شرکت آرین سیستم از سال 1383 فعالیت خود در زمینه تولید نرم افزار را آغاز کرد. آرین سیستم ابتدا برای رفع نیازهای صنایع مختلف نرم افزار تولیدی خود را در بازار ارائه نمود. این نرم افزار به دلیل انعطاف پذیری که داشت در همان سال اول شهرت بسیاری در بین مشتریان دریافت کرد.
کد خبر: ۱۳۹۳۶۱۳

آرین سیستم و ArianERP را چقدر می شناسید؟

پس از گذشت چند سال از فعالیت آرین سیستم، این شرکت در سال 1391موفق به شناسایی دقیق و کامل نیازهای مشتریان شده و به منظور مدیریت منابع سازمان‌ها اقدام به توسعه نرم افزارERP  نمود.

آرین سیستم پس از گذشت حدود دو دهه از فعالیت اصلی خود، موفق شد در سال 1400 تاییدید شرکت‌های دانش بنیان را دریافت کند.

شرکت آرین سیستم پس از دریافت مجوز شرکت‌های دانش بنیان اقدام به ساخت ساختمان تحقیقات و توسعه خود در پارک علم و فناوری پردیس نموده و الآن نیز در حال تحقق یکی رویاهای دیرینه خود می‌باشد.

آرین سیستم چه خدماتی ارائه می دهد؟

مجموعه آرین سیستم در زمینه تولید، استقرار و پشتیبانی از نرم افزارهای ArianERP و فرداد فعالیت می کند. اگر بخواهیم تمام فعالیت‌های آرین سیستم را در قالب 4 دسته کلی معرفی کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • تولید نرم افزار ArianERP برای استفاده در سازمان‌های متوسط و بزرگ
  • تولید نرم افزار حسابداری فرداد برای استفاده در شرکت‌های کوچک و متوسط
  • ارائه خدماتی نظیر استقرار و پشتیبانی از نرم افزارهای خود در سیستم مشتریان
  • ارائه مشاوره در زمینه امنیت اطلاعات سازمانی برای مشتریان

    images_1673085571.png

دلایل موفقیت آرین سیستم

شرکت آرین سیستم با بررسی دقیق نیازهای مشتریان، محصولات خود را با توجه به نیاز بازر توسعه داده و برای تحقق اهداف خود در زمینه تولید نرم افزارهایی که به صورت کامل نیازهای مشتریان را پوشش بدهد تلاش می کند. دریافت گواهینامه ISO 10002 و گواهینامه ISO 10004 از شرکت IMQ ایتالیا از نشانه‌های بروز بودن محصولات آرین سیستم می‌باشد.

توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی به سوالات مشتریان از ارزش‌های اصلی آرین سیستم می‌باشد. در صورتی که مشتریان نیاز به افزودن امکانات خاصی به نرم افزار باشند، کارشناسان پشتیبانی درخواست مشتری را به تیم تولید ارجاع می‌دهند.

سپس تیم تولید درخواست مشتری را بررسی نموده و درصورت امکان در جدیدترین بروز رسانی از نسخه نرم افزار امکانات موردنیاز مشتری را به نرم افزار اضافه کرده و نسخه جدید نرم افزار به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار داده می‌شود.

تیم های سازمانی آرین سیستم همسو با یکدیگر بوده در قالب چندین تیم متخصص در حوزه کاری خود برای رشد و شکوفایی آرین سیستم می‌کوشند. هریک از تیم‌های سازمانی آرین سیستم از اعضای توانمند و خبره تشکیل شده اند. ثمره کار گروهی این تیم‌ها می‌باشد، که موفقیت طولانی مدت آرین سیستم را تضمین می‌کند.

آرین سیستم چه نرم افزارهایی تولید می کند؟

شرکت دانش بنیان آرین سیستم دارای 3 نرم افزار آرین تحت وب، آرین تحت ویندوز و فرداد می‌باشد. در این بخش به شرح مختصری درباره هریک از این نرم افزارها می‌پردازیم.

نرم افزار تحت وب ArianERP

نرم افزار ArianERP در دو نسخه تحت وب و تحت ویندوز ارائه می‌شود. در نسخه تحت وب کاربران می‌توانند از راه دور و ازطریق اتصال به اینترنت به نرم افزار دسترسی پیدا کنند. در مقابل با استفاده از نرم افزار تحت ویندوز کارکنان باید در شرکت محل کار خود حضور داشته باشند، تا بنوانند از نرم افزار استفاده کنند.

انتخاب نوع تحت وب یا تحت ویندوز بودن نرم افزار آرین سیستم بستگی به نظر مشتری و شرایط کسب و کار مشتری دارد. برخی از مشتریان برای کارکنان داخل شرکت خود نرم افزار تحت ویندوز آرین سیستم را انتخاب و برای کارکنان دورکار خود نرم افزار تحت وب آرین سیستم را خریداری می‌کنند.

نرم افزار ابری ArianERP

نرم افزار ابری آرین سیستم به دلیل عدم نیاز به تجهیزات سخت افزاری و یا آماده سازی زیرساخت‌های خاص، موجب کاهش چشمگیر هزینه‌های مشتریان شده است. تمام تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز نرم افزار ERP ابری توسط شرکت آرین سیستم آماده شده و مشتریان پس از خرید نرم افزار ابری آرین سیستم، فقط از طریق یک مرورگر که به اینترنت متصل باشد می‌توانند وارد نرم افزار ابری شده و تمام فعالیت‌های مورد نیاز خود را انجام بدهند.

عملیات بک آپ گیری و بروز رسانی نرم افزار ابری آرین سیستم، توسط کارشناسان پشتیبانی شرکت آرین سیستم انجام می‌شود و مشتریان هیچ نگرانی از بابت امنیت اطلاعات و یا صرف هزینه برای نگهداری اطلاعات نخواهند داشت.

نرم افزار ابری آرین سیستم از 5 حوزه حسابداری مالی، صنایع، بازرگانی، منابع انسانی و اداری تشکیل شده است. تمام حوزه‌های نرم افزار ابری به صورت یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته و هرآنچه که برای مدیریت منابع سازمان لازم است را فراهم می‌نمایند.

نرم افزار حسابداری فرداد

نرم افزار حسابداری فرداد باتوجه به نیازهای کسب و کارهای مختلف در 4 بسته حسابداری بازرگانی، حسابداری خدماتی، حسابداری پیمانکاری و حسابداری تولید طراحی شده است. شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق نرم افزار فرداد می‌توانند تمام امور مالی خود را به صورت یکپارچه کنترل و مدیریت نمایند.

  • مدیریت چندین پروژه و تحلیل اطلاعات مالی به تفکیک، از طریق نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد امکان پذیر است.
  • صدور صورتحساب‌های معاملات و رعایت الزامات قانونی فرآیندهای بازرگانی از طریق نرم افزار بازرگانی فرداد میسر می‌باشد.
  • محاسبه قیمت تمام شده محصولات و پیاده سازی فرآیندهای کسب و کار به منظور کاهش هزینه‌ها، توسط نرم افزار حسابداری تولیدی فرداد انجام می‌شود.
  • صدور فاکتور فروش ترکیبی و دریافت گزارشات ریز تراکنش‌های صندوق و حساب‌های بانکی از جمله قابلیت‌های نرم افزار حسابداری تولید فرداد می‌باشند.

 

اگر شما هم علاقمند شدید اطلاعات بیشتری درباره فعالیت‌ها و محصولات شرکت آرین سیستم به دست بیاورید، به سایت آرین سیستم به آدرس  www.ariansystem.net مراجعه  نمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره خرید نرم افزار ERP از کارشناسان فروش شرکت آرین سیستم، با شماره 43027-021 تماس حاصل فرمایید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها