صفر تا صد اقامت در هتل نووتل

آیا هتل نووتل را می‌شناسید و قصد دارید در سفر خود به تهران در آن اقامت داشته باشید؟
آیا هتل نووتل را می‌شناسید و قصد دارید در سفر خود به تهران در آن اقامت داشته باشید؟
کد خبر: ۱۳۷۳۰۹۳

اگر دوست دارید دستور‌العمل کاملی برای رزرو تا اقامت در هتل نووتل تهران داشته باشید، این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

هتل نووتل که امروزه آن را با نام جدید آن یعنی هتل رکسان می‌شناسیم، یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور به‌شمار می‌رود.

این‌هتل در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد. هتل نووتل و هتل رمیس در کنار هم هستند و هر دو نخستین هتل‌ها از مجموعه هتل‌های اکور فرانسه به‌حساب می‌آیند. اکور فرانسه از بزرگ‌ترین گروه هتلداران جهان هستند و می‌توان گفت در 94 کشور جهان حدود 3800 هتل برای این‌مجموعه است.

در این‌مقاله دوست داریم شما را با صفر تا صد اقامت در این‌هتل معروف تهران آشنا کنیم.

اگر بلیط لحظه آخری شیراز تهران را رزرو کرده‌اید و به‌زودی به تهران می‌رسید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت شما هتل نووتل است. پس اگر دوست دارید این‌هتل را نیز به‌همراه بقیه هتل‌های لوکس تهران بررسی کنید، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید. بهتر است مطلب را با هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید.

درباره هتل نووتل شهر تهران

هتل رکسان یکی از هتل ‌‎های لوکس و مناسب تهران است که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد. این‌هتل برای مسافرانی که قصد تعویض پرواز دارند، بسیار مناسب است. اگر بخواهید اقامت کوتاهی در تهران داشته باشید تا پرواز بعدی خود، بهتر است هتل نووتل را حتما در لیست بررسی‌های خود داشته باشید.

موقعیت هتل، باعث شده مسافران از شلوغی‌های شهر دور باشند و فرصتی برای استراحت و لذت از اقامت خود داشته باشند. هتل سعی کرده با بهره‌گیری از امکانات روز دنیا، بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه کند. رفتار خوب کارمندان و کارکنان هتل نیز نشان از آموزش مناسب آن‌ها دارد و اقامت دل‌نشینی را برای مسافران رقم می‌زند.

صفر تا صد اقامت در هتل نووتل

رکسان با 300 واحد اقامتی متنوع، انواع سالن‌های همایش، مرکز سلامت، رستوران و کافی‌شاپ عالی و استخر آماده است تا اقامتی فراموش‌نشدنی برای میهمانان خود ایجاد کند. پس حتما در لیست خود این‌هتل را فراموش نکنید.

چگونه هتل نووتل را برای اقامت رزرو کنیم

اگر دوست دارید هتل نووتل تهران را برای اقامت خود در این‌شهر رزرو کنید، کار سختی پیش رو ندارید. کافی است تاریخ سفر و مبدا را مشخص کرده باشید و بعد از آن به یکی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل بروید. سایت علی بابا یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو انواع بلیط و هتل است. هتل نووتل را نیز می‌توانید با مراجعه به صفحه هتل‌های داخلی سایت علی بابا مشاهده و رزرو کنید.

بعد از این‌که وارد صفحه هتل شدید کافی است اطلاعات را مطالعه کرده و اگر با آن‌ها مشکلی ندارید وارد صفحه رزرو نهایی شوید. برای رزرو باید اطلاعات اقامتی و شخصی خود و همراهان را وارد کنید. بعد از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. بعد از پرداخت هتل در تاریخ مشخص شده، اتاقی که خواسته‌اید را برای شما رزرو می‌کند. کد پیگیری خود را تا زمان مراجعه به هتل حفظ کنید.

اقامت در هتل نووتل تهران

اگر با بلیط لحظه آخری شیراز تهران سفر می‌کنید و می‌خواهید ادامه سفر خود را در پرواز دیگری داشته باشید، یکی از بهترین انتخاب‌های اقامتی شما هتل نووتل است. هتل نووتل با فاصله کمی که تا فرودگاه دارد، امکان فوق‌العاده‌ای را برای مسافران فراهم کرده است. اگر مانند قسمت قبل اقدام به رزرو هتل کرده باشید کافی است به پذیرش هتل مراجعه کرده و درباره رزرو خود به آن‌ها بگویید.

 

بعد از دریافت مدارک و انجام کار‌های ورود اتاق مورد‌نظر به شما نشان‌داده‌شده و تحویل شما می‌شود. بهتر است در همان ابتدا اتاق را بررسی کرده و اگر مشکلی وجود داشت، حتما با مسئولین هتل در‌میان بگذارید. گاهی اوقات شما مطلب را دقت نکرده بودید و بعد از رسیدن به اتاق آن را می‌بینید. بهتر است در همان ابتدا اطلاع دهید تا در صورت امکان اتاق دیگری به شما اختصاص پیدا کند.

قیمت حدودی رزرو هتل نووتل

برای مشاهده قیمت‌های به‌روز بهتر است به سایت علی بابا مراجعه کنید. معمولا هتل نووتل تهران اتاق‌های متنوعی دارد و همین موضوع باعث شده تا شما قیمت‌های متفاوتی را از آن بشنوید. در‌حال حاضر اتاق‌های هتل از شبی 300 هزار تومان شروع می‌شوند.

اما همان‌طور که گفته شد برای مشاهده قیمت‌های دقیق‌تر و مشاهده انواع تخفیف‌ها بهتر است به سایت علی بابا مراجعه کنید. همان‌طور که در خرید بلیط لحظه آخری شیراز تهران می‌توان تخفیف خوبی گرفت، همین موضوع برای هتل‌ها نیز وجود دارد.

استفاده از امکانات هتل نووتل تهران

در سایت علی بابا صفحه‌ای درباره هتل رکسان یا نووتل تهران وجود دارد. بهتر است قبل از رزرو نهایی هتل، حتما اطلاعات این‌صفحه، انواع خدمات و امکانات هتل، خدمات خاص اتاق و قوانین هتل را مطالعه کنید. این‌تنها راهی است که شما به‌سادگی با همه خدمات هتل آشنا می‌شوید. اگر حین اقامت سوالی داشتید بهتر است از قسمت پذیرش سوال کنید. کارکنان هتل نووتل با برخوردی مناسب، پاسخ سوال‌های شما را خواهند داد و شما را راهنمایی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها