مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد

فریاد برای پایان مماشات

معاون اول قوه قضائیه گفت: پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از سوی دستگاه قضایی با جدیت پیگیری خواهد شد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از سوی دستگاه قضایی با جدیت پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۹۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، روز شنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: قوه قضائیه با قاطعیت پیگیر نقش عاملان اصلی، مباشران و محرکان این پرونده خواهد بود.

خون شهدای حرم مطهر شاهچراغ پایمال نخواهد شد

وی، با بیان اینکه اجازه نمی دهیم خون شهدا حرم مطهر شاهچراغ پایمال شود، افزود: خون این شهدا که ریخته شده قاتل آمریکا و استکبار جهانی خواهد بود.

معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت: با اشاره به راهیپمایی روز گذشته نمازگزاران در سراسر کشور بیان کرد: مردم متدین و انقلابی کشورمان نسبت به این حرکت بزدلانه استکبار و دشمنان انقلاب واکنش قاطعانه نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق اظهار داشت: امروز نیز مردم فارس و شیراز آمده اند که بگویند شیعه و سنی همه وحدت اسلامی را حفظ کرده‌اند و این شیطنت ها باعث تفرقه نخواهد شد و همه یکپارچه در مقابل استکبار جهانی در حمایت از نظام ایستاده‌اند.

آیین تشییع پیکرهای پاک ۱۱ شهید عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت ۹ صبح شنبه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۱ از میدان امام حسین (ع) شیراز سومین حرم اهل بیت به سمت حرم مطهر در حال برگزاری است.

بنا بر اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در عملیات تروریستی غروب چهارم آبان حرم شاهچراغ (ع) ، ۱۳ تن از افراد بیگناه توسط تروریست مسلح به شهادت رسیدند، افزود: پیکرهای ۲ تن از شهدا پیش از این به زادگاه آنها در شهرهای تهران و همدان منتقل و تشییع شده است.

وی اظهار داشت: پس از برگزاری آیین تشییع ۱۱ شهید دیگر این حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز، این شهدا با رضایت همه خانواده‌ها به مشهد مقدس منتقل می‌شوند تا در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز توسط زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بدرقه شوند.

معاون استاندار فارس گفت:‌ پس از آن، پیکرهای پاک شهدا به زادگاه آنها منتقل می‌شود و در این زمینه پیکر ۶ شهید به شیراز منتقل می‌شود و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دفن می‌شوند.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، افراد بیگناه را به رگبار بست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها