کد خبر: ۱۳۸۲۵۵۴

آموزش دانلود آهنگ با گوشی

سلام به همه دوستان عزیز به یک پست جذاب دیگر خوش آمدید توی این پست قراره باهم دیگه آموزش دانلود آهنگ با گوشی رو یاد بگیریم و نکات ریز شو با همدیگه بررسی کنیم پس اگر شما هم دوست دارید تا این نکات رو بدونید تا دفعات بعد به راحتی آهنگ دانلود کنید با ما همراه باشید .



روش های گوش کردن به موسیقی:

برای گوش کردن آهنگ مورد نظر در گوشی همراه خود روش های مختلفی وجود دارد یکی از این روش ها دانلود کردن و آهنگ و روش دیگری گوش کردن موسیقی به صورت آنلاین که میتونیم از اپلیکیشن های نظیر اسپاتیفای رادیو جوان و ... استفاده کنیم.



آموزش دانلود آهنگ مورد نظر:

حالا اگر شما بخواهید آهنگ مورد نظرتون رو دانلود کنید باید اول اسم آهنگ رو در مرورگر خود سرچ کرده و سپس به وب سایت مورد نظر مراجعه کنید در صفحه باز شده شما می توانید اطلاعات آهنگ نذیر متن آهنگ لینک گوش کردن آنلاین آهنگ لینک دانلود آهنگ به دو کیفیت مختلف و ... را مشاهده می کنید. در این مرحله کاری که شما باید بکنید اینه که کیفیت مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید شاید در نگاه اول کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ولی تفاوت آنچنانی نداشته باشد ولی اگر شما قصد گوش کردن آهنگ با هدفون هندزفری و بلندگو را دارید پیشنهاد ما به شما کیفیت ۳۲۰ می باشد زیرا تجربه بهتری و حس بهتری را به شما منتقل می‌کند.

برای دانلود هر کدوم از کیفیت های مورد نظر فقط کافیه روی دکمه آن کلیک کنید اما اگر کلیک کردید و نتیجه گرفتید کافیه به قسمت گوش کردن آنلاین آهنگ برید و روی سه . بغل آهنگ کلیک کنید در این قسمت شما یک گزینه به اسم دانلود دارید فقط کافیه که روی گزینه دانلود کلیک کنید تا آهنگ مورد نظر دانلود ولی بازم بعضی از سایت ها این قابلیت و برمی دارند و شما شاید نتونید از قسمت پخش آنلاین آهنگ موزیک رو دانلود کنید کاری که شما باید بکنید اینه که انگشت خود را روی گزینه دانلود آهنگ به کیفیت مورد نظر نگه دارید تا گزینه های مختلف باز شود در این محل فقط کافی روی سیوینگ سیوینگ و یا روی گزینه کپی لینک آدرس کلیک کنید اگر روی گزینه کپی لینک آدرس کلینیک کردید در این قسمت باید لینک کپی شده را در مرورگر خود پیست کنید و سرچ کنید و تمام مشاهده میکنید که آهنگ مورد نظر خود در لیست دانلودهای شما قرار دارد و می توانید از طریق برنامه های مختلف پخش موسیقی در گوشی خود آهنگ مورد نظر خود را گوش کنید .

 



آموزش گوش کردن آهنگ به صورت آنلاین:

همانطور که گفتیم یکی دیگر از روش های گوش کردن به موسیقی مورد نظر گوش کردن آنلاین موسیقی هستش اگر شما قصه گوش کردن آنلاین یک موسیقی را دارید می توانید به روش های نظیر دانلود اپلیکیشن های مخصوص، رفتن به صفحه آهنگ مورد نظر در وب سایت ها و غیره آهنگ مورد نظر خودتون رو گوش کنید . اپلیکیشن های خوبی در این حوزه وجود دارد بهترین اپلیکیشن ها رادیو جوان، اسپاتیفای، ساندکلاد و… می باشد البته اپلیکیشن های بیشتری هم وجود دارد ولی معروف ترین ، بهترین و رایگان های آنها این اپلیکیشن هایی که گفتیم می باشد. البته این اپلیکیشن ها قابلیت پولی هم دارند یعنی شما با پرداخت مبلغی ناچیز می توانید اکانت ویژه را دریافت کرده و ویژگی های آن استفاده کنید .

اگر قصد گوش کردن آهنگ مد نظر خودتون رو بدون دانلود هیچ اپلیکیشن ای دارید پیشنهاد ما به شما رفتن به وب سایت رسا موزیک می باشد این وبسایت یکی از بهترین وب سایت ها برای هم دانلود آهنگ مورد نظر شما گوش کردن آنلاین ریمیکس آهنگ های بروز ایرانی و آهنگ ترکی آن می باشد و نکته جالب اینجاست که علاوه بر این قابلیت ها شما امکان مشاهده متن آهنگ خودتون رو دارید که نه نیازی به پرداخت هزینه برای این قابلیت ها دارید نه چیزی فقط با یک سر زدن به سایت رسا موزیک میتونید همه قابلیت ها رو استفاده کنید.



کلام آخر

خب دوستان ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید امیدواریم مطلب "آموزش دانلود آهنگ با گوشی" برای شما مفید بوده باشه و تونسته باشه به صورت مختصر و مفید به شما نکات را توضیح دهد ، اگر شما هم اطلاعات و نظراتی در این موضوع دارید که فکر میکنید ما جا انداختیم خوشحال میشیم با ما توی بخش نظرات در میون بزارید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها