شهر مشهد در تمام فصول شاهد مسافر است. اگر شما هم یکی از این افراد هستید باید هتل های ۵ ستاره نزدیک به حرم را بشناسید!
شهر مشهد در تمام فصول شاهد مسافر است. اگر شما هم یکی از این افراد هستید باید هتل های ۵ ستاره نزدیک به حرم را بشناسید!
کد خبر: ۱۳۷۶۶۴۲

یکی از این هتل ‌ها، هتل مدینه الرضا مشهد است. هتلی که با دیدنش بسیار حیرت‌زده خواهید شد. یک هتل مجلل و باشکوه که از همه لحاظ موردپسندتان قرار می‌گیرد.

این هتل نزدیک به حرم بوده و امکانات و خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. همچنین دارای اتاق‌های بسیار لوکس و مدرنی است. در واقع هتل مدینه الرضا یکی از بهترین هتل های مشهد بوده که نزدیک به بازارهای اطراف حرم نیز هست. از طرفی دسترسی خوبی به اماکن گردشگری و حمل و نقل شهری دارد. برای شناخت بیشتر این هتل با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک ترین هتل ۵ ستاره به حرم

اگر اقامتی شاهانه می‌خواهید باید به رزرو هتل مدینه الرضا مشهد فکر کنید. هتلی که ویژگی‌های بسیاری دارد که نمونه آن معماری کم‌نظیرش است. این هتل زیبا در ۱۲ طبقه ساخته شده و در ابتدای خیابان شیرازی قرار دارد. هتلی مجلل و باشکوه که برای سخت‌پسندان گزینه مناسبی است. زرق‌وبرق هتل مدینه الرضا از همان بدو ورود دامن‌گیرتان می‌شود.

همچنین باید بدانید این هتل از امکانات و خدمات هیچ‌چیز کم ندارد. هتل مدینه الرضا در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسیده و سبک معماری آن ایرانی اسلامی است. در حقیقت این هتل از چندین بخش تشکیل شده که نظیر آن‌ها رستوران‌ها، مراکز تجاری، کافی شاپ، مجموعه آبی، سالن‌های تشریفات، سالن‌های ورزشی، کنفرانس و... است. هتل ۵ ستاره لوکس مدینه الرضا همچنین دارای فضاهای اقامتی بسیار شیک و زیبایی است که تعداد آنها به ۳۲۰ عدد می‌رسد.

واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک ترین هتل ۵ ستاره به حرم

همان‌طور که اشاره شد فضاهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد تنوع بالایی داشته و تعداد آنها نیز زیاد است. بنابراین می‌توانید با دست باز هر یک از آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. نمونه‌ای از واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد اتاق یک تخته فصل است این اتاق‌ها با متراژ ۲۱ متر، دارای امکانات خوبی هستند که نظیر آنها صندوق امانات، تلفن، دراور، مبلمان، کارت هوشمند اتاق، آباژور، سشوار، یخچال، مینی بار رایگان، حوله حمام، حمام، آب معدنی رایگان، تلویزیون، جالباسی و میز آرایش است.

از دیگر اتاق‌های دوست‌داشتنی هتل مدینه الرضا مشهد، اتاق دو تخته دبل اکونومی است. این اتاق‌ها مناسب زوج‌های جوان و سفرهای دو نفره هستند. اتاق‌های سه تخته اکونومی نیز با متراژ ۳۰ مترمربع امکانات خوبی داشته و طراحی شیکی دارند. این اتاق‌ها امکاناتی همچون وان، سشوار، مبلمان، دراور، آباژور، تلویزیون، دستگاه چای ساز، حمام، مینی بار رایگان، میز آرایش و یخچال را دارند.

همچنین این هتل دارای اتاق‌های دو تخته توئین با تخت‌های مجزا است؛ یعنی در اتاق‌های دو تخته توئین هتل مدینه الرضا مشهد دو تخت یک نفره برای هر نفر قرار داده شده است. ناگفته نماند اتاق دو تخته توئین قابلیت نفر اضافه ندارد.   اتاق شیک و در عین حال ساده نیاز دارید باید اتاق دو تخته دبل مدریت را برای اقامت انتخاب کنید. این اتاق‌ها بسیار دوست‌داشتنی بوده و امکانات خوبی برای اقامت دارند.

از اتاق‌های هتل که بگذریم می‌رسیم به سوئیت یکخوابه اکونومی. این سوئیت‌ها معمولاً برای دو نفر تعبیه شده و قابلیت یک نفر اضافه را دارند. متراژ آنها ۶۵ مترمربع بوده و دیزاینش بسیار شیک است. استفاده از رنگ فیروزه‌ای و طلایی در این اتاق‌ها با آباژورهای بسیار شیک نظرتان را حتماً جلب می‌کند. سرویس نفر اضافه معمولاً به صورت تشک یا تخت تاشو است.

هتل مدینه الرضا همچنین دارای اتاق‌های کانکت است. این اتاق‌ها برای سه نفر در نظر گرفته شده و متراژشان ۴۲ مترمربع است. البته باید بدانید اتاق‌های کانکت هتل مدینه الرضا قابلیت یک نفر اضافه را دارد. این اتاق‌ها به وسیله یک درب به هم متصل شده‌اند و امکانات آن‌ها شامل مبلمان، سشوار، آباژور، دراور، حوله حمام، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، آب معدنی رایگان، یخچال، صندوق امانات، جالباسی و... است.

از قلم نیفتد که هتل مدینه الرضا مشهد دارای آپارتمان‌های یک خوابه نیز هست. این آپارتمان‌ها با متراژهای ۵۰ و ۶۵ ارائه می‌شود. معمولاً آپارتمان‌های هتل مدینه الرضا دارای یک سالن نشیمن و دو اتاق خواب هستند. این واحدها طراحی بسیار شیک‌تری دارند و در طبقات بالای هتل قرار گرفته‌اند. امکاناتشان نیز شامل میز آرایش، نمای شهر، تلویزیون، مینی بار رایگان، تلفن، دراور، مبلمان، سشوار، دستگاه چای ساز، یخچال و... است.

رستوران و کافی شاپ هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک ترین هتل ۵ ستاره به حرم

می‌توانید در هتل مدینه الرضا مشهد حسابی شکم‌گردی کنید! این هتل دارای یک سالن صبحانه خوری در رستوران نرگس یک است که با ظرفیت ۳۰۰ نفر در وعده صبحانه فعالیت می‌کند. رستوران سنتی هتل نیز در طبقه منفی یک به سرو ناهار و شام می‌پردازد. این رستوران انواع غذاهای لذیذ با طعم‌های متفاوت را به شما ارائه می‌دهد و ظرفیتش ۸۰ نفر است.

از دیگر رستوران‌های هتل مدینه الرضا رستوران گل نرگس ۲ واقع در طبقه اول است. این رستوران به ظرفیت ۴۰۰ نفر بوده و برای وعده ناهار و شام مناسب است. کافی شاپ هتل مدینه الرضا نیز در طبقه همکف بوده و به صورت ۲۴ ساعته خدمات رسانی می‌کند. این کافی شاپ فضایی دنج و آرام دارد که در آن ۱۰۰ نفر گنجایش دارند. کافی شاپ هتل دیزاین خوبی داشته و مناسب انواع قرارهای کاری، دوستانه و خانوادگی است. در این کافی شاپ می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید و لذت ببرید.

امکانات و خدمات هتل مدینه الرضا مشهد

هتل لوکس مدینه الرضا مشهد جزو هتل های پرطرفدار این شهر است و یکی از دلایل محبوبیت آن امکانات و خدمات خوبش است. این امکانات شامل فروشگاه، بانک، اتاق عقد، نمازخانه، روزنامه، آسانسور، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، رستوران گردان، رستوران فست فودی، سالن آمفی تئاتر، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن کنفرانس، سالن همایش و سالن اجتماعات است.

همچنین این هتل امکانات ورزشی و تفریحی هم دارد که نظیر آنها جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، استخر و سالن بدنسازی است. همچنین هتل دارای اتاق مخصوص سیگاری‌ها است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل مدینه الرضا مشهد پرسنل مسلط به چند زبان زنده دنیا مانند زبان عربی، ترکی استانبولی، زبان انگلیسی و زبان کردی است. خدمات هتل هم شامل پارکینگ با ظرفیت ۱۰۵ ماشین، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، خدمات بیدار باش، آژانس مسافرتی، ترانسفر با هزینه، کپی، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات باربری، لاندری و... است.

مراکز مهم اطراف هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از مزیت‌های بزرگ هتل مدینه الرضا اشراف آن به حرم مطهر رضوی است. این هتل تا حرم امام هشتم فقط ۱۵۰ متر فاصله دارد. همچنین از هتل مدینه الرضا تا فرودگاه مشهد فقط ۱۲ کیلومتر فاصله است. از طرفی اگر بخواهید به پارک کوهسنگی، مجتمع تجاری زیست خاور، سینما هویزه، ایستگاه راه‌آهن و بازار رضا بروید، دسترسی راحتی خواهید داشت و در کمتر از نیم ساعت به این مکان‌ها خواهید رسید.

جمع‌بندی

معمولاً برای رزرو هتل های ۵ ستاره وبسایت‌های کمی هستند که تخفیفات ارائه می‌دهند. حالا اگر می‌خواهید رزرو هتل مدینه الرضا مشهد را با تخفیف ویژه انجام دهید، می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این وب سایت دارای تخفیف ویژه اعضا است. فقط کافی‌ست عضو باشگاه مشتریان وبسایت ایران هتل آنلاین شوید. علاوه بر این با کمک این وبسایت می‌توانید قیمت هتل مدینه الرضا مشهد را مشاهده نموده و با وب سایت‌های دیگر مقایسه کنید. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها