توضیح سازمان اموال تملیکی درباره ماجرایی عجیب در بوشهر

تخلیه غیرقانونی ۳۰ کانتینر وارداتی | بنادر ۱۳ سال خبر نداشت!

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد

کشف بیش از ۱۰۰۰ میلیارد انواع کالای احتکار شده در کشور

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از هزار میلیارد ریال کالای اساسی احتکاری و معیشت محور در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۱۹۱۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جلال امینی در این‌باره گفت: در راستای برنامه سالیانه عملیاتی پلیـس امنیت اقتصادی، دومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حوزه اقلام اساسی، معیشت محور و کالاهای استراتژیک در هفته آخر خرداد ماه امسال در سراسر کشور و با استفـاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی و مرزبانی به مرحله اجـرا درآمد.

وی با اشاره به کشفیات طرح مذکور گفت: در اجـرای این طرح دام زنده، آرد، گندم، برنج، روغن و شکر، نهاده‌های خوراک دام، نهاده‌های کشاورزی شامل کود شیمیایی و سموم، چوب آلات جنگلی، مواددخانی، ماینر، لوازم خانگی، لوازم و تجهیزات الکترونیکی، لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه، تجهیزات پزشکی، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های سوختی و ... کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بالغ بر هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا ۵۳۳ متهم نیز دستگیر و ۳۹۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد.

براساس اعلام سایت پلیس، امینی اضافه کرد:‌ کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده‌های متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مـراجع قضایی تحویل داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها