اخطارمدیر روابط عمومی سازمان لیگ:

ورزشگاه آزادی نیاز به بازسازی دارد

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص بازی سوپرجام و وضعیت دو ورزشگاه قدیمی تهران ارائه کرد.
کد خبر: ۱۳۷۱۰۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الله بهمنی در مورد زمان برگزاری سوپر جام فوتبال ایران اظهار داشت: چون ماه محرم را در پیش داریم، کمیته مسابقات برنامه ریزی می کند تا وقت مناسبی را برای این مسابقه با توجه به اینکه جشنی هم باید برگزار شود، در نظر بگیرند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه تختی تهران گفت: دوستان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران زحمات زیادی کشیدند. با کشت چمنی که انجام شده، فکر می‌کنم اوایل زمستان این ورزشگاه آماده بهره برداری شود. در تهران کمبود استادیوم داریم. اگر تختی اضافه شود، خیلی به ما در مرتب برگزار شدن مسابقات کمک می کند.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در مورد محل برگزاری سوپرجام عنوان کرد: چون نساجی دو بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و تماشاگرانشان هم راحت به این استادیوم آمدند، فکر می‌کنم هر دو تیم (استقلال و نساجی) موافق برگزاری بازی در این ورزشگاه باشند. آزادی یک ورزشگاه ویژه است. در کلاس امنیتی هم گفتیم. این ورزشگاه احتیاج به ترمیم و بازسازی اساسی دارد.

وی افزود: اگر یک بازی با 100هزار تماشاگر برگزار شود، این تماشاگران ظرف یک ساعت تخلیه می‌شوند. پیشرفته ترین استادیوم ها در حوزه خلیج فارس با ظرفیت 30-20 هزار تماشاگر، هنگام تخلیه 4 ساعت زمان لازم دارند. امیدوارم مسئولان کشور اهمیت شایسته‌ای به این استادیوم قدیمی بدهند و نوسازی لازم قبل از شروع فصل انجام شود تا مشکلی نداشته باشیم.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها