کد خبر: ۱۳۷۱۴۶۲

 خدمات دندانپزشکی در کشور ما همیشه گران و پرهزینه بوده است اما ایده گروهی از متخصصین و دندانپزشکان خوش فکر ،ثابت کرد که قیمت ها می تواند کاملاً متفاوت باشد . خدمات دندانپزشکی می تواند ارزان و در عین حال بسیار با کیفیت و در حد استانداردهای جهانی باشد .

رضایت مشتریان و استقبال گسترده اقشار مختلف از محصولات شرکت بنیان سلامت پاسارگاد تحت برند (( دندونت )) و ایده های ابتکاری آنها در نهایت باعث شد که بتوانند شکل متفاوتی از خدمات ارزان دندانپزشکی را به جامعه ایران معرفی کنندحال  برای آشنایی بیشتر با روش کار این شرکت و خدمات متفاوتی که ارائه می کنند با رئیس هیئت مدیره  آقای دکتر علی سلطانی به گفت و گو نشستیم .

شرکت بنیان سلامت ،ارائه دهنده خدمات انحصاری پوشش دندانپزشکی تحت برند دندونت

دکتر سلطانی در خصوص محصولات دندونت گفت :((ما450 مرکز دندانپزشکی طرف قرارداد در کل کشور و کلیه استانهای کشور داریم . اعضای ما در 4 گروه از خدمات بهره مند می شوند آنها بسته به گروه انتخابی خود طرحهای 90،80،70،50 درصد پوشش استفاده می کنند . مابه التفاوت هزینه خدمات را ما به دنداپزشکان پرداخت می کنیم . در واقع مشتری بسته به نوع عضویت خود 30،20،10 و یا 50 درصد هزینه خود را طبق  تعرفه مصوب به دندانپزشکان پرداخت می کنند و شرکت ، باقیمانده هزینه را از محل حق عضویت ها به مراکز درمانی خود پرداخت خواهد نمود .  

 افرادجهت آشنائی بیشتر می توانند به سایت بنیان سلامت پاسارگاد به آدرسwww.bonyansalamat.com مراجعه و طرحها را ببینند .

با دندونت دیگر نگران هزینه های گران دندانپرشکی نباشید!

3-رازهای مدیریت هزینه

آیا برای استفاده از این خدمات ،بررسی و معاینه اولیه به عمل می آید ؟ رئیس هیئت مدیره شرکت بنیان سلامت پاسارگاد درپاسخ به این سوال گفت: خیر . اعضاء صرفنظر از وضعیت دندان ها می توانند عضو شوند .طرح ها و تعرفه ها را طوری طراحی کرده ایم که همه آحاد جامعه با هرسطح درآمدی بتوانند از خدمات ما بهره مند شوند . در طرح 1 ما تا سقف 5 میلیون تومان خدمات دندان پزشکی ارائه می گردد . فرانشیز این طرح 50 درصد است . فردی که عضو می شود سالانه فقط 620 هزار تومان پرداخت می کند . برای خیلی از شرکتهای بیمه ای سوال این است که ما چگونه می توانیم چنین خدماتی ارائه کنیم ؟ راز موفقیت ما آن است که مواد اولیه توسط خود شرکت تهیه می شود بنابراین بسیار ارزان تر تمام شده و.به این ترتیب بیمار یا عضوی که به سیستم بنیان سلامت وارد می شود بهترین خدمات ممکن را با حداقل هزینه دریافت می کند . به پشتوانه این موفقیت است که در حال راه اندازی شرکت بیمه  تخصصی دندانپزشکی در کشور جمهوری اسلامی ایران از بیمه مرکزی هستیم ))

4- راستی آزمایی می کنیم

وی در تشریح بیشتر این موضوع گفت: ((شرکتهای بیمه گر بیمه درمان می فروشند . آنها در کنار بسته درمانی خود ،خدمات دندان و دارو و ویزیت در قراردادهای گروهی خود را هم گنجانده اند .

پاشنه آشیل بیمه های درمان گروهی ،دندان است . این ضعف و کمبود بزرگ باعث شده است که پدیده هایی مثل کارت فروشی  با ارائه عضویت رایج شود و در اصل هم خبری از تخفیف نیست . تخصص 30 ساله گروه ما در صنعت بیمه باعث شده است بتوانیم با این روش ، هزینه ها را مدیریت کنیم .  یکی از دلایلی که بالارفتن هزینه ها می شود آن است که بعضی از  دندانپزشکان فاکتورهایی جعلی می نویسند  بطور مثال :درمان یک سطحی را به سه سطحی تبدیل می کنند تا از شرکتهای بیمه خسارت بگیرند . از طرف دیگر تبانی بین دکتر و مریض هم زیاد است . یکی از بزرگ ترین دلایل بالا بودن هزینه ها برای شرکتهای بیمه در بخش دندان ،همین است . در واقع کنترل و نظارت خوبی به عمل نمی آید . در سیستمی که ما تعریف کرده ایم تعیین وقت از طریق اپلیکیشن تعیین نوبت مربوط به خود شرکت و کارشناسان آن انجام می شود . از طرف دیگر دکترهای طرف قرارداد موظف هستند قبل از هر چیز عکس OPG  دندان بیماران را درسامانه ای که درنظر گرفته ایم بارگذاری کنند و طرح درمان خود را ارائه کنند تا در نهایت به تایید پزشک معتمد ما برسد . طبق این فرآیند دقیق ،معرفی نامه صادر می شود و خدمات ارائه می گردد . راستی آزمایی می کنیم و جلوی فاکتورسازی و تبانی را گرفته ایم . به این ترتیب 40 تا 50 درصد از خسارتها نسبت به شرکتهای دیگر پیش هستیم  . معتقدم که پوشش دندانپزشکی ریسک زیادی ندارد . نبود نظارت است که همه شرکتهای بیمه ای از نزدیک شدن به بیمه دندان واهمه دارند .

 5- خدمات پشتیبانی 24 ساعته در دندونت 

برای کنترل و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اعضاء خود چه تمهیداتی اندیشیده اید ؟

دکتر سلطنی فرمودند که : ما به جهت ارائه خدمات مطلوب و بهینه به اعضاء خود پس از عضویت و خرید یکی از طرحهای موجود یک تیم بسیار تخصصی و حرفه ای بعنوان واحد CRM (پشتیبانی 24 ساعته ) راه اندازی نموده و در حال انجام وظیفه بوده که به کلیه سوالات اعضاء از زمان قبل از حضور در مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد تا زمان معاینه و چکاب اولیه و برآورد هزینه طبق تعرفه مصوب و حتی خدمات پس از انجام درمان پاسخ مستقیم داده می شود و همواره در کنار اعضاء و بیماران طرف قرارداد خود هستیم.

تلفن 24 ساعته این شرکت جهت پشتیبانی و همراهی مشتریان  09010000128 می باشد .

با دندونت دیگر نگران هزینه های گران دندانپرشکی نباشید!

6-آیا شما باشگاه مشتریان هم دارید ؟

عرضه رایگان خدمات دندانپزشکی از طریق اپلیکیشن دندونت در باشگاه مشتریان .

دکترسلطانی در پاسخ به سوال فوق اظهار نمود : بله اپلیکیشنی به نام دندونت را در باشگاه مشتریان شرکت بنیان سلامت طراحی کرده ایم که اعضاء بمحض عضویت در باشگاه  اپلیکیشن دندونت را در گوشی خود نصب می کنند و بغیر از خدمات تعیین نوبت خدمات اضافی شرکت را به صورت رایگان دریافت می نمایند . چکاب ،معاینه و مشاوره رایگان از آن جمله است . اعضای باشگاه و اعضای خانواده آنها هنگام مراجعه به مراکز درمانی ما از تعرفه حداقلی بهره مند خواهند شد .

برای اعضاء وام 20 میلیون تومانی در نظر گرفته ایم . این وام را می توانند در 12 قسط و بدون هیچ بهره ای جهت استفاده از خدمات دندانپزشکی شامل ( کامپوزیت ، ایمپلنت ، ارتودنسی و دیگر خدمات ) پرداخت نمایند.از طرف دیگر اعضاء با کمترین هزینه ممکن از بیمه درمان تکمیلی، بیمه اقساطی ثالث و بدنه ،مراکزتخفیفدار رفاهی و فروشگاهی نیز می توانند بهره مند شوند .

اپلیکیشن دندونت در باشگاه مشتریان این شرکت حتی اگر محصولات و طرحهای دندونت این شرکت را نیز خریداری نکرده باشند به کلیه آحاد جامعه با کد تخفیف dandunet بصورت (( رایگان )) عرضه می شود و فقط در حوزه خدمات دندانپزشکی با فرانشیز 50و70و80و90 درصد خدمات آن عرضه نمی شود ولی کلیه اعضاء می توانند از خدمات دندانپزشکی طبق تعرفه مصوب حداقلی استفاده نمایند . ودیگر خدمات مازاد شامل معاینه و چکاب ،مشاوره ،وام ،بیمه ،خدمات تخفیف فروشگاهی و زیبائی برای کلیه آحاد جامعه و اعضاء رایگان عرضه خواهد شد .

لذا توصیه می نمائیم که جهت آشنائی بیشتر اعضاء از خدمات باشگاه مشتریان اپلیکیشن دندونت را از طریق کافه بازار و یا لینک Bonyan Salamat.Com در گوشی خود دانلود نموده و از کلیه خدمات مربوطه استفاده نمایند .

با دندونت دیگر نگران هزینه های گران دندانپرشکی نباشید!

  دندونت معتبر ترین و اولین شبکه اجتماعی اختصاصی سلامت محور 

همانگونه که مطلع هستید هزینه های دندان پزشکی همواره یکی از هزینه های بسیار گران در حوزه درمان درکشور بوده و عدم وجود یک سامانه اطلاعاتی قوی در این حوزه به عنوان یکی از نیازهای ضروری در جامعه برای قشر متوسط و کم درآمد جامعه همواره احساس می شده است لذا شرکت تعاونی بنیان سلامت پاسارگاد با کادری متخصص و فنی و با انحصار450 مرکزی دندانپزشکی طرف قرارداد خود در استان تهران و کلیه شهرستان های کشور اقدام به طراحی و عرضه بانک اطلاعاتی مراکز دندان پزشکی معتبر . متخصص و همچنین با اعمال یک تعرفه حداقل مصوب وزارت بهداشت رانموده که از طریق عضویت در باشگاه مشتریان دندونت که کلیه خدمات مشروحه ذیل را برای اعضا خود به صورت کاملا رایگان و بدون هزینه ارائه می نماییم.

اهم خدمات اپلیکیشن دندونت :

  1. امکان تعیین نوبت از دندانپزشکان طرف قرارداد به صورت آنلاین با امکان بازدید از مطب و هدایت بیماران جهت حضور در مراکز دندان پزشکی
  2. ارائه خدمات معاینه و چکاب اولیه بدون هزینه در مراکز طرف قراردادارائه خدمات مشاوره رایگان درخصوص مشکلات دندانی و هدایت اعضا به مراکز دندان پزشکی مربوطه از طریق سیستم تعیین نوبت
  3. استفاده از یک تعرفه مصوب حداقلی برای کلیه اعضا در کل مراکز طرف قرارداد به صورت یکنواخت
  4. امکان ارائه وام و تسهیلات به عنوان خدمات دندان پزشکی بدون اعمال سود و بهره و با اعمال یک تعرفه مصوب
    امکان ارائه خدمات پوشش دندان پزشکی برای متقاضیان با تعهدات 50 تا 90 درصد تخفیف 
  5. ارائه خدمات مازاد سلامت محور با اعمال تخفیفات ویژه و طبق تعرفه حداقلی مصوب در حوزه های پرستاری در منزل ،مرکز زیبایی و جراحی محدود
  6. ارائه خدمات مازاد تخفیف دار در حوزه های رفاهی و فروشگاهی (حداقل 10000 مرکز طرف قرارداد )
  7. ارائه خدمات مازاد تخفیف دار در حوزه خرید بیمه نامه های مورد نیاز از طریق سیستم آنلاین و مقایسه برخط  یاریگر بیمه (www.yarigarbime.com) زیر نظر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها