خوشی بهره بردن و لذت از تعطیلات هر ساله سفر به مناطقی است که برای اولین بار می توانیم آنها را ببینیم یا سفر به جاذبه هایی است که از دیدن کردن آنها سیر نمی شویم اما مسئله ای که در این میان مهم است این است که در کنار خانواده از بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری مناطق ایران بهره برد و چه خوب است که ایران مناطق بکر و جذابی مانند استان ها و شهر های شمالی را داراست.
کد خبر: ۱۳۷۲۴۸۳

مازندران که به طلای سبز معروف است با داشتن گستره وسیعی از جنگل ها و مراتع سبز شمال کشور خود را به بهترین شکل در ذهن کسانی که خوره سفر دارند جای کرده است خالی از لطف هم نیست اگر بگوئیم ارزشمند هم هست زیرا هر ساله خیل عظیمی افراد تنها سه روز، سه روز تعطیلات بین سال را دنبال می کنند تا راهی سفر به استان مازندران و شهر بسیار زیبا با جاذبه های طبیعی و گردشگری رامسر شوند. اگر هم این تعطیلات در فصل بهار باشد نور علی نور می شود.

استان مازندران از شهر های ساحلی بسیاری برخوردار است که یکی از این شهر ها رامسر زیبا و کنار دریاست که از جنبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که اگر به پرداختن و معرفی و بررسی هر یک از آنها بپردازیم بدون شک کاری دشوار در پیش داریم.

بهترین زمان سفر به رامسر

حتماً شما هم تابحال تصمیم گرفتید که از هیاهو وشلوغی شهر ها فاصله گرفته و آرامش طبیعت را برای جلای روحتان تجربه کنید و چه جایی بهتر از طبیعت مازندران و الماس این استان یعنی رامسر که توانایی ایجاد بهترین خاطرات را برای هر فردی با هر سلقه ای را دارست.

عروس مازندران. تنها این لقب برای فهمیدن ارزش های این شهر کافیست. شهری که با جنگل ها و سواحل و آبشار هایش رضایت و هر مسافری با هر سلیقه ای را جلب می کند. اگر شما هم مثل من تجربه سفر های مکرر به رامسر را دارید حتماً می دانید سفر به رامسر بدون دیدن کردن از تبه کابین رامسر، جنگل دالخانی، بوستان جنگلی صفارود، آب گرم سادات محله و آبشار های سیاسرت، ایج، صفارود و ازارک در فصل بهار که بهترین زمان برای تفریح و گردش در این جاذبه ها است ارزشی ندارد.

شاید شما هم مثل من فرصت این را نداشته باشید تا در فصل بهار و تابستان به این طبیعت بکر و خوش آب و هوا سفر کنید. اما نگران نباشید دیدنی های رامسر به فصل بهار و تابستان خلاصه نمی شود.

با اینکه رامسر در فصول زمستان هر ساله تماماً سفید پوش می شود اما به دلیل قرار گیری در کنار دریای خزر و آب و هوای متعادل آن، آب و هوای رامسر نیز بسیار متعادل می شود و بهترین لحظات خاطره انگیز را برای سفر در زمستان برایتان به ارمغان می آورد.

در این لحظه گفته های بالا می توانند دلایل بسیار کافی برای این مسئله باشند که رامسر در تمامی فصول و زمان های سال از جاذبه ها و طبیعتی بکر و زیبا برخوردار است که انتخاب بهترین زمان برای سفر به این شهر به دلیل همین مسئله کاری بیهوده است چرا که رامسر با ایجاد بهترین خاطرات با بهره گیری از جاذبه های بی نظیر خود در تمامی فصول سفری به یاد ماندنی را برای شما و خانواده تان تداعی می کند.

حال تا اینجا که به این مسئله پی بردیم که در تمامی فصول می توانیم به شهر رامسر سفر کنیم و بهترین خاطرات و هیجانات را تجربه کنیم بیایید به همراه یکدیگر به بررسی بهترین جاذبه های گردشگری رامسر در فصول مختلف بپردازیم.

بهترین زمان سفر به رامسر

بهترین جاذبه های گردشگری رامسر در بهار

درست است که بسیاری از ایرانیان جاذبه های گردشگری رامسر در فصل بهار را می شناسند اما تصمیم بر این داریم تا با ارائه لیستی از این جاذبه و معرفی مختصر هر کدام شما را در سفرتان آسوده خاطر کنیم.

از بهترین جاذبه های گردشگری و طبیعی رامسر در فصل بهار می توان به جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری از جمله تله کابین رامسر، جنگل دالخانی، بوستان جنگلی صفارود، آب گرم سادات محله و آبشار های سیاسرت، ایج، صفارود و ازارک که فصل بهار بهترین زمان برای تفریح و گردش در این جاذبه ها است اشاره کنیم.

بهترین جاذبه های گردشگری رامسر در تابستان

تابستان را اکثر ایرانیان با آب و هوای گرمی که دارد می شناسند اما این ذهنیت و تصور باعث نمی شود تا رامسر و شهر های شمالی از جمله شهر های ساحلی استان مازندران نیز از این شدت گرما برخوردار باشند چرا که ساحلی بودن این استان ها در کنار برخورداری از انواع رشته کوه ها و کوه ها در عین آب و هوای بکر این مقاصد را به اصلی ترین گزینه های سفر در فصل تابستان تبدیل کرده است.

از جمله جاذبه های گردشگری و طبیعی رامسر در فصل تابستان می توان به آبشار هایی جذاب با آب و هوایی بکر مانند آبشار سیاسرت، آبشار ایج، آبشار صفارود، آبشار ازارک، آب گرم سادات محله و... اشاره کرد که در کنار این گونه جاذبه های گردشگری نیز می توان به دریاچه قو، سد میجران و پارک جنگلی صفارود سفر کرد.

بهترین جاذبه های گردشگری رامسر در پائیز

شمال تنها این امکان  را ندارد که فقط در فصول ابتدایی سال از جاذبه های این منطقه بهره برد بلکه در فصول نیمه دوم سال نیز می توان از این جاذبه های نهایت لذت را برد. جنگل های پهناور و رو به دریای شمال در فصل پائیز از زیبایی بی نظیر و محصور کننده ای برخوردار است.

از جمله جاذبه های گردشگری رامسر در فصول نیمه دوم سال به ویژه فصل پائیز می توان به جاذبه هایی مانند کاخ مرمر، قلعه مارکوه، چشمه آب گرم سادات محله، پارک جنگلی صفارود، جنگل دالخانی و... اشاره کرد.

بهترین جاذبه های گردشگری رامسر در زمستان

شمال و جنگل های این منطقه در فصول زمستان هر ساله تماماً سفید پوش می شود اما به دلیل قرار گیری در کنار دریای خزر و آب و هوای متعادل آن، آب و هوای این منطقه نیز بسیار متعادل می شود و بهترین لحظات خاطره انگیز را برای سفر در زمستان برایتان به ارمغان می آورد.

با اینکه منطقه گردشگری نمک آبرود در فصول نیمه اول سال بهترین و معروف ترین تفرجگاه در بین مسافران برای گردش و تفریح بشمار می آید اما این منطقه فکر گردش و تفریح مسافران زمستانی را نیز کرده است و در این امر نیز بسیار موفق هم بوده.

بهترین زمان سفر به رامسر

نمک آبرود تعداد زیادی از گردشگران و مسافران را در فصل زمستان به خود جذب می کند که بسیاری از آنان مسافران پایه ثابت این تفرجگاه هستند و مابقی از تعریفات خوبی که درمورد این جاذبه شنیده اند به این مکان سفر می کنند که البته یکی از اصلی ترین دلایل سفر به شهر زیبای رامسر در تمامی فصول ارائه امکانات و خدمات اقامتی به بهترین یوه برای مسافرانی است که اقامتی اقصادی را در برنامه سفر خود قرار داده اند و می توانند با اجاره سوئیت در رامسر اقامتی دنج و راحت در کنار خانواده را تجربه کنند.

در فصل زمستان با مراجعه به تله کابین نمک آبرود امکان تماشای ابر ها از بالای ارتفاعات به بهترین شکل ممکن وجود دارد. این بهترین تجربه ایست که می توانید در فصل زمستان در ارتفاعات داشته باشید.

همانطور که در مطالب بالا گفتیم شهر زیبای رامسر شهری برای سفر در تمامی فصول سال است و با ارائه بهترین اقامتگاه برای مسافران و گردشگران امکان اجاره ویلا در رامسر را نیز فراهم کرده است که بهترین و شاخص ترین مزیت این جاذبه گردشگری به شمار می رود.

کلام آخر

در مطلب بالا به بررسی مسائلی مانند بهترین زمان سفر به رامسر، بهترین جاذبه های گردشگری رامسر در فصول بهار، تابستان، پائیز و زمستان و ارائه پیشنهاد های از بهترین و با کیفیت ترین اقامتگاه ها در رامسر پرداختیم که این امکان را به مسافران و گردشگران می دهد تا به آسانی و سرعت اقامتگاه مورد نظر خود را از سپنجا انتخاب و رزرو کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها