مرحومه مغفوره «گوهر احمدی» مادر گرامی شهیدان «علیرضا و محمدرضا» از شهدای گرانقدر شهرستان بندرعباس دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
مرحومه مغفوره «گوهر احمدی» مادر گرامی شهیدان «علیرضا و محمدرضا» از شهدای گرانقدر شهرستان بندرعباس دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
کد خبر: ۱۳۸۵۴۹۳

هرمزگان-جام جم انلاین-مرحومه مغفوره «گوهر احمدی» مادر گرامی شهیدان «علیرضا و محمدرضا» از شهدای گرانقدر شهرستان بندرعباس دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.

 

به گزارش ایثار واحد هرمزگان، مرحومه مغفوره «گوهر احمدی» مادر گرامی شهیدان «علیرضا و محمدرضا دادخدایی» از شهدای گرانقدر شهرستان بندرعباس روز چهارشنبه 11 آبان‌ماه، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.


پیکر مطهر این اسوه ایستادگی ساعت 12:00 ظهر پنجشنبه 12 آبان‌ماه، تشییع و در جوار زیارتگاه حضرت ابوالفضل(ع) روستای سنگ بند از توابع بخش رودخانه شهرستان رودان به خاک سپرده خواهد شد.


عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و محمد رحیمی‌نژاد نخلی رئیس بنیاد شهرستان بندرعباس درگذشت این اسوه شکیبایی و پایداری را به خانواده‌های شاهد، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستانهای بندرعباس و رودان تسلیت گفتند و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند مسئلت کردند.


شهید «علیرضا دادخدایی» 18 فروردین‌ماه 1339 در شهرستان آبادان دیده به جهان گشود و دوم فروردین 1361 در دشت عباس موسیان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


شهید «محمدرضا دادخدایی» چهارم خرداد 1346 در شهرستان آبادان دیده به جهان گشود و 29 تیرماه 1361 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به دست و پا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها