قبل از خرید یو پی اس چه نکاتی را باید بدانیم؟

قبل از خرید یو پی اس شما باید یک سری نکات را بدانید تا بعد ها با مشکل مواجه نشوید. این موضوع نه تنها در ارتباط با یو پی اس بلکه در ارتباط با همه وسایلی که فکرش را می کنید وجود دارد. حالا می خواهیم با هم یاد بگیریم که قبل از خرید یو پی اس باید چه مواردی را بررسی کنیم تا بهترین خرید ممکن را رقم بزنیم.
قبل از خرید یو پی اس شما باید یک سری نکات را بدانید تا بعد ها با مشکل مواجه نشوید. این موضوع نه تنها در ارتباط با یو پی اس بلکه در ارتباط با همه وسایلی که فکرش را می کنید وجود دارد. حالا می خواهیم با هم یاد بگیریم که قبل از خرید یو پی اس باید چه مواردی را بررسی کنیم تا بهترین خرید ممکن را رقم بزنیم.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۰۰

امروزه هر واحد مسکونی، تجاری و اداری نیاز به پشتیبان برقی دارد تا فعالیت های روزمره خود را بدون مشکل و ایمن انجام دهد.

زندگی مدرن شما را ملزم می کند که به وسایل برقی مختلف مانند لامپ ها، پنکه ها، کامپیوتر، سرور ها، آسانسور و تجهیزات صنعتی وابسته باشید. اما قطعی برق می تواند عملکرد این دستگاه ها را مختل کند و زندگی روزمره شما را متوقف کند و باعث ناراحتی زیادی شود.

به همین دلیل است که اکثر خانوارها و مشاغل، یک UPS را به عنوان یک راه حل پشتیبان برق در هنگام قطع برق، چه طولانی و چه کوتاه، انتخاب می کنند. با این حال، انتخاب یو پی اس مناسب با تنوع گسترده موجود در بازار امروز می تواند یک چالش باشد. بنابراین، این مراحل را دنبال کنید:

انواع یو پی اس را بشناسید



خرید انواع یو پی اس

اساسا ما سه مدل یو پی اس داریم، یو پی اس آنلاین، آفلاین و لاین اینتراکتیو.در حالی که یک یو پی اس آفلاین ممکن است ارزان تر و مناسب برای قطعی کوتاه مدت برق باشد، یک UPS لاین اینتر اکتیو ممکن است انتخاب بهتری باشد. قبل از خرید یو پی اس فرصت کیش توصیه می کند تا هر سه مدل یو پی اس را بررسی کنید و قیمت های یو پی اس را هم لحاظ کنید تا بعد ها مجبور به فروش یو پی استان نشوید. یو پی اس خطی تعاملی می تواند برای مشاغل کوچک یا خانه ها به خوبی کار کند. از طرف دیگر، یک یو پی اس آنلاین انتخاب عاقلانه ای برای شرکت های بزرگی است که از تجهیزات حساس استفاده می کنند، زیرا می تواند برق بدون وقفه، تمیز و پایدار را بدون تاخیر در راه اندازی در صورت قطع برق ارائه دهد. بعلاوه، یک یو پی اس با جلوگیری از انتقال نوسانات شبکه به مصرف کننده نیز کارآمد خواهد بود.

شرکت های معتبر یو پی اس را شناسایی کنید



تجهیزات برق اضطراری شامل یو پی اس، استابلایزر، ژنراتور و ابزارآلات دیگری می شود. حال باید این نکته را در نظر داشته باشید که این تجهیزات نیازمند برخی مراقبت ها هستند. باتری ها، کابینت یو پی اس و یا خود دستگاه، گاهی دچار مشکلاتی می شوند که نیازمند تعمیر و یا تعویض هستند. در این موارد اگر شما از یک شرکت معتبر و با سابقه یو پی اس مدنظر خود را تهیه کرده باشید، مطمئنا آن برند برای شما تمامی این خدمات را اکثرا به شکل رایگان انجام می دهد. حتی به دلیل وجود اجناس تقلبی در بازار این احتمال وجود دارد که شما با خرید از یک مرکز ناشناس بعد ها دچار مشکلات فراوانی شوید. پس ما به شما توصیه می کنیم حدالامکان از طریق شرکت هایی اقدام به خرید یو پی اس کنید که رزومه آنها مشخص و قدمت بالایی دارند.

شرکت فرصت کیش با بیش از پانزده سال سابقه درخشان در حوزه واردات و تولید یو پی اس، انواع منبع تغذیه های برق اضطراری را تولید و وارد می کند. برای ارتباط و خرید یو پی اس از فرصت کیش می توانید از طریق سایت آنها به آدرس foursatkish.com اقدام کنید.



عواملی فنی که باید قبل از خرید یو پی اس در نظر بگیرید



توان خروجی و ظرفیت باتری دو مشخصه متفاوت هستند که نباید اشتباه گرفته شوند. توان خروجی به حداکثر باری که می توان از یو پی اس دریافت کرد اشاره دارد، در حالی که ظرفیت باتری مقدار شارژی است که باتری می تواند ذخیره کند و درمدت زمان قطع برق تبدیل به برق AC می شود و به مصرف کننده تحویل می شود. اگر کل بار از ظرفیت یو پی اس بیشتر شود، بدون توجه به ظرفیت یو پی اس شما، برق فورا قطع می شود. هرچه دستگاه های بیشتری متصل شوند، انرژی بیشتری مصرف می شود. بسیار مهم است که یک یو پی اس با ظرفیت خروجی بالاتر از نیاز برنامه خود خریداری کنید.

در این خصوص نیز می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش بهره مند شوید.

نصب یو پی اس تهیه شده



یکی از مواردی که همواره قبل از خرید یو پی اس به آن بی توجهی می شود، اندازه یو پی اس، سرو صدای آن و شکل آن می باشد. قبل ازخرید فرد می بایست محل قرار گیری یو پی اس خود را تعیین کند و سپس ابعادی که در آن،جا می شود را اندازه گیری نماید. حال پس از آنکه به سراغ خرید می رود یو پی اسی بسته به اندازه ی مد نظرش می باشد را تهیه می کند.

نکته بعدی در ارتباط با محیط نگهداری یو پی اس این است که باید یو پی اس را در محلی خشک و خنک و به دور از گرد و غبار نگهداری کرد.







محاسبه میزان بار مورد نیاز



قبل از خرید، ابتدا تعداد دستگاه ها یا تجهیزاتی که قرار است ازبرق یو پی اس استفاده کنند را در نظر بگیرید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که چقدر انرژی نیاز دارید. سپس باید یک یو پی اس با مصرف برق 25 درصد بیشتر از کل برق مورد نیاز را انتخاب کنید. همچنین، مطمئن شوید که یو پی اس دارای ویژگی تنظیم اضافه بار یا یک سیستم هشدار است تا در صورت نیاز به کاهش بار به شما هشدار دهد.





آیا به یک یو پی اس ماژولار نیاز دارم؟


به یو پی اس ماژولار نیاز دارم؟

یو پی اس ماژولار یک نوع یو پی اس سه فاز می باشد. این یو پی اس ها ماژول بندی شده هستند و به شما این امکان را می دهند که در صورتی که یک ماژول به درستی کار نمی کرد ماژول دیگری جایگزین آن شود و کار سازمان نخوابد. معمولا این یو پی اس ها در کارخانه ها و مصارف صنعتی و یا سازمان هایی که حساسیت بالایی دارند استفاده می شوند.

اگر سازمانی از سیستم ماژولار که به آن نیاز دارد استفاده نکند، هزینه بی دلیلی انجام داده است. در این صورت اگر بار کاهش یابد، تکنسین ها می توانند ماژول ها را حذف کرده و آنها را به عنوان یدکی نگه دارند، بنابراین UPS همیشه با کارایی بهینه خود، کار می کند.



علاوه بر این، می توان با افزودن یک ماژول، Redundancy یا افزونگی را با حداقل هزینه، جهت اطمینان خاطر از عملکرد کل سیستم داشت. اگر سازمان ها یک یو پی اس 100 کیلوواتی با پنج ماژول 20 کیلوواتی دارند، مدیران می توانند ماژول دیگری را برای افزونگی Redundancy N+1 بدون نیاز به خرید یو پی اس 100 کیلوواتی دیگر اضافه کنند.



در پایان فرصت کیش امیدوار است با رعایت نکات بالا، کاربران عزیز بتوانند یو پی اسی مناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنند. همچنین می توانید در صورت نیاز به هرگونه مشاوره برای خرید یو پی اس با شرکت فرصت کیش تماس بگیرید تا به شکل رایگان شما را در امر خرید یک دستگاه یو پی اس راهنمایی کنند.

منابع: 

foursatkish.com

https://www.apc.com

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها