قیمت سکه

قیمت سکه در بازار | جدول قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۷۰۷۱۱

قیمت سکه در بازار چند؟. قیمت سکه کاهش یافت. آیا روند کاهشی قیمت سکه در بازار ادامه دارد؟. قیمت سکه روز گذشته چقدر بود؟. آیا ریزش قیمت سکه ادامه دارد.


به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۵۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۵۰هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۳۴ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۴۳۱ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  15.400.000
سکه تمام طرح قدیم  14.450.000
نیم سکه بهار آزادی 8.500.000
ربع سکه بهار آزادی 5.500.000
سکه گرمی  3.050.000
اونس جهانی   هزارو 834 دلار و 37 سنت  
طلای ۱۸ عیار  1.431.200
 

آخرین قیمت سکه تا پیش از امروز ۳۰ خردادماه

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۴,۲۷۰,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۸۳۹.۴۷ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۵۳,۹۶۰,۰۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۴۳,۵۴۰,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۸۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۳۰,۵۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی به ۲۷۴,۴۶۶ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو در صرافی ملی به ۲۸۶,۴۲۵ ریال و قیمت هر پوند به ۳۸۷,۱۹۰ ریال رسید.

ترمز قیمت سکه کشیده می شود؟

با مداخله شدید بازارساز عده ای از معامله گران معتقدند احتمال کشیدن ترمز قیمت سکه وجود دارد، بنابراین سکه بازان تصمیم‌گرفته اند بی گدار به آب نزنند و با احتیاط بیشتری وارد بازار شوند.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته تحت تاثیر افزایش قیمت دلار رشد قابل توجه ای را ثبت کرد. فلز زرد رنگ داخلی دیروز با سیگنال صعودی بازار ارز تهران توانست بعد از مدت ها وارد کانال ۱۶ میلیون تومان شد.

قیمت سکه در بازار | جدول قیمت سکه

طبق اعلام سایت اتحادیه سکه، قیمت این فلز گران بهای داخلی تا ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پیش رفته است.

اما معاملات فردایی نشان می دهد که سکه بازان اندکی از تصمیم‌جدید بازار ساز ترسیده اند و حاضر به خرید سکه با قیمت ۱۶ میلیون تومان نشده اند.

فعالان بازار سکه معتقدند با مصوبه سران قوا که در آن اختیارات ویژه ای به بانک مرکزی داده شده و از طرفی هم نشست دیروز صالح ابادی با صرافان احتمال کاهش قیمت دلار وجود دارد.

با این حال عده ای از معامله گران سکه به تنش های بین ایران؛ آژانس و غرب اشاره می کردند و انتظار دارند که قیمت اسکناس آمریکایی به مسیر افزایشی ادامه دهد و به تبع آن قیمت سکه رشد را تجربه کند.

با مداخله شدید بازارساز عده ای از معامله گران معتقدند احتمال کشیدن ترمز قیمت سکه وجود دارد، بنابراین سکه بازان تصمیم‌گرفته اند بی گدار به آب نزنند و با احتیاط بیشتری وارد بازار شوند.

قیمت اونس طلا هم تا پله های ابتدایی مرز ۱۸۶۰ دلار پایین آمده است که این امر هم می تواند زمینه ساز برگشت در بازار سکه شود.

قیمت سکه کاهش یافت

قیمت سکه طرح جدید امروز (شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) با ۲۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه) به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۴ امروز به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۳ میلیون و ۶۰۰ تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۸۱۲ دلار و ۳۳ سنت معامله شد.

قیمت سکه 50 هزار تومان کاهش یافت

در معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۹۲۹ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان معاملات امروز(دوشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۰ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۹۲۹ هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۰ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان فروخته شد.

در عین حال هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲۰ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه ۱۰ هزار تومان ارزان شد؛ امروز هر قطعه نیم سکه ۹۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۵۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳۶۰ هزار تومان معامله شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها