"ایزی پک" فروشگاه آنلاین لوازم کاربردی در اسباب کشی

کسانی که قصد جابجایی منزل یا محل کار خود را دارند علاوه بر انتخاب شرکت اسباب کشی مناسب باید به دنبال لوازم اثاث کشی نیز باشند.
کد خبر: ۱۳۸۵۰۹۲

وسایلی مانند کارتن اسباب کشی که برای بسته بندی اثاثیه منزل از اهمیت بالایی برخوردارند یا متریال دیگری مثل پلاستیک حبابدار ، بقچه لباس ، چسب پهن و ... که همه این ها سبب میشود اثاث کشی راحتتر انجام شود و ایمنی وسایل بالاتر رود. حالا این متریال ها چه کمکی به پروسه جابجایی و اسباب کشی میکند؟ در ادامه به آن پرداختیم.

وسایل اسباب کشی

فروشگاه وسایل اسباب کشی ایزی پک

چرا حتما باید از فروشگاه اسباب کشی متریال موردنیازمان را بگیریم؟ از گذشته تا به امروز خرید و فروش کارتن دست دوم در بین ما ایرانی ها باب شده و از زمان های قدیم بزرگترهای ما کارتن هایی مثل کارتن موزی را به عنوان کارتن بسته بندی استفاده میکردند و در آخر کار میدیم که تعدادی از وسایل ما یا بطور کامل آسیب دیدند و یا بخشی از آن ها دچار شکستگی شده. حالا ایزی پک با اطلاع از این نوع آسیب ها و اینکه چه متریالی برای اثاث کشی مناسب است، فروشگاه آنلاینی تاسیس کرده که تمامی وسایل اسباب کشی را درون خودش جای داده تا همه افراد بدون هیچ گونه استرس و نگرانی درباره اثاث خانه جابجا شوند. حال در ادامه به معرفی وسایل اسباب کشی فروشگاه ایزی پک می پردازیم.

کارتن اسباب کشی

یکی از مهمترین وسایل اسباب کشی کارتن اسباب کشی می باشد که همه افراد جهت بسته بندی و جابجایی به دنبال خرید کارتن اثاث کشی میروند، البته خرید کارتن دست دوم. فروشگاه ایزی پک با دانش اینکه چقدر کارتن های دست دوم میتواند به اثاثیه خانه آسیب بزند، کارتن های نو و آکبند را وارد بازار کرده تا اشخاصی که قصد بسته بندی ظروف شکستنی و وسایل حساس خانه را دارند با خیال راحت جابجا شوند و از این محصول کارتن اسباب کشی شرکت ایزی پک استفاده نمایند.کارتن های اسباب کشی ایزی پک در ابعاد و سایزهای مختلف برای بسته بندی وسایل مختلف تولید شده است و براساس نیاز خود می توانید کارتن های مختلف در سایزهای متنوع را سفارش دهید. این کارتن های اسباب کشی به صورت 5 لایه تولید شده و دارای استقاومت و استحکام بالایی در اسباب کشی می باشد.

کارتن اسباب کشی

پلاستیک حبابدار

یکی دیگر از وسایل اسباب کشی که در فروشگاه ایزی پک موجود است، پلاستیک حبابدار می‌باشد. این ضربه گیرها قبلا در اداره های پست و حمل و نقل استفاده میشد تا وسایل موردنظر صحیح و سلامت به مقصد برسند. حال با گذشت سال ها مردم دانستن که استفاده از پلاستیک حبابدار در اسباب کشی میتواند تاثیر بسزایی در سلامت وسایل بگذارد. فروشگاه ایزی پک هم این نایلون های ضربه گیر را عرضه کرده تا کسانی که قصد جابجایی به منزل جدید را دارند و نگران ورود خسارت به وسایلشان هستند، بدون هیچ گونه نگرانی جابجا شوند.

پلاستیک حبابدار

چسب پهن

چسب های پهن هم جز متریال پر مصرف اسباب کشی محسوب میشوند. با این چسب پهن میتواند کارتن اسباب کشی را محکم سازی کرد و درب آن ها را بست. همچنین برای لایه پیچی پلاستیک حبابدار نیز چسب پهن نیاز است. ایزی پک 4 نوع چسب پهن را با نام های کریستال، شفاف، کاغذی و رنگی ارائه داده که هرکدام به یک مصرف مربوط میشوند. چسب کریستال و شفاف تقریبا یک نوع هستند با این تفاوت که قدرت چسبندگی چسب شفاف بیشتر است. این چسب جهت بسته بندی کارتن اثاث کشی و محکم کردن پلاستیک حبابدار به کار میرود. چسب کاغذی نیز برای محکم درب های کشو کمدهاست که هنگام حمل باز نشوند. چسب رنگی نیز برای علامت گذاری کارتن می باشد. مثلا روی تمامی کارتن های مربوط به آشپزخانه چسب قرمز میچسبانید که متوجه شوید هر کارتن با رنگ قرمز مختص آشپزخانه می باشد.

بقچه لباس

بقچه لباس زیپدار که همه ما برای نگهداری البسه خود از آنها استفاده میکنیم، یکی دیگر از وسایل اسباب کشی محسوب میشود که میتوانید برای جابجایی پوشاک خود از آنها استفاده کنید. بقچه لباس علاوه بر جای دادن پیراهن و لباس، میتواند متریال مناسبی برای جابجایی خرده ریزهای داخل کمد و لوازم آرایشی بهداشتی نیز باشد. فروشگاه های اسباب کشی با دانستن این نکات بقچه زیپدار را در سایزهای گوناگون عرضه کردند تا بتوانید بهترین بسته بندی و جابجایی ممکن را داشته باشید.

خرید آنلاین انواع وسایل اسباب کشی از "فروشگاه ایزی پک"

در  فروشگاه اسباب کشی ایزی پک تمامی این متریال با تنوع بالا عرضه شده تا کسانی که اسباب کشی دارند و یا قصد بسته بندی وسایل خانه را دارند، خیلی راحت و با ایمنی بالا این کارها را انجام دهند. همچنین ایزی پک با تولید وسایل اسباب کشی با متریال درجه یک کارخانه ها، یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات اثاث کشی را درون خودش جای داده و با هدف بالا بردن راندمان بسته بندی و رعایت استانداردهای ایمن سازی توانسته تمامی وسایل اسباب کشی موردنیاز بازار را در فروشگاه خودش جای دهد. همچنین با ارسال رایگان سعی دارد تا تمامی افراد از هر کجای ایران، در سریعترین زمان ممکن مرسولات خود را درب منزل تحویل بگیرند تا همه مردم ایران زمین شاهد یک جابجایی استاندارد و اصولی باشند.

برای مراجعه به فروشگاه ایزی پک و مشاهده محصولات مختلف این شرکت می توانید نام "فروشگاه ایزی پک" را در گوگل سرچ کنید.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها