نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع):

تبعیت‌پذیری از رهبری باید نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: ولایت‌پذیری و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید بین مردم و مسوولان در جامعه نهادینه شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: ولایت‌پذیری و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید بین مردم و مسوولان در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۵۶

 خراسان رضوی - جام جم آنلاین - حجت الاسلام برهان باقری در آیین تودیع و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد با اشاره به اینکه پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری عامل موفقیت در همه بخشها است، افزود: یکی از دلایل موفقیت سپاه و بسیج ولایت‌پذیری و تبعیت از منویات رهبری است و این مساله باید رویکرد همه بخشها قرار گیرد.وی ادامه داد: دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی تحقق منویات رهبری را رویکرد مهم فعالیتهای خود قرار داده است و طی یک سال و نیم از آغاز فعالیت خود تاکنون با وجود انبوه مشکلات و بحرانهای اقتصادی به یادگار مانده از دولت قبلی خدمات خوبی انجام داده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی اظهار داشت: دولت رئیسی در ابتدای کار به نوعی خاکبرداری مخروبه های عرصه اقتصادی کشور که در دولت قبل ایجاد شده بود را شروع کرد و هم اکنون مشغول به احداث فوندانسیون در این عرصه است تا مسائل و مشکلات سامان یابد.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان در فتنه ها و اغتشاشات سالجاری مقام معظم رهبری به عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی را آماج بیشترین هحمه های خود قرار دادند، زیرا همانگونه که استکبار جهانی و ایادی آنها به صراحت عنوان کردند تا زمانی که ولایت فقیه در راس نظام جمهوری اسلامی است آنها نمی توانند به اهداف خصمانه خود دست یابند و مانند دوران ستم شاهی کشور را مورد چپاول قرار دهند.
حجت الاسلام باقری گفت: رهبر معظم انقلاب در جریان برجام شرایط را مطرح کردند و خواستار توجه مسوولان و دولتمردان به آنها شدند ولی وزیر امور خارجه دولت قبلی با تخطی از فرمایشات رهبری، عنوان کرد که امضاء وزیر امور خارجه وقت آمریکا برای ما تضمین است و نیازی به پذیرفتن این شرایط نیست.
وی بیان کرد: آیت الله خامنه ای با درایت حکیمانه کشور، نظام جمهوری اسلامی را به خوبی رهبری می کنند و چیزی در این زمینه کم نگذاشتند و وظیفه آحاد جامعه ولایت پذیری و تبعیت از منویات معظم له است.
در پایان این آیین حجت الاسلام عباس عبداللهی به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گناباد معرفی و از خدمات حجت الاسلام محمد میرزایی تقدیر شد.
مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها