سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان از پایداری جریان گاز طبیعی در مناطق زلزله زده این استان، خبر داد.
سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان از پایداری جریان گاز طبیعی در مناطق زلزله زده این استان، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۳۵۸

هرمزگان-جام جم انلاین-سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان از پایداری جریان گاز طبیعی در مناطق زلزله زده این استان، خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان، سید مجید رضوی، سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان، ضمن اشاره به وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری امروز (شنبه، ۱۱ تیرماه) در این استان، از پایداری جریان گاز طبیعی در مناطق زلزله زده اخیر، خبر داد و بیان کرد: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله، همکاران ما در واحد بازرسی فنی و نشت یابی به مناطق زلزله زده، اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: باتوجه به بررسی های انجام شده همکاران ما از تاسیسات و شبکه های گازرسانی در مناطق زلزله زده، تاکنون هیچ گزارشی از آسیب و یا نشتی گاز مشاهده نشده، جریان گاز طبیعی در استان پایداراست و در همین زمینه به ساکنین زلزله زده، آرامش خاطر می دهیم که دغدغه ای در زمینه گاز طبیعی، وجود ندارد.

 

سخنگوی شرکت گاز هرمزگان اظهار کرد: همکاران ما در واحد پست امداد و اتفاقات گاز نیز به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل جهت ارایه خدمات رسانی هستند و باتوجه به اجرای پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه و روستاهای تابعه آن، این پروژه نیز بدون هیچ وقفه ای در حال اجراست.

 

گفتنی است برابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌ای به بزرگی۶.۱ ریشتر در ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد یازدهم تیر ماه ۱۴۰۱ حوالی شهرستان بندر خمیر را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داد و کانون این زلزله در۳۴ کیلومتری بندر خمیر، ۴۱ کیلومتری شهر کنگ و ۴۸ کیلومتری بندر لنگه بوده و در نقاط مختلفی از استان نیز احساس شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها