با بهترین شرکت طراحی و نصب آسانسور شیشه ای آشنا شوید!

آسانسور شیشه ای که به آن آسانسور پانوراما هم گفته می شود نوعی آسانسور است که دیواره های کابین آن تماما از جنس شیشه ساخته می شود.
کد خبر: ۱۳۸۵۱۰۲

 

 

 

 

آسانسور شیشه ای که به آن آسانسور پانوراما هم گفته می شود نوعی آسانسور است که دیواره های کابین آن تماما از جنس شیشه ساخته می شود. در این نوع آسانسور، می توان فضای اطراف را به طور کامل مشاهده کرد و برای بسیاری از افراد آسانسورهای جالبی است. این نوع آسانسورها بیشتر در مکان های اداری، تجاری، فروشگاهی و حتی منازل و ساختمان های مسکونی هم استفاده می شود. با نصب آسانسور شیشه ای یا پانوراما، نمای ساختمان هم چهره ای لوکس و شیک به خود می گیرد. کارفرمایانی که در تهران و کرج و حتی شمال کشور هستند ممکن است به دنبال یافتن بهترین شرکت آسانسور شیشه ای باشند. از این رو در این مطلب قصد داریم با بررسی معیارها و نکاتی به این افراد کمک کنیم تا شرکت مورد نظر برای اجرای آسانسور شیشه ای را پیدا کنند.

 

انواع آسانسور شیشه ای بر اساس سیستم تولید و انتقال نیرو

 

بر اساس نوع سیستم تولید و انتقال نیرو، آسانسورهای شیشه ای به دو نوع عمده کششی و هیدرولیک تقسیم می شوند. در ادامه به طور مختصر هر کدام از این دو نوع مورد بررسی قرار گرفته است.

 

آسانسور کششی

 

در این نوع آسانسور های شیشه ای، برای تولید نیرو از الکتروموتور استفاده می شود که در موتورخانه قرار دارد. برای انتقال نیرو هم از سیم بکسل هایی استفاده می شود که یک طرف آن به کابین شیشه ای و طرف دیگر آن هم به وزنه تعادل متصل است. قطعات مکانیکی در این نوع آسانسور به دلیل شیشه ای بودن کابین قابل مشاهده است. این نوع آسانسور شیشه ای بیشتر برای ساختمان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که ارتفاع بلندی دارد.

 

آسانسور هیدرولیک

 

در آسانسورهای شیشه ای از نوع هیدرولیک برای تولید نیرو از موتور و پمپ هیدرولیک استفاده می شود. به این صورت که موتور هیدرولیک با شروع به کار، پمپ هیدرولیک را فعال می کند. پمپ هیدرولیک روغن هیدرولیک را از مخزن کشیده و با فشرده کردن آن باعث فشار به پیستون و جک های هیدرولیک می شود. در این حالت هم کابین در اثر فشار نیروی مکانیکی، به بالا حرکت می کند. تفاوت مهمی که آسانسور شیشه ای هیدرولیک با نوع کششی دارد، علاوه بر نوع سیستم تولید و انتقال نیرو، در دیده نشدن قطعات مکانیکی و انتقال دهنده نیرو است. همین مزیت باعث شده است که تقاضا برای آسانسورهایی با سیستم هیدرولیک بیشتر شود. این آسانسورها قابلیت استفاده در ساختمان ها کم ارتفاع را دارد.

 

با بهترین شرکت طراحی و نصب آسانسور شیشه ای آشنا شوید!

 

نکات و معیارهای مورد نیاز در انتخاب بهترین شرکت آسانسور شیشه ای

 

در ادامه به بررسی نکات و معیارهایی پرداخته ایم که برای انتخاب بهترین شرکت آسانسور شیشه ای در تهران و کرج باید مورد توجه قرار دهید. رعایت این نکات و معیارها می تواند در انتخاب چنین شرکتی برای شما بسیار کمک کند.

  • بررسی سوابق و رزومه شرکت

یکی از معیارهایی که باید در انتخاب بهترین شرکت آسانسور شیشه ای مورد توجه قرار دهید، سوابق و رزومه شرکت مورد نظر است. برای اطلاع از سوابق و رزومه شرکت مورد نظر می توانید به سایت خود شرکت یا سایر سایت ها مراجعه کنید. یا این که با پرس و جو از مشتریان شرکت یا بررسی نمونه کارهایی که توسط این شرکت انجام شده است، میزان سوابق کاری و رزومه آن را مورد بررسی قرار دهید.

  • بررسی نوع قطعات و تجهیزات مورد استفاده

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب یک شرکت معتبر برای تولید و راه اندازی آسانسور شیشه ای، نوع قطعات و تجهیزاتی است که آن شرکت در ساخت سیستم ها مورد استفاده قرار می دهد. به این منظور در انتخاب یک شرکت مورد نظر، توجه کنید که قطعات و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار باشد. طبیعی است یک شرکت معتبر و شناخته شده هیچ گاه از قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد برای ساخت آسانسورها استفاده نمی کند و اعتبار خود را با این کار کاهش نمی دهد.

  • بررسی تخصص و توانمندی های پرسنل

یکی از معیارهای تشخیص یک شرکت معتبر آسانسور از سایر شرکت ها، تخصص و توانمندی های بالای پرسنل این شرکت است. با وجود تخصص بالای پرسنل، تولید، نصب و راه اندازی آسانسورهای شیشه ای در بالاترین کیفیت و ایمنی انجام خواهد شد. پس وقتی در حال جستجو برای یافتن بهترین شرکت آسانسور شیشه ای هستید، به میزان تخصص و توانمندی های پرسنل آن شرکت توجه کنید.

  • انجام خدمات در کم ترین زمان

یکی از معیارهایی که لازم است در انتخاب بهترین شرکت آسانسور شیشه ای مورد توجه قرار دهید، انجام خدمات در کم ترین زمان ممکن است. زیرا یک شرکت معتبر خدمات خود در طراحی، تولید و راه اندازی آسانسور شیشه ای را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد. زیرا آسانسور از جمله تجهیزات بسیار ضروری در آپارتمان ها و ساختمان های بلند محسوب می شود که اگر به موقع راه اندازی نشود، ساکنان با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. پس یک شرکت معتبر و شناخته شده تلاش بسیاری می کند تا تمامی پروژه تولید و راه اندازی آسانسور شیشه ای طبق مراحل زمان بندی و در کوتاه ترین زمان به انجام برسد.

  • بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات

به هنگام انتخاب یک شرکت مناسب برای راه اندازی آسانسور شیشه ای، توجه کنید که این شرکت آیا پس از تجهیز ساختمان به آسانسور، به مشتری یا کارفرما گارانتی معتبر ارائه می کند یا خیر؟ دلیل آن هم این است که شما با داشتن گارانتی معتبر، آسودگی خاطر خواهید داشت که در موقع خرابی یا درست کار نکردن آسانسور نصب شده، می توانید از خدمات پس از فروش به منظور رفع خرابی بهره مند شوید. بهترین شرکت آسانسور شیشه ای همیشه گارانتی معتبر خود را پس از فروش محصولات خود به مشتریان ارائه می کند.

  • بررسی قیمت آسانسور و خدمات ارائه شده

در بررسی شرکت های مختلف به منظور انتخاب یک شرکت معتبر برای طراحی و نصب آسانسور شیشه ای، توجه کنید که خدمات شرکت مورد نظر با قیمت مناسب و منطقی ارائه می شود. زیرا یک شرکت معتبر برای جذب مشتریان و همکاری طولانی مدت با آنان، خدمات خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای ارائه می کند. بهترین شرکت آسانسور شیشه ای می کوشد از طریق بهره وری بیشتر منابع و امکانات، در هزینه ها صرفه جویی کند تا از این راه، قیمت نهایی محصولات و خدمات خود را کاهش دهد. در این صورت هزینه های دریافتی از مشتریان نیز مناسب و منطقی خواهد بود.با بهترین شرکت طراحی و نصب آسانسور شیشه ای آشنا شوید!

 

 

شرکت هیرو آسانسور، تولیدکننده انواع آسانسورهای شیشه ای

 

شرکت هیرو آسانسور، یکی از شرکت‌های معتبر و مطرح در صنعت آسانسور است که در زمینه تولید انواع آسانسورها، از جمله آسانسورهای شیشه ای برندی پیشرو به شمار می‌رود. این شرکت در ساخت و راه اندازی آسانسورهای شیشه‌ای، از تجهیزات و دستگاه های مدرنی استفاده می کند تا سیستم های تولیدی به انواع فناوری های روز مجهز باشد. همچنین پرسنل این شرکت از توانمندی ها و تخصص های بالایی برخوردارند که پس از گذراندن دوره ها و آزمون های مربوطه، برای کار در شرکت انتخاب شده اند.

شرکت هیرو آسانسور پس از نصب و راه اندازی آسانسورهای شیشه ای، به مشتریان خود گارانتی معتبر را ارائه می دهد؛ تا امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش و رفع ایرادات و خرابی ها در مدت زمان گارانتی فراهم باشد. این شرکت به کسب اعتماد و رضایت حداکثری مشتریان اهمیت بسیاری می دهد. در این رابطه شرکت هیرو تمام کوشش خود را می کند تا ضمن حفظ کیفیت، قیمت آسانسورها و خدماتی که ارائه می دهد، مناسب حال مشتریان باشد. در پایان اگر قصد دارید بهترین شرکت آسانسور شیشه ای در تهران و کرج را انتخاب کنید، شرکت هیرو آسانسور واجد شرایط انتخاب چنین شرکتی است.

برای آشنایی با تمامی خدمات و محصولات هیرو آسانسور ، لطفا نام "هیرو آسانسور" را در گوگل جستجو نمایید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها