مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛

آماده‌باش ۴۵۰ راهدار کرمانشاه برای فصل سرما

فریبرز کرمی با اشاره به اینکه آمادگی نیروها و تجهیزات راهداری برای فصل بارندگی و سرما از ۱۵ آبان آغاز شده، گفت: اما شروع اصلی طرح زمستانی از ابتدای دی ماه است.
کد خبر: ۱۳۸۷۷۷۶

جام جم آنلاین؛  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ۴۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های استان برای فصل سرما خبر داد.

وی  از پای کار بودن ۴۵۰ نیروی راهدار برای فصل سرما خبر داد و عنوان کرد: این نیروها در قالب ۴۶ اکیپ راهداری فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی و تجهیز ۳۵ راهدارخانه در سطح استان، خاطرنشان کرد: ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین نیز برای فصل سرما در آماده‌باش هستند.

کرمی همچنین از تدارک ۴۰ هزار تن شن و نمک برای ایام بارندگی در راه‌های استان  خبر داد.

وی سپس به بیان نکاتی درباره تردد در جاده‌ها در فصول سرد سال پرداخت و افزود: از رانندگان تقاضا داریم حتما از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو، برف پاک کن، چراغ های مه شکن و… مطمئن باشند و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند. به علاوه بهتر است در روزهای سرد سال هنگام تردد در جاده پتو و لباس گرم و مواد غذایی مناسب نیز همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رانندگان خواست در روزهای سرد سال پیش از تصمیم به تردد در محورها، حتما از وضعیت آب و هوا و جاده‌ها باخبر شوند و در صورت بارش برف و باران از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها