کارگاه چالشی کسب و کار مهدی شرافت

مهدی شرافت یکی از مدرسین موفق در حوزۀ کسب‌وکار است که توانسته‌است در این حوزه جزو افراد موفق و سرشناس باشد.
مهدی شرافت یکی از مدرسین موفق در حوزۀ کسب‌وکار است که توانسته‌است در این حوزه جزو افراد موفق و سرشناس باشد.
کد خبر: ۱۳۹۴۳۲۳

او که مؤسس آکادمی شرافت و برند موفق شرافیت است، برای اولین‌بار در هتل قلب تهران، کارگاه حضوری کسب‌وکار را برگزار کرد. با وجود این‌که این کارگاه حضوری اولین تجربۀ ایشان بود، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. به همین دلیل کارگاه حضوری کسب‌وکار مهدی شرافت باری دیگر در این هتل برگزار شد. در کارگاه دوم مهدی شرافت، افراد به‌نام و معروف در این حوزه نظیر احمد کلاته، دکتر یحیی علوی، رنه سینانی و... نیز حضور داشتند.

کارگاه کسب‌وکار او توانسته است افراد زیادی را در مسیر موفقیت شغلی قرار دهد و به همین دلیل رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های او بسیار زیاد است. اکنون نیز افراد زیادی به دنبال شرکت در سمینارهای او هستند. در آکادمی مهدی شرافت، افراد می‌توانند به کمک آموزش‌هایی که می‌بینند، کسب‌وکار خود را از صفر شروع کنند و بعد از مدتی به موفقیت چشمگیری برسند. رضایت شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های او، خود مصداق خوبی از تأثیرگذاری و نتیجه‌بخشی کارگاه‌ها و آموزش‌ها مهدی شرافت است.

در ادامۀ این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با زندگی مهدی شرافت و آکادمی او آشنا کنیم.

زندگی‌نامۀ مهدی شرافت

مهدی شرافت که امروز عموم مردم او را مردی ثروتمند می‌دانند، در گذشته شرایط مالی چندان خوبی نداشته است. او که امروزه مؤسس آکادمی شرافت و برند ورزشی معروف و شناخته‌شدۀ شرافیت است، توانسته با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای، کسب‌وکار خود را از صفر شروع کند. او در آکادمی خود قصد دارد تا تجربه و تکنیک‌هایی که خودش از آن‌ها استفاده کرده‌است را به سایر افراد نیز یاد بدهد. مهدی شرافت در 28 فروردین سال 1370، در مناطق جنوب تهران به دنیا آمده و تا 20سالگی نیز در همین منطقه زندگی کرده‌است. او مدتی به فعالیت‌های ورزشی پرداخت و جرقۀ تأسیس برند شرافیت زمانی در ذهن او زده شد که متوجۀ کیفیت پایین لباس‌های ورزشی گردید.

به گفتۀ خود ایشان او و برادرانش با سرمایۀ اولیۀ 500 هزار تومان، کسب‌وکار خود را در راه‌پلۀ خانۀ پدری آغاز کردند. او معتقد است چیزی که باعث پیشرفت او شد، آموزش مستمر در حوزۀ کسب‌و‌کار آنلاین و کسب و کار اصولی است.

کارگاه‌ها و سمینارهای مهدی شرافت

مهدی شرافت بعد از تأسیس آکادمی شرافت، چندین کارگاه آموزشی برگزار کرد که با استقبال افراد زیادی همراه شد. اولین کارگاه او در هتل مجلل قلب تهران بود که به دلیل استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان، سه ماه بعد مجدداً در این هتل برگزار شد. چیزی که باعث موفقیت کارگاه‌های او شده‌است، به چالش کشیدن شرکت‌کنندگان در حین کارگاه است. او در کارگاه‌های خود از مطالب و تمریناتی استفاده می‌کند که جنبۀ عملی دارند و باعث می‌شود که افراد در حین کارگاه خود را به چالش بکشند. با این تکنیک افراد راحت‌تر می‌توانند تمرینات و تکنیک‌های بیزینسی را یاد بگیرند و آن‌ها را عملی کنند و نتیجه‌اش را در کسب و کار خود ببینند.

به دلیل نتیجه‌بخش بودن تمرینات و آموزش‌های او، افراد زیادی تمایل به شرکت در کارگاه‌های حضوری او دارند. بیشتر افرادی که در کارگاه‌های مهدی شرافت شرکت کرده‌اند، توانسته‌اند کسب‌و‌کار خود را از صفر شروع کنند و به موفقیت‌های چشمگیری برسند.

راه‌اندازی کسب‌و‌کار به کمک آکادمی شرافت

داشتن یک شغل مناسب که وجه اجتماعی خوبی داشته باشد، یکی از نیازهای انسان‌های امروزی است. در عصر امروز شخصیت و جایگاه هر فرد به‌وسیلۀ شغل او تعیین می‌شود و به همین دلیل افراد همواره به دنبال بهترین کسب‌و‌کار هستند. از طرفی راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار نیاز به تخصص و دانش کافی دارد که بیشتر افراد از آن برخوردار نیستند. به همین دلیل اهمیت آموزش و یادگیری در راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق بسیار پررنگ و مهم است. حتی افرادی که به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌اند، نیاز به آموزش مطالب بیشتر درمورد کسب‌و‌کار خود دارند.

مهدی شرافت، مؤسس آکادمی شرافت و برند موفق ورزشی شرافیت، یکی از رمزهای موفقیت را آموزش و یادگیری مستمر دانسته است. او فردی است که توانسته از صفر شروع کند و به ثروت برسد و باور دارد که می‌توان از صفر شروع کرد. به همین دلیل او آکادمی شرافت را تأسیس کرد تا بتواند به افرادی که قصد دارند کسب‌وکار خود را شروع کنند یا آن را گسترش دهند کمک کند.

در آکادمی مهدی شرافت آموزش‌های تخصصی و آکادمیک در حوزۀ کسب‌وکار آنلاین و آفلاین به شرکت‌کنندگان داده می‌شود. به دلیل کیفیت بالای آموزش‌ها، افراد زیادی توانسته‌اند با شرکت در دوره‌های این آکادمی، به موفقیت‌های بزرگی در کسب‌وکار خود برسند. دوره‌های آموزشی او شامل تمرینات و تکنیک‌های عملی است که قابل‌اجرا هستند و به همین دلیل تأثیرگذاری دوره‌های او بسیار زیاد است. رضایت شرکت‌کنندگان در دوره‌های آکادمی شرافت می‌تواند بیانگر کیفیت بالای آموزش‌های او باشد.

شرکت در کارگاه‌های مهدی شرافت؟

بسیاری از افرادی که با مهدی شرافت آشنایی دارند، خواستار شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌های حضوری او هستند. به همین دلیل لازم دانستیم به این مورد اشاره کنیم که کارگاه‌های حضوری مهدی شرافت، به تعداد دفعات کمی سال برگزار می‌شود.

به همین دلیل فرصت برای شرکت در کارگاه‌های حضوری او محدود است، اما افراد می‌توانند برای استفاده از آموزش‌ها و سمینار‌‌‌های مهدی شرافت از طریق سایت آکادمی کسب و کار شرافت پیش ثبت نام سمینار جدید را انجام دهند و یا برای استفاده از تجربیات او، از دوره‌های آنلاین استفاده کنند.

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که مهدی شرافت یکی از مدرسان موفق در حوزۀ کسب‌و‌کار است. او مؤسس آکادمی شرافت و برند ورزشی شرافت است و از این طریق توانسته است به موفقیت‌های چشمگیری برسد. او که اکنون به‌عنوان یک فرد ثروتمند و موفق شناخته شده‌، توانسته است از صفر شروع کند، به همین دلیل قصد دارد در آکادمی شرافت، تجربیات و تکنیک‌هایی که باعث موفقیت خودش شده‌است را به دیگران آموزش دهد. علاوه‌بر این، او در سال، چندین کارگاه حضوری کسب‌وکار برگزار می‌کند که مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها