دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت های 100 الی 500 کیلویی

تولید دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت های 100 الی 500 کیلویی برای تولید کنندگان میوه خشک در سطح صنعتی انجام می شود.
تولید دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت های 100 الی 500 کیلویی برای تولید کنندگان میوه خشک در سطح صنعتی انجام می شود.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۵۳

انواع دستگاه خشک کن میوه که در مدلهای کابینتی ساخته می شوند عمدتا بصورت گازی، برقی یا دوگانه می باشند.

انواع دستگاه خشک کن میوه صنعتی

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی ساخت دستگاه های خشک کن با کیفیت امکان پذیر شده است و به دلیل استفاده و کاربرد مناسبی که دارند، طراحی و ساخت آن ها در ابعاد و ظرفیت های متنوع انجام می گیرد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی از جمله دستگاه های پرکاربرد و پرسود در حوزه کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که با هزینه های مختلف می توان اقدام به خریداری آنها کرد. شرکت آراد ماشین از سازندگان با تجربه در حوزه ساخت انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی است و همچنین دستگاه های خشک کن مواد غذایی، دارویی و شیمیایی را در مدل های تونلی، دوار، سینوسی و ...  را طراحی و تولید می کند.با توجه به ظرفیت و نوع دستگاه، قیمت دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین متغیر است و می توان با سرمایه کم اقدام به راه اندازی کسب و کار میوه خشک کرد.

دستگاه خشک کن میوه از لحاظ تکنیکی و تکنولوژی به چند دسته تقسیم می شود که هر کدام از کارایی و ویژگی های به خصوصی برخوردار هستند که انتخاب هر کدام از آن ها به نوع نیاز و میزان ظرفیت ورودی و خروجی که خریدار به آن و بودجه ای که در نظر گرفته شده بستگی دارد.

همینطور قیمت خرید دستگاه میوه خشک کن براساس ظرفیت، دستگاه خشک کن که به سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شود و عوامل متعدد دیگری نظیر نوع کارکرد دستگاه که خروجی کار و تولید میوه خشک باکیفیت را سبب می شود.

دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی ( 42 سینی)

اگر قصد راه اندازی کارگاه های تولید میوه خشک کن در حد متوسط را دارید، گزینه ایده آل دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی است که دارای 42 سینی می باشد و با توجه به نوع محصول و میزان رطوبتی که دارد و هم چنین ضخامت اسلایس های محصول و نحوه قرارگیری محصول بر روی هر سینی، محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد که قابلیت صادر شدن به بازارهای خارجی را دارد.

دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت های 100 الی 500 کیلویی

محصولاتی که توسط این دستگاه میوه خشک کن می توان خشک و تولید کرد شامل سیب، کیوی، پرتقال و... است که با ضخامت بین 6 الی 8 میلی متر برش داده می شوند و برای خشک شدن داخل دستگاه قرار می گیرند.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که دارای ابعاد استانداری می باشد و با ویژگی هایی نظیر مجهز بودن به سیستم تخلیه رطوبت به صورت خودکار و سیستم کنترل دما و تایمر دیجیتال و رطوبت سنج، کانوکشن حرارت، محصولات یکنواخت و یکدستی را برای مصرف ارائه می دهد.

دستگاه خشک کن میوه 200 کیلویی (78 سینی)

جهت تولید انواع میوه خشک، صیفی جات، سبزیجات، گوشت خشک شده در حجم های بالا، دستگاه خشک کن میوه 200 انتخاب مناسبی است که با ضخامت استاندارد میوه هایی نظیر سیب، گلابی، پرتقال و... را خشک و تولید می کند.

دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت های 100 الی 500 کیلویی

از مشخصات  دستگاه خشک کن میوه می توان به قابلیت تنظیم دما تا 100 درجه سانتی گراد، سیستم گرمایشی متنوع، بدنه عایق حرارتی XPS اشاره کرد و سینی های 78 تایی این دستگاه با ابعاد استاندارد، انواع میوه های آب دار و بدون آب را در خود جای می دهند و فرآیند خشک شدن میوه را با انتقال حرارت انجام می دهند.

 

دستگاه میوه خشک کن 300 کیلویی ( 130 سینی)

ساخت دستگاه میوه خشک کن 300 کیلویی با تعداد 130 سینی عملکردی هوشمند و مصرف سوخت پایینی خواهد داشت که محصولات مختلف را در حجم بالا و به صورت یکدست و یکنواخت خشک می کند.

میزان ظرفیتی که توسط این مدل دستگاه خشک کن میوه تولید می شود با توجه به مقدار آب میان بافتی میوه، قطر اسلایس های میوه ممکن است بیشتر از 300 کیلو باشد که نوع میوه در این میزان ظرفیت دخیل است.

این مدل دستگاه نیز از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار است و با توجه به سیستم های هوشمند و الکتریکی نظیر سیستم تنظیم دما و زمان قابلیت خشک کردن انواع میوه در زمان های مشخص را دارد.

دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت های 100 الی 500 کیلویی

دستگاه خشک کن میوه 500 کیلویی ( 168 سینی)

یک کسب و کار صنعتی پر سود و با حجم تولیدی بالا با دستگاه خشک کن میوه 500 کیلویی امکان پذیر است که با دو شیفت کاری می توان یک تن میوه را وارد دستگاه نمود و حدود 200 کیلوگرم خروجی گرفت.

دستگاه میوه خشک کن 500 کیلویی از 168 سینی با ابعاد استاندارد 72 در 72 برخوردار است که محصول مورد نظر را با کیفیت بسیار بالا و سرعت مناسب خشک می کند و به صورت هوشمند پروسه و فرآیند خشک شدن میوه را مدیریت می کند.

یکی از ویژگی ها مهم استفاده از این دستگاه، برخورداری از بدنه با کیفیت از جنس ساندویچ پنل با عایق XPS است که از اتلاف حرارت جلوگیری می کند و باعث کاهش مصرف سوخت می شود.

 

قیمت دستگاه میوه خشک کن کابینی

دستگاه های خشک کن کابینی از نمونه های پرفروش و پر استفاده کاربران است که در ظرفیت های مختلف برای افراد قابل دسترس است و با توجه به نیاز و میزان بودجه می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

دستگاه میوه خشک کن براساس فاکتورهای مختلفی قیمت گذاری می شود که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • ظرفیت دستگاه
  • ابعاد و اندازه دستگاه
  • طراحی و تکنولوژی به کار رفته در ساخت و تولید دستگاه
  • کیفیت
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

قبل از خرید شرکتی را انتخاب کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشد و توانایی تولید دستگاه های باکیفیت و استاندارد را با ارائه خدمات و گارانتی را داشته باشد.

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی

انتخاب بهترین مارک میوه خشک کن صنعتی یکی از مواردی است که خیال تولید کننده را از جهات مختلف آسوده می کند. برند یا همان مارک دستگاه نشان دهنده اعتبار شرکت سازنده و تضمین خدماتی است که ارائه می شود.

مشاوره رایگان خرید دستگاه خشک کن میوه و راه اندازی کسب و کار تولید میوه خشک

برای شروع کسب و کار و راه اندازی تولید میوه خشک به تحقیق و جستجو از افراد با تجربه و متخصص نیاز دارید که شما را در این مسیر پر پیچ و خم راهنمایی کنند و از خسارات و زیان های مالی و زمانی جلوگیری نمایند.

اگر شما به دنبال شروع کسب و کار از طریق تولید میوه خشک و خرید دستگاه میوه خشک کن  در ظرفیت های 100 الی 500 کیلویی و یا تناژهای بالا هستید، پیشنهاد می شود از مشاوره رایگان خرید دستگاه شرکت آراد ماشین(machinsaz.com) استفاده کنید تا به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ داده شود و مسیر درست و دقیقی را آغاز نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها