کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بازگشت موج بارشی از سمت غرب استان خبر داد و گفت: بارش‌های استان از جمعه شب آغاز خواهند شد و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۸۷۹۳۹

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایسنا ؛ آسیه آقایی با اشاره به بازگشت موج بارشی از سمت غرب استان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های جوی بیانگر جوی پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است. بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به‌صورت صاف تاکمی ابری، گاهی افزایش ابر و ورزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی پایداری و سکون جو منجر به غبار آلودگی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان با اعلام اینکه طی روز جمعه شاهد بارش در بیشتر مناطق به ویژه غربی استان خواهیم بود، گفت: در بعد از ظهر روز جمعه شاهد نزدیک شدن موج افزایش ابر در استان از سمت غرب خواهیم بود و از اواخر روز جمعه با گذر امواج، افزایش ابر بارش در مناطق غربی استان آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد، اما وضعیت بارشی روز شنبه بهتر بود.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، ادامه داد: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت به ۱۹ درجه و کمینه فردا به ۴ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

به گفته آقایی، سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با دمای منفی پنج درجه و گرم‌ترین نقطه خور و بیابانک با ۲۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها