اگر از دستگاه ups استفاده کنید، قطغی برق می تواند آزار دهنده نباشد! به طور متوسط، یک باتری یو پی اس برای تهیه پشتیبان برای انواع وسایل الکترونیکی استفاده می شود. اینها عبارتند از کامپیوتر، مراکز داده، تجهیزات پزشکی و مخابراتی. باتری در واحدهای مختلفی از اندازه یک کامپیوتر تا کل عملیات تولیدی عرضه می شود.
کد خبر: ۱۳۸۴۱۷۸

 

 انواع مختلف یو پی اس چیست؟

 الف) آماده به کار/آفلاین

 یکی از اساسی ترین سیستم ها، این است که به منبع اصلی برق متصل است.  باتری یو پی اس در حافظه داخلی زمانی فعال می شود که منبع اصلی برق از کار بیفتد. تغییر از اصلی به دوره داخلی معمولاً حدود 25 میلی ثانیه طول می کشد، بسته به مدت زمانی که باتری برای شناسایی منبع برق از دست رفته طول می کشد.

 ب) طراحی UPS تعاملی خطی

 این نوع یو پی اس بهترین گزینه برای راه اندازی یک منبع قابل اعتماد برق کوتاه مدت است. این نوع دستگاه برای مقابله با افت و افزایش ولتاژ طراحی شده است. عامل منحصر به فرد این است که در هنگام برق ناپایدار به طور خودکار منابع مختلف برق در اتوترانسفورماتور را انتخاب می کند.

 ج) طراحی یو پی اس آنلاین

 این برای سیستم هایی که نیاز به ایزوله الکتریکی یا آنهایی که مستعد ناپایداری برق هستند مناسب است.  به طور سنتی، این ها برای وسایل برقی بزرگ استفاده می شدند، اما توسط مصرف کننده نهایی نیز استفاده می شدند.  بین هر سه مورد گران‌تر است و برای محیط‌هایی که عمدتاً به نیروی الکتریکی وابسته هستند تقریباً ضروری است.

 باتری صبا ups از قطع شدن برق و نوسانات محافظت می کند و تضمین می کند که کار شما، چه در خانه و چه در محل کار، محافظت می شود.  فرض کنید از نوع UPSی که برای نیازهای شما کار می کند مطمئن نیستید.

 در این صورت، توصیه می شود با یک متخصص مشورت کنید که می تواند به شما کمک کند تا پس از تطبیق دقیق آنها با نیازهای شما، بهترین نوع راه حل های UPS همراه با باتری ups استاندارد را انتخاب کنید.

  علاوه بر این، آنها می توانند در نصب کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که تمام مراحل انجام شده با استانداردهای خاص صنعت مطابقت دارد که آرامش خاطر را ارائه می دهد.

 باتری ups برای چه طراحی و استفاده می شود؟

 از آنجایی که استفاده از لوازم الکترونیکی ما به شدت افزایش یافته است منجر به افزایش تصاعدی تقاضا می شود، بنابراین باید با عرضه ای که سیستم های الکتریکی ما می توانند ارائه کنند، مطابقت داشته باشد. همانطور که با نصب سیستم های برقی در خودرو،  باتری واریان تحت فشار قرار میگیرد، با افزایش تقاضا باتری یو پی اس هم با همین مشکل مواجه می شود.

گاهی اوقات، این منجر به قطع برق و اشکال در سیستم می شود.  این می‌تواند منجر به از دست دادن داده‌های ذخیره‌نشده یا وقفه در کار شما شود و با توجه به اینکه برق زیرساخت‌های پزشکی و امنیتی ما را نیز تامین می‌کند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

 در مواقعی که برق اصلی قطع می شود، یک منبع تغذیه بدون وقفه یا باتری یو پی اس صبا به کمک می آید.  باتری یو پی اس به شما کمک می کند تا برق را از منبع برق به پشتیبان تبدیل کنید تا جریان برق به تجهیزات شما قطع نشود.

 این توسط یک منبع قدرت پشتیبانی می شود که پایه ای برای قدرت اصلی است.  برخلاف باتری پشتیبان، که مدتی طول می کشد تا وارد شود، باتری یو پی اس صبا باتری تقریباً همزمان وارد عمل می شود.

 هدف از تولید باتری 2 ولت اسیدی چیست؟

 به عبارت ساده، باتری یو پی اس یک منبع انرژی جایگزین است ، همانطور که از نامش پیداست تضمین می کند که در منبع تغذیه هیچ وقفه ای وجود ندارد.

 این با باتری پشتیبان یا ژنراتور متفاوت است که برای تطبیق با تلفات اصلی انرژی زمان می برد.  به طور معمول، پس از قطع برق، آنها زمان می برند تا منابع را تغییر دهند.

 به طور مشابه، هنگامی که برق برگشته است، برای چند دقیقه وقفه وجود دارد زیرا منبع به منبع اصلی باز می گردد.  باتری یو پی اس صبا این را دور می زند.  این عملکرد به ویژه در بیمارستان‌ها، بانک‌ها و مکان‌هایی که برق سیستم‌های حیاتی را تامین می‌کند مفید است.

باتری ups صبا همچنین در برابر نوسانات از تجهیزات برقی شما محافظت می کند.

 یو پی اس نه تنها به قطع کامل برق پاسخ می دهد بلکه به نوسانات ولتاژ نیز حساس است.  منبع تغذیه ناپایدار می تواند تأثیر منفی بر وسایل برقی داشته باشد.  باتری یو پی اس به گونه ای طراحی شده است که این دوره های ناپایداری را وصل کند.

بنابراین، باتری به عنوان منبع تغذیه کوتاه مدت قابل اعتماد عمل می کند.  لازم به ذکر است که باتری یو پی اس صبا باتری تنها یک پایه کوتاه مدت برای برق است و نمی توان بیش از مدت زمان کوتاهی از آن استفاده کرد. این در رابطه با باتری موتور و باتری سایر وسایل نقلیه هم صدق می کند.

  در حالی که از شما در برابر کاهش قدرت محافظت می کند، نمی تواند به عنوان یک پشتیبان بلند مدت برای قدرت عمل کند.

در حالی که باتری UPS صبا برای انتقال ناگهانی قطع برق وارد می شود، آنها برای تحمل بار پایدار برای مدت طولانی طراحی نشده اند.  به طور خلاصه، باتری فقط برای شما زمان می‌خرد تا نسخه پشتیبان شما شروع به کار کند.

 در بیشتر موارد، باتری یو پی اس تنها موارد ضروری را پوشش می دهد و محافظت کامل در برابر قطع برق ارائه نمی دهد.  این همان کاری است که یک پشتیبان یا ژنراتور باتری انجام می دهد. 

این امکان را به شما می دهد تا سیستم های خود را تا زمانی که منبع اصلی برق روشن و کار کند و معمولاً برای مدت زمان طولانی تری فعال باشد، اجرا کنید.

شما باید در نظر داشته باشید که برای خرید هر گونه باتری که احتیاج دارید، مثلاً باتری لیفتراک برقی ، از افراد متخصص درخواست راهنمایی کنید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها