
به گزارش جام جم آنلاین، دکتر مهدی غیبی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: امروز ۱۵ بهمنماه ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه تماسی مبنی بر مسمومیت ورزشکاران نوجوان اصفهانی در آزادراه خرمآباد- پل زال دریافت کردیم بلافاصله یک کد آمبولانس و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند.
وی اضافه کرد: اتوبوس حامل ورزشکاران نوجوان اصفهانی در آزادراه خراب شده که آنان برای گرمایش از پیک نیک استفاده میکنند.
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی لرستان تصریح کرد: در این حادثه ۲۵ نفر دچار علائم خفیف مسمومیت co میشوند که به مجتمع رفاهی قلعه نصیر منتقل شدند و پس از پایش و اکسیژنتراپی همه ترخیص میشوند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند