دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری شهرستان کرج

ارایه ۵۰۰ طرح در حوزه عفاف و حجاب کرج

دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری شهرستان کرج از ارایه ۵۰۰ طرح در حوزه عفاف و حجاب به این دبیرخانه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۳۰

به گزارش جام جم انلاین البرز:

سپیده غفاری گفت: اکنون بانک جامعی از تولیدکنندگان پوشاک شهرستان کرج در حوزه عفاف و حجاب تهیه شده است.

دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری شهرستان کرج افزود: بیش از ۲۰ تولیدکننده عفاف و حجاب در شهرستان کرج برای عرضه تولیدات خود در رویداد «ستر» ثبت نام کردند.

غفاری گفت: رویداد ستر یک سیاستگذاری فرهنگی، اجتماعی برای ساماندهی فعالیت تولیدات حوزه عفاف و حجاب در شهرستان کرج بوده و در فراخوان آن بانک جامعی برای اجرای طرح‌های بزرگ‌تر از جمله راه اندازی مرکز دایمی عرضه این تولیدات تهیه شده است.

او افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به عنوان متولی کارگروه ساماندهی مد و لباس استان و اتاق اصناف، اتحادیه پوشاک، صنف خیاطان در اجرای این طرح همراهی خوبی با قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کرج داشته اند که جای قدردانی دارد.
به گفته غفاری: بانوان کارآفرین چرخ اقتصاد و اشتغال را می‌گردانند و منزلت آن‌ها دایر کردن غرفه‌های موقف و پراکنده شهری نیست، به همین منظور فضایی متناسب با جایگاه و شان تولیدکنندگان برای این رویداد در نظر شده است.

برگزاری رویداد‌های فصلی یکی از مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب و دفتر امور بانوان و خانواده شهرستان کرج بوده است که همزمان با ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب دومین رویداد در این زمینه تحت عنوان ستر را در ابعاد وسیع‌تر با رویکرد سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی در دستور کار اجرایی شدن قرار دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها