سرپرست اداره کل امور اقتصاد و دارایی ایلام خبر داد:

جذب ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام خبر داد:

وصول ۲۴۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان در سالجاری

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام با اشاره به وصول ۲۴۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان ایلام طی سال جاری گفت: تاکنون ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۳۷۴۳۱۷
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سعید رشنوادی در نشست  با مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام  گفت: ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی در کنار دیوان محاسبات با رصد امورات مالی برای اجرای نظم و انضباط مالی و افزایش شفافیت اطلاعات مالی دستگاه‌ها تلاش می‌کنند.
 
وی افزود: اهمیت نظارت بر کار دستگاه‌های اجرایی در دولت سیزدهم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه شعار این دولت شفافیت، پاکدستی و مبارزه با فساد است.

رشنوادی ادامه داد:  ۶۵ ذیحساب در دستگاه‌های اجرایی استان فعالیت دارند،ذیحسابان استان نهایت همکاری را دیوان محاسبات استان دارند و همواره از مشاوره و راهنمایی این دستگاه نظارتی استفاده می‌کنند.

وی گفت: همه دغدغه ذیحسابان و دیوان محاسبات برای اجرای قانون و استفاده درست از منابع و جلوگیری از حیف شدن منابع است، خوشبختانه تعامل و همکاری بسیاری خوبی بین ذیحسابان و دیوان محاسبات در استان وجود دارد.

رشنوادی ادامه داد: یکی از تکالیف امور اقتصاد و دارایی بحث مولد سازی داریی‌های دولت با استفاده از شناسایی اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی است که در این زمینه سال گذشته طی فروش ۶ فقره املاک مازاد بیش از ۱۸ میلیارد تومان مولدسازی شده است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها