درباره قطع گاز برخی ادارات ادامه داد: اداراتی که الگوی مصرف گاز را رعایت نمی کنند پایش و قطع می کنیم به طوریکه گاز برخی از ادارات به مدت ۲۴ ساعت نیز قطع شده است و با اصلاح الگوی مصرف، مجدد وصل شده است.
محبی‌نظر در پاسخ به محدودیت گاز صنایع تولیدی استان عنوان کرد: محدودیت در واحدهای تولیدی به معنای توقف تولید نبوده بلکه براساس پدافند غیرعامل واحدهای تولیدی مکلف هستند سوخت دوم و مایع تأمین کنند که در استان نیز واحدها اقدام به تهیه سوخت دوم داشته و هر میزان که نیاز داشتند توسط شرکت پخش فرآورده‌ها به انها تخصیص داده شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط برداشت شده است، خاطرنشان کرد: میزان برداشت گاز نسبت به سال گذشته ۸.۱۷ درصد افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها