مکان های گردشگری اروپا

قاره اروپا، در واقع قاره ای است که دارای بیش از 50 کشور است و به همین دلیل این قاره دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد و در این قسمت از مطلب قصد داریم که به معرفی جاهای تفریحی اروپا بپردازیم و با جاذبه های گوناگون این کشور آشنایی بیشتری پیدا کنیم.
قاره اروپا، در واقع قاره ای است که دارای بیش از 50 کشور است و به همین دلیل این قاره دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد و در این قسمت از مطلب قصد داریم که به معرفی جاهای تفریحی اروپا بپردازیم و با جاذبه های گوناگون این کشور آشنایی بیشتری پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۳۸۰۷۱۹

افرادی که قصد سفر کردن به قاره اروپا را دارند لازم به ذکر است که بدانند با سفر کردن به این قاره علاوه بر این که با جاهای تفریحی اروپا به طور کامل آشنا می شوند، می توانند با فرهنگ و برخورد مردمان نواحی مختلف این قاره نیز آشنایی پیدا کنند.

اکثر جاهای تفریحی اروپا شامل مناطق طبیعی مانند کوهستان و چمنزار و دریا و جنگل و... می شوند و این قاره علاوه بر مناطق طبیعی، دارای جاذبه های دست ساز نیز می باشد و این جاذبه ها معمولا شامل موزه ها و پل های تفریحی و... می شوند.

با سفر کردن به قاره اروپا و بازدید کردن از جاهای تفریحی اروپا، روحیه شما بسیار تازه خواهد شد و از این سفر بسیار لذت خواهید برد، زیرا جاذبه های توریستی و گردشگری اروپا بسیار زیبا و چشم نواز هستند و زیبایی ها و خاطره های این سفر جذاب، همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

برای سفر کردن به اروپا و بازدید کردن از جاهای تفریحی اروپا بهتر است که از آژانس های مسافرتی کمک بگیرید و با تور سفر کنید، زیرا تورلیدرها به بهترین شکل ممکن شما را در این سفر همراهی می کنند و همانطور که می دانید تنوع زبان در میان مردمان اروپا بسیار زیاد می باشد و تورلیدرها به تمام زبان های اروپایی اعم از انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی و... مسلط هستند و به بهترین شکل ممکن می توانند شما را در این سفر همراهی کنند.

جاهای تفریحی اروپا به طور کلی شامل مناطق مذهبی مانند کلیساها و مناطق تاریخی مانند موزه ها و همچنین جاذبه های طبیعی مانند انواع جزیره ها و مناطق کوهستانی و آبشارها و... می شوند که در ادامه مطلب با این مناطق بیشتر آشنا خواهید شد.

اگر قصد زندگی در کانادا را دارید و به دنبال شغل و کسب در آمد هستید حتما از طریق این لینک با شرایط جاب آفر کانادا آشنا شوید

کلوسئوم رم

یکی از مهم ترین و زیباترین مکان های تفریحی اروپا، کلوسئوم رم نام دارد و این جاذبه طبیعی در کشور شهر رم کشور ایتالیا واقع شده است و در شمار جاذبه های مشهور ایتالیا قرار می گیرد و بنابراین اگر قصد سفر کردن به ایتالیا دارید، به شما توصیه می کنیم که بازدید کردن از این جاذبه را حتما در برنامه تفریحی خود قرار دهید.

کلوسئوم رم در واقع نوعی ساختمان بیضی شکل می باشد که دقیقا در مرکز شهر رم واقع شده است و این ساختمان در اصل نوعی سالن آمفی تئاتر است که نخستین بار در دوران فرانروایی امپراتوری رم ساخته شده است و محل حکمرانی خاندان فلاویا در گذشته بوده است.

ساختن کامل بنای کولوسئوم رم در اصل حدود 20 سال طول کشید و این سالن آمفی تئاتر امروزه انقدر عظیم و وسیع است که به راحتی می تواند حدود 90 هزار تماشاچی را در خود جای دهد.

در زمان های گذشته علاوه بر استفاده کردن از ساختمان کلوسئوم رم برای اجرای تئاتر، از این ساختمان برای اجرای واقعه هایی مانند اعدام های تاریخی و جشن های پیروزی در جنگ ها و همچنین مراسم های سلطنتی و... استفاده می شد.

در قسمتی از بنای تاریخی کلوسئوم رم یک موزه تاریخی واقع شده است و این موزه مربوط به دوران یونان باستان است و در آن از اشیاهای باستانی و قدیمی نگهداری می شود و آثار این موزه شامل انواع تابلوهای نقاشی، وسایل جنگی و وسایل مربوط به امپراتوران رمی و... می شوند.

امروزه برای آسایش حال توریستانی که از کلوسئوم رم بازدید می کنند، در محیط بیرونی این سالن غذاخوری هایی قرار داده شده است و گردشگران می توانند برای صرف وعده های غذایی به این غذاخوری ها مراجعه کنند و از این طریق علاوه بر آسایش حال گردشگران، به رشد اقتصادی ایتالیا از طریق صنعت توریستی نیز کمک شده است.

اگر از علاقه مندان به سفر و سیاحت هستید حتما مقاله  شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا را دنبال کنید

 

خلیج مرجانی پافوس

یکی دیگر از جاهای دیدنی اروپا، خلیج مرجانی پافوس نام دارد و این خلیج در کشور قبرس واقع شده است و با سفر کردن به بخش های شمالی کشور قبرس شما می توانید از خلیج زیبای مرجانی پافوس دیدن کنید و از این منظره زیبا و چشم نواز لذت ببرید.

خلیج مرجانی پافوس دارای مناظر طبیعی بسیار جذابی می باشد و از این مناظر می توان به جاری بودن آب شفاف و صاف در این خلیج و همچنین تپه های شنی سفید رنگ اشاره کرد و دیدن این جاذبه های طبیعی توریستان و گردشگران را بسیار شاد و مشعوف می سازد.

برای بازدید کردن از خلیج مرجانی پافوس به شما پیشنهاد می کنیم که یک روز آفتابی را انتخاب کنید تا علاوه بر تماشای زیبایی های این خلیج، امکان گرفتن حمام آفتاب در ساحل خلیج مرجانی نیز برای شما وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که بدانید خلیج جذاب مرجانی اکنون در شمار جاذبه های طبیعی است که در سازمان جهانی یونسکو نیز ثبت شده است و به همین دلیل این خلیج زیبا دارای مشهوریت جهانی می باشد و سالانه توریست های بی شماری از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این جاذبه طبیعی به قبرس سفر می کنند.

در خلیج مرجانی پافوس شما علاوه بر استفاده کردن از جاذبه های طبیعی و لذت بردن از محیط اطراف، می توانید از جاذبه های انسان ساز موجود در این خلیج نیز استفاده کنید و در خلیج مرجانی قبرس جاذبه های تفریحی مانند انواع تفریحات آبی و پارک های گیاه شناسی و آکواریوم های بی شماری قرار دارند و شما می توانید برای تفریح، بازدید کردن از این جاذبه ها را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید و لذت سفر به جزایر مرجانی قبرس را چندین برابر افزایش دهید.

سنت چاپله پاریس

از دیگر جاهای تفریحی اروپا می توان به سنت چاپله پاریس اشاره کرد. این مکان گردشگری در پایتخت کشور فرانسه یعنی پاریس واقع شده است و یکی از جاذبه های تاریخی بی نظیر اروپا به شمار می آید و با بازدید کردن از این مکان شما می توانید تا حدود زیادی با علم و هنر و فرهنگ گذشته فرانسه آشنا شوید.

سنت چاپله در واقع نوعی کلیسا است و موقعیت جغرافیایی این کلیسا نیز بسیار زیبا و جذاب می باشد و کلیسای سنت چاپله در یک جزیره و در کنار رود سن واقع شده است و اگر شما از افرادی هستید که به مکان های تاریخی علاقمند هستید، به شما توصیه می کنیم که پس از سفر به فرانسه بازدید از این کلیسای تاریخی را حتما در برنامه خود قرار دهید.

کلیسای سنت چاپله در واقع دارای معماری بی نظیری می باشد و معماری خاص و جذاب این مکان بسیار شما را متحیر و مجذوب خواهد کرد و معماری آن مربوط به قرون وسطا است و لازم به ذکر است که بدانید در این کلیسا از آثار تاریخی و آثار مذهبی مربوط به قرون وسطا نگهداری می شود و این اشیا قدیمی دارای ارزش تاریخی بسیار زیادی هستند.

کلیسای سنت چاپله پاریس دارای ساعات بازدید مشخص است و بازدید از این کلیسا نیز مانند بازدید از سایر مکان های تاریخی نیازمند تهیه بلیط می باشد و در اطراف این کلیسای مذهبی و تاریخی، رستوران ها و محیط هایی برای استراحت توریستان و گردشگران نیز واقع شده اند.

مکان های گردشگری اروپا

آبشار تروملباخ لاوتربرونن

آبشار تروملباخ لاوتربرونن در شمار جاذبه های دیدنی اروپا قرار می گیرد. این آبشار در یک فضای کاملا کوهستانی قرار دارد و در شمار جاذبه های محبوب و توریست پذیر قرار می گیرد و بسیاری از گردشگران بازدید از این مکان را به علت زیبایی منظره و چشم نواز بودن محیط اطراف آبشار در برنامه گردشگری خود قرار می دهند.

آبشار تروملباخ لاوتربرونن دارای راه پله و آسانسور می باشد و گردشگران از این طریق می توانند به بالاترین قسمت آبشار صعود کنند و از دیدن جاذبه های طبیعی و زیبای این آبشار لذت ببرند.

در مسیر آبشار تروملباخ لاوتربرونن سنگ های ریز و درشت بسیار زیادی قرار گرفته اند و برخورد آب آبشار با سنگ های اطراف صدای بسیار زیبا و دلنشینی را تولید می کند و این صدا گوش گردشگران و توریستان بازدید کننده را نوازش خواهد کرد و یکی از دلایل محبوبیت این آبشار نیز این مورد می باشد.

علاوه بر آن فضای اطراف آبشار دارای کافه ها و رستوران های متعددی برای صرف ناهار و شام و میان وعده می باشد.

در اطراف آبشار تروملباخ لاوتربرونن محیط ها و اقامتگاه هایی برای اقامت و استراحت توریستان نیز در نظر گرفته شده است و این اقامتگاه ها به صورت شبانه روزی هستند و در نتیجه شما پس از بازدید کردن از این آبشار می توانید برای استراحت کردن به اقامتگاه های اطراف آبشار مراجعه نمایید.

مکان های گردشگری اروپا

کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلونا

کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلونا نیز یکی از جاهای تفریحی اروپا می باشد که در شهر بارسلونا واقع شده است و یکی از جاذبه های تاریخی و مذهبی کشور اسپانیا می باشد و پس از بازدید کردن از این مکان معماری کلیسا و خلاقیت به کار رفته در ساخت و ساز آن و همچنین نور پردازی طبیعی این کلیسا شما را بسیار متحیر خواهد کرد و به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان از این کلیسا بازدید خواهند نمود.

کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلونا از نظر مساحت بسیار بزرگ و وسیع می باشد و در معماری آن ایده های خاص و خلاقانه ای به کار گرفته شده و در این کلیسا سه برج مرتفع قرار داده شده است.

کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلونا معمولا در ساعات مشخصی از طول روز باز است و برای بازدید کردن از فضای داخلی کلیسا بهتر است که در ساعات اعلام شده مراجعه نمایید و قبل از بازدید از کلیسا، لازم است که بلیط خریداری نمایید.

 

اگر به دنبال اخذ پیکاپ کانادا هستید  پیشنهاد میکنیم این لینک را دنبال نمایید

 

 

 

موزه لوور پاریس

یکی از مهم ترین جاذبه های تفریحی اروپا که در کشور فرانسه قرار دارد، موزه لوور پاریس می باشد و این موزه یکی از زیباترین و باشکوه ترین موزه های هنری و فرهنگی فرانسه است و به همین علت سالانه هنرمندان بی شماری از نقاط مختلف جهان از این موزه دیدن می کنند.

موزه لوور پاریس در شمار پربازدیدترین موزه های جهان قرار می گیرد، زیرا در این موزه از آثار هنری و فرهنگی زیادی نگهداری شده است و اکثر توریستان برای دیدن این آثار هنری از این موزه بازدید می کنند.

لازم به ذکر است که بدانید موزه لوور پاریس مساحت بسیار وسیعی دارد و حدود 40 هزار اثر هنری و فرهنگی از سراسر جهان را در خود جای داده است و به همین دلیل در شمار اصلی ترین موزه های جهانی قرار گرفته است.

در فضای اطراف موزه لوور پاریس یک باغ گیاه شناسی واقع شده است و شما می توانید پس از بازدید کردن از آثار موزه در این باغ استراحت کنید.

جزیره اسکای اسکاتلند

از زیباترین جاهای تفریحی اروپا می توان به جزیره اسکای اسکاتلند اشاره نمود. این جزیره علاوه بر دارا بودن مناظر طبیعی خاص و جذاب، دارای حیات وحش بسیار زیبا و خیره کننده ای نیز می باشد. جزیره اسکای اسکاتلند دارای مناظر طبیعی همچون کوه و رودخانه می باشد و به علت دارا بودن این مناظر چشم نواز، همه ساله تعداد زیادی توریست به جزیره اسکای سفر می کنند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شد جزیره اسکای را به این نام نامگذاری کنند، وجود ابر و مه در این جزیره در تمام طول روز می باشد و دلیل وجود مه در این جزیره به دلیل کوهستانی بودن این منطقه است و باز دیگر دلایل ابری بودن جزیره اسکای می توان به شمالی بودن ضلع این جزیره در اسکاتلند اشاره کرد و همانطور که می دانید کشور اسکاتلند یک کشور سردسیر است و بهتر است که در هنگام سفر به این جزیره حتما لباس گرم با خود همراه داشته باشید و در فصول گرم سال به این جزیره سفر کنید.

جزیره اسکای اسکاتلند علاوه بر داشتن جاذبه های طبیعی توریستی دارای جاذبه های ساخته دست اسان نیز می باشد و این جاذبه ها شامل تفریحات آبی و هتل و کلیسا و انواع کافه ها و رسوران ها می باشند و شما با سفر کردن به جزیره اسکای می توانید از این جاذبه ها استفاده کنید.

جزیره اسکای اسکاتلند یک جزیره بسیار کوچک می باشد و شما در محیط ساحل این جزیره می توانید از تفریحاتی مانند حمام آفتاب و یا قایق رانی و موج سواری و... استفاده کنید و برای رفع خستگی به هتل ها و رستوران های اطراف ساحل مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها