معاونت سیما برای پایان هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن قلاده‌های طلا، عملیات پایتخت، نبرد خلیج‌فارس، هوشیاری موقت، خاموشی ستاره، منصور، کمک، ابابیل، شب بخیر و موفق باشید، مسیر روشن، خرس قطبی کوچولو۲، چهار بچه و نصفی، محرمانه تهران، دالاس، بهترین ساعات، چهل روز تا برادری، ملاقات با والدین، نشانه‌ها، تنها میان امواج، گام بزرگ، مصادره، اهانت، دست‌های آلوده، قطار ۳:۱۰ به یوما، برنی دلفین، خارج از دید، مادربزرگ اوه، خاکستری و رازهای فصل زمستان، تنها در خانه۲، نبرد خلیج‌فارس، رشید+ سواد، بهاران، پسرم رسول، ساخت آمریکا، مسیح، لویی پاستور، ماشین‌ها۱ و چاقوکشی را آماده کرده که امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۳۹۲۵۳۴

تله ماموران برای جاسوسان
فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در انتخابات سال ۸۸، با اعلام نتایج، اعتراض‌های عده‌ای از مردم شکل تظاهرات به خود می‌گیرد و مأموران وزارت اطلاعات پیگیر حوادث هستند. جاسوسی که خارج از کشور آموزش دیده، خود را وارد تظاهرات کرده، با کمک دوستان سلطنت‌طلبش شعارها را هدایت می‌کند و هر بار کسی را به قتل می‌رساند. مأموران با تله گذاشتن، چندبار به جاسوس نزدیک می‌شوند و...
امین حیایی، حمیدرضا پگاه، محمدرضا شریفی‌نیا، علیرام نورایی و نیلوفر خوش‌خلق در فیلم سینمایی قلاده‌های طلا ایفای نقش کرده‌اند.

ناو جنگی ایران
انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج‌فارس» به کارگردانی فرهاد عظیما، جمعه ۹ دی ساعت ۸ از شبکه دو پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در این فیلم بین یک ناو جنگی ایرانی به نام ولایت و تعداد زیادی از ناوهای جنگی آمریکا در خلیج‌فارس نبردی فرضی درمی‌گیرد. در این نبرد، ابتدا تمامی موشک‌هایی که ناو ایرانی به سمت ناوگروه آمریکایی شلیک می‌کند، منهدم شده و به اهداف اصابت نمی‌کند. فرمانده ناو ایرانی درمی‌یابد برای از بین بردن سپر دفاعی ناوهای آمریکایی باید سامانه دفاعی آنها توسط ربات‌های تک‌تیرانداز از کار بیفتد. در همین راستا تعدادی از ربات‌های تک‌تیرانداز ساخت ایران این مأموریت را به انجام می‌رسانند و...

هواپیماهای جنگی
فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی، امروز ساعت ۱۰ از شبکه سه پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم درباره شهید ستاری است که با جدیت به دنبال هواپیماهای جنگی است تا بتواند رزمنده‌ها را تجهیز کند. ابتدا آنها با کارخانه ساخت هواپیما همکاری می‌کردند و صرفا قطعات وارد شده از خارج را مونتاژ می‌کردند. اما این کارخانه با کارشکنی‌هایش باعث کند شدن و حتی توقف کار آنها و نرسیدن هواپیماها به خلبانان ارتش شده ‌بود. تیمسار ستاری و تیمش ابتدا برای وارد کردن چند هواپیمای جنگی اقدام کردند که به‌خاطر حمله آمریکایی‌ها به هواپیماها و بمباران آنها، با شکست مواجه شد. محسن قصابیان، مهدی کوشکی، جواد هاشمی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی‌نسب، قاسم زارع و لیندا کیانی در فیلم سینمایی منصور بازی کرده‌اند.

معاندین با انقلاب
فیلم تلویزیونی «ابابیل» به کارگردانی جواد مزدآبادی، جمعه ساعت ۱۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ ‌در اوج بحران‌ سال ۱۳۸۸ گروهی از معاندین با انقلاب به سرکردگی فردی به نام شاهپوری در جهت بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد اغتشاش اقدام به عملیات کردند. این عملیات که از طرف غرب و همکاری برخی کشورهای عربی صورت می‌گرفت و...
لیلا بلوکات، رامین راستاد، وحید شیخ‌زاده و حدیثه تهرانی در این تله فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

رخنه در مناصب قدرت
فیلم سینمایی «شب بخیر و موفق باشید» به کارگردانی جورج کلونی، امشب ساعت ۲۰و۳۰دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در خلاصه داستان فیلم با بازی پاتریشیا کلارکسون، جورج کلونی و دیوید استراتهرن آمده است: سال ۱۹۵۳ جوزف مک‌کارتی، سناتور ایالت ویسکانسین، با این ادعا که کمونیست‌ها در مناصب قدرت آمریکا رخنه کرده‌اند، تنش فراوانی در بخش‌های دولتی و خصوصی پدید آورده بود و میلو رادولوویچ، خلبان نیروی هوایی، به خاطر همان اتهام کمونیست بودن که مک‌کارتی به او زد، از ارتش اخراج شده بود. اما اخراج رادولوویچ بدون تشکیل جلسه‌ای رسمی بوده و خودش نیز به حکم اخراجش اعتراض کرده و بر بی‌گناهی خویش پای فشرده است. براین اساس ادوارد مارو، مجری برنامه اکنون ببینید، تصمیم گرفت گزارشی درباره پرونده رادولوویچ تدارک ببیند و طی آن قانونی بودن اخراج او را زیر سوال ببرد. مک‌کارتی در واکنش، مارو را به کمونیست بودن متهم کرد و...

ماجرای شهاب و همسرش
فیلم تلویزیونی «محرمانه تهران» به کارگردانی مهدی فیوضی، جمعه ۹ دی ماه ساعت ۱۳و۳۰دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان فیلم درباره شهاب دستان است که به عنوان نیروی جاسوسی تل‌آویو برای یافتن دوست دوران کودکی‌اش فرامرز و کشتن او وارد ایران می‌شود. فرامرز که اطلاعات زیادی از گروه و مافوقان خود در یک فلش دارد و از حضور در این باند پشیمان شده این اطلاعات را به عنوان مانع و سپری برای نجات جانش استفاده کرده است. شهاب همراه همسرش در کشورهای مختلف به عنوان مدافع حقوق بشر در سمینارهای مختلف شرکت داشته‌اند. او بعد از ورود به ایران و تلاش برای انجام ماموریت با فشار نیروهای مافوق در جریانی قرار می‌گیرد که او را تا کشتن همسرش شهرزاد پیش می‌برد... علیرضا جلالی‌تبار، الهام جعفرنژاد، حمیدرضا افشار و سحر قریشی در فیلم سینمایی محرمانه تهران ایفای نقش کرده‌اند.

حادثه رانندگی
فیلم سینمایی «نشانه‌ها» به کارگردانی ام. نایت شیامالان، امروز ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان این فیلم با بازی ام. نایت شیامالان، ابیگیل برسلین، مل گیبسون و روری کالکین درباره خانواده‌ای‌ است که پدر خانواده، گراهام گس، از راه کشاورزی مخارج را تأمین می‌کند. گراهام تا قبل از مرگ همسرش در حادثه رانندگی، کشیش هم بود، اما بعد از آن حادثه ایمان خود را از دست می‌دهد و لباس کشیشی را از تن درمی‌آورد. شش ماه از حادثه می‌گذرد و همه چیز آرام پیش می‌رود تا این‌که اتفاقی مرموز در مزرعه می‌افتد. اشکالی پیچیده و نامفهوم در مزرعه آنها ظاهر می‌شوند و این ماجرا فکر همه را مشغول می‌کند.

راهروی شلوغ هواپیمایی
فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲» به کارگردانی کریس کلمبوس، امروز ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در این فیلم با بازی مکالی کالکین، جو پسی و دنیل استرن خواهیم دید: همه توجه خانواده مک‌کالیستر رو به کوین است تا دوباره از سفر جا نماند؛ اما این بار در راهروی شلوغ هواپیمایی، کوین به اشتباه مرد دیگری را به‌جای پدرش دنبال می‌کند و سوار هواپیمای نیویورک می‌شود. او این بار از این‌که با خانواده‌اش هم‌سفر بوده ناراضی است و آرزو می‌کند به‌تنهایی به سفر برود. به همین خاطر وقتی متوجه می‌شود باز از خانواده جا مانده تلاش می‌کند به تنهایی شرایط را کنترل کند و خوشحال و خندان از بودن در نیویورک لذت می‌برد و شروع به گشت‌وگذار در شهر می‌کند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها