استاندار لرستان:

پیشرفت ۹۰ درصدی پل بلیلوند/ تسهیل تردد برای مناطق گردشگری

خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار لرستان در بازدید میدانی از پل در حال احداث بلیلوند، سرعت عملیات اجرایی این پروژه را قابل قبول توصیف کرد
خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار لرستان در بازدید میدانی از پل در حال احداث بلیلوند، سرعت عملیات اجرایی این پروژه را قابل قبول توصیف کرد
کد خبر: ۱۳۹۴۴۷۳

به گزارش جام جم آنلاین لرستان فرهاد زیویار اظهار کرذد: پل بلیلوند واقع در حاشیه شهر خرم آباد از جمله پروژه هایی است که به عنوان مطالبه مردم منطقه، عملیات ساخت آن چند سال به طول انجامید .
وی افزود: با توجه به موقعیت پل و اهمیت آن در تسهیل تردد مردم روستاهای منطقه، طی یک سال گذشته با پیگیری های به عمل آمده عملیات ساخت آن با سرعت بیشتری پیگیری شد .
زیویار ادامه داد: این پروژه علیرغم آنکه در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لحاظ نشده بود، با در نظر گرفتن اهمیت آن برای مردم منطقه، اقدامات لازم در جهت تأمین اعتبار و تسریع در مراحل ساخت پروژه در دستور کار قرار گرفت .
استاندار لرستان تصریح کرد: پروژه پل بلیلوند از سال ۹۷ آغاز شده بود و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در یک سال اخیر با اعتباری که به پروژه تزریق شد پیشرفت فیزیکی آن رشد قابل توجهی داشته و به حدود ۹۰ درصد رسیده است .
زیویار اظهار کرد: با توجه به سرعت مناسب احداث پروژه و تخصیص اعتبار آن، انتظار می‌رود در صورتی که مشکلی به وجود نیاید در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه راهبردی در شهر خرم آباد باشیم .
وی با ابراز رضایت از عملیات اجرایی این پروژه، افزود: پروژه پل بلیلوند در صورت بهره برداری نقش موثری در تسهیل تردد میان روستاهای منطقه و همچنین ایجاد ارتباط با مناطق مهم گردشگری واقع در روستاهای حوزه جاده کمربندی ایفا خواهد کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها